The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in België zou dat dus een van de volgende verkeersborden mogen zijn?

b22-b23-groot.jpg
 
Het kortste in de buurt van dat bord kom ik met deze ...
full

Rechthoekig blauw bord, betreft fietsers, betreft rechtsaf, maar 't is eigenlijk niet meer dan een wegwijzer ... :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het kortste in de buurt van dat bord kom ik met deze ...
[afbeelding]
Rechthoekig blauw bord, betreft fietsers, betreft rechtsaf, maar 't is eigenlijk niet meer dan een wegwijzer ... :/

Aangezien het gevraagde bord niet bij de Belgen voorkomt en dit bord aardig wel de eigenschappen heeft van het gevraagde bord, kan ik zeggen; goedgekeurd !!

:t :t
 
Aangezien het gevraagde bord niet bij de Belgen voorkomt en dit bord aardig wel de eigenschappen heeft van het gevraagde bord, kan ik zeggen; goedgekeurd !!

:t :t
Ben je zeker?? Dat ik dat aanhaalde dat dat bord bij ons niet bestaat omdat fietsers ALTIJD naar rechts mogen, was niet bedoeld om een alternatief te verkrijgen, maar was een ironische verwijzing naar de idiote wetgeving in B naar fietsers toe, die hun, wetende wat voor een pretentieuze weggebruikers ze sowieso al zijn, ze nog wat meer gevaarlijke rechten gaat toeschrijven |(

Maar ... indien idd goed ...

Je motor bij een omleidingsbord voor fietsers en/of voetgangers
Zo een oranje bord dus
Voorbeeldjes ...
Daar zitten er wel een aantal grappige bij, die met die calorieën _O-
 
Ben je zeker?? Dat ik dat aanhaalde dat dat bord bij ons niet bestaat omdat fietsers ALTIJD naar rechts mogen, was niet bedoeld om een alternatief te verkrijgen, maar was een ironische verwijzing naar de idiote wetgeving in B naar fietsers toe, die hun, wetende wat voor een pretentieuze weggebruikers ze sowieso al zijn, ze nog wat meer gevaarlijke rechten gaat toeschrijven |(

Maar ... indien idd goed ...

Je motor bij een omleidingsbord voor fietsers en/of voetgangers
Zo een oranje bord dus
Voorbeeldjes ...
Daar zitten er wel een aantal grappige bij, die met die calorieën _O-

Yes im sure... we kunnen natuurlijk niet onbedoeld spelers gaan uitschakelen door opdrachten te geven die voor sommige onmogelijk zijn. Ongeveer, in de buurt van, vergelijkbare alternatieve borden moet dat ook kunnen... tenminste dat vind ik. ;)
 
Je motor bij twee wasstraten

Voorbeeld

Een wasstraat waar je je auto automatisch laat wassen dmv machines. Hetzij dan door een lange straat of dat er een apparaat meerdere malen over je auto heen gaat, waarbij de auto stil staat.
 
Laatst bewerkt:

Dat zijn eigenlijk gewoon twee wasboxen.. -O-

Met een wasstraat bedoel ik meer waar je je auto automatisch laat wassen dmv machines. Hetzij dan door een lange straat of dat er een apparaat meerdere malen over je auto heen gaat, waarbij de auto stil staat.

dus helaas ;(

aha, daar heb je hem dus gemaakt :P, kom je weer in mn buurt huppelen :+
 
Laatst bewerkt:
Yes im sure... we kunnen natuurlijk niet onbedoeld spelers gaan uitschakelen door opdrachten te geven die voor sommige onmogelijk zijn. Ongeveer, in de buurt van, vergelijkbare alternatieve borden moet dat ook kunnen... tenminste dat vind ik. ;)
Ok thanks 👍

A ja, en die van jou was uiteraard ook goed ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zijn eigenlijk gewoon twee wasboxen.. -O-

Met een wasstraat bedoel ik meer waar je je auto automatisch laat wassen dmv machines. Hetzij dan door een lange straat of dat er een apparaat meerdere malen over je auto heen gaat, waarbij de auto stil staat.

dus helaas ;(

aha, daar heb je hem dus gemaakt :P, kom je weer in mn buurt huppelen :+

Jep :Y Ik vind die aftel stoplichten wel gaaf *O*


Ik dacht ik ken die Shell.... had alleen de ander kant op gemoeten toen ik de afrit afkwam B|
Vanmiddag een tweede kans
 
Laatst bewerkt:
Wasboxen zie je echt veel en dan ook vaak 3/4 bij elkaar
Maar van een wasstraat staat zelfs bij de grootste pompstations er maar een..
 
@ Hollender: ben ervan overtuigd dat jij deze ook kent. En dat ook jij dus weet dat ze hier ook motowash hebben :t

@ Ey-dzeej: ik probeerde eerst een "ver-af" foto te nemen omdat je hier door slagbomen moet alvorens je daar geraakt, en ik niet goed erdoorheen durfe, en dat was ook moeilijker vanwege de afstand (pakweg 40m). Maar een van de werknemers zag me bezig en kwam vragen of ik vragen had (dus eigenlijk kwam hij kijken wat ik daar toch zo raar stond te doen, maar bracht het op een tactische en klantvriendelijke manier aan *D ), en nadat ik het uitgelegd had zei hij "rijde gij maor is efkes tot doare en zalle kik van á ne fotoo pakke!" :}

Indien goed (mocht daar enige twijfel over bestaan :P ), nieuwe opdracht:

Je motor bij een breedte- EN hoogteberking aanduiding
Dus een bordje voor max breedte en eentje voor max hoogte. Ze hoeven niet op 1 paaltje of zo te staan, maar moeten duidelijk voor een en hetzelfde punt dienen.
Voorbeeldje ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan