The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste* ding dat ik in dit topic will zeggen over mijn ongeval:
Mijn aanrijder heert mij dus wel degelijk aangereden omdat hij in slaap viel :(

* bedoeling is om het hier nu weer ontopic te houden, wie het wil volgen en/of commentaar geven, kan dat doen in een ander topic ;)
 
Laatste* ding dat ik in dit topic will zeggen over mijn ongeval:
Mijn aanrijder heert mij dus wel degelijk aangereden omdat hij in slaap viel :(

* bedoeling is om het hier nu weer ontopic te houden, wie het wil volgen en/of commentaar geven, kan dat doen in een ander topic ;)
:X :X :(

Vind het trouwens wel van humor getuigen dat je je avatar hebt gewijzigd :)
 
Vind het trouwens wel van humor getuigen dat je je avatar hebt gewijzigd :)
Thanks! :t

Ja, gevoel voor humor ... niet altijd even makkelijk, maar het is een belangrijk element in het dagelijks leven ;)
Mijn avatar verander ik weer zodra ik weer een motor heb EN er mee kan rijden :]
maar ik moet mijzelf dwingen om het gewoon effe rustig aan te doen, niet te veel forceren.
 
o69fM1T.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wist je dat dat technisch gezien geen cabriolet is? Maar een decapotable? :+
(eigenlijk is dat zelfs niet meer dan een soort van groot uitgevallen sunroof)

Bij een cabriolet gaat alles open, bij een decapotable blijven de deurstijlen (en soms het achter raam zoals bij een 2CV) staan.

BMW heeft zo nog een eigen variant, de bauer (of hoe je het ook schrijft), daar blijven bij de voordeuren de stijlen en rolstang staan, en is het enkel "cabriolet" op de achterste helft. Zeer zeldzaam geworden intussen.

Maar de opdrachtgever beslist :t ;)
 
Nee dat wist ik niet....Zie wel wat -Shockwave- er van vind...
Oeps ... ondanks ik weet waarover ik spreek, was ik eigenlijk maar een beetje aan het rollen hoor :P
Absoluut niet mijn bedoeling je opdracht te laten afkeuren ;)

Ik zou me trouwens meer zorgen maken over het bouwjaar dan over het wel of niet cabrio zijn, want 2CV6'jes zijn tot 1990 massaal geproduceerd :P
 
Ohw jee ... ik ga mijn mond houden in het vervolg ... ik voel me een beetje spelbreker nu ;(
Nee hoor ook zonder je bericht had ik hem niet goedgekeurd, jouw uitleg kende ik niet maar ik wist al dat het niet onder de noemer cabrio's zou vallen, ben niet gheel een autonoob.... :+
 
Oeps ... ondanks ik weet waarover ik spreek, was ik eigenlijk maar een beetje aan het rollen hoor :P
Absoluut niet mijn bedoeling je opdracht te laten afkeuren ;)

Ik zou me trouwens meer zorgen maken over het bouwjaar dan over het wel of niet cabrio zijn, want 2CV6'jes zijn tot 1990 massaal geproduceerd :P

Bouwjaar was het enige waar ik juist niet over twijfelde... _O-
(Had ik gechecked op ovi.rdw.nl) ;)
 
Bouwjaar was het enige waar ik juist niet over twijfelde... _O-
(Had ik gechecked op ovi.rdw.nl) ;)
Bouwjaar is waarschijnlijk na '80?
Kenteken begint met SH wat ik kon zien en er staat hier een Kever in de achtertuin van '83 welke begint met KB 😉
Opdracht was voor '80....😋
 
Laatst bewerkt:
En weer verlopen ... spijtig, ik had die gemakkelijk kunnen doen, en al eens gedaan trouwens :P

Je motor met een vrachtwagen die vrachtwagens transporteert
Voorbeeldje ...
Als je er ene tegenkomt met maar 1 vrachtwagen op is dat ook al goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan