The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z5YenI0.jpg
 
Twee pogingen, ben benieuwd of het de goedkeuring mag wegdragen.

xIF3hYn.jpg


wcy1yhq.jpg


Indien goed, je motor bij een 4x4 pick-up

Denk hierbij aan een Toyota Hi-Lux, Mitsubishi L200, maar ook een mercedes sprinter 4x4 met een laadbak van achter is goed. Alles waar je een rijbewijs B voor nodig hebt dus.
Wat is niet goed, een Unimog bijvoorbeeld.
 
Twee pogingen, ben benieuwd of het de goedkeuring mag wegdragen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Indien goed, je motor bij een 4x4 pick-up

Denk hierbij aan een Toyota Hi-Lux, Mitsubishi L200, maar ook een mercedes sprinter 4x4 met een laadbak van achter is goed. Alles waar je een rijbewijs B voor nodig hebt dus.
Wat is niet goed, een Unimog bijvoorbeeld.

Beide niet goed -O-

Sorry voor het late reageren. Nogal een beetje last van een jetlag :X

de eerste is heeft meer weg van een vrachtwagen(tje).. ik zie een takelkraan erop.. en de tweede is een blauwe bus, die mij meer lijkt te worden gebruikt voor privé gebruik. En daarbij geen sticker of iets dergelijks waaruit blijkt dat het door een bedrijf wordt gebruikt.
 
Ik sta er zo ver vanaf omdat ik 'm in het lege gat naast de bus zetten maar die mercedes zat te duwen om hem erin te zetten. Ik was aan de late kant dus kon niet wachten tot hij geparkeerd en al was, helaas. Maar nou staat hij op de foto _O-
 
Laatst bewerkt:
@Xaryna je Mercedes is een Audi, ander snap ik het verhaal niet?

Heb je al een indien goed opdracht ??
 
Het zou toch sneu zijn als je al de hele tijd wacht op een groene omdat die altijd voor je deur staat, en hij komt niet :+
Jajaja maar ... een groene staat hier ook niet hoor. En ook geen gele, blauwe of rode :N

Enkel een witte, waarvan ik wel weet dat het een bedrijfsbus is, maar waar geen enkel kenmerk op staat :P

Die had ik immers als voorbeeldje gebruikt bij een opdracht die ik gaf na mijn kaatste puntje *D
 
Jajaja maar ... een groene staat hier ook niet hoor. En ook geen gele, blauwe of rode :N

Enkel een witte, waarvan ik wel weet dat het een bedrijfsbus is, maar waar geen enkel kenmerk op staat :P

Die had ik immers als voorbeeldje gebruikt bij een opdracht die ik gaf na mijn kaatste puntje *D
verf hem groen :+
 
Ik zie juist dat ik mij een beetje ongelukkig uitgedrukt heb, bedrijfsbus bedoelde ik dus.
Verander het dan eventjes in de opdracht ;)

Hier staat op 150m een wit bedrijfsautootje, te ver om mijn oude motor naartoe te duwen met een achterband die van de velg is gelopen, en de nieuwe ernaartoe rijden zonder kentekenplaat zag ik ook niet zitten. En dat ik die wél vlot had kunnen duwen, daar had ik niet aan gedacht ... Anders had ik die gedaan omdat er in je opdracht bedrijfswagen staat/stond en dan had ik hem gehad!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan