The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
897_E0990_AFED_4_B84_9_C10_8574_CBA5_D056.jpg


Zo dit is beter
 
full

Twee stuks! Eentje vlak bij de motor, en eentje wat verderop.
Nu is het wel zo dat dit "mortelcilo's" zijn (google maar eens op Andre Celis ;) ), en dus geen algemene opslagsilo's want dat mocht niet volgens mij in de context van de opdracht, er hangt echter op dit moment wel géén mixer onder ...
 
Tweede poging, maar de demo modellen bleken ook al goed ...
Maar bij deze hangt er WEL een mixer onder! *O*

@ Bassjunky: van die zonder mixer was ik niet 100% zeker, van deze wel natuurlijk, maar kies jij maar welke door Roeleey mag worden ingelijst :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je motor bij een te koop of te huur staand appartement dat zich minstens op de derde verdieping bevind
Voorbeeldje ...
Dus zichtbaar door een bordje aan dat appartement zelf.
Zoals je op de foto ziet, hoeft dat bord niet leesbaar te zijn, een te koop/te huur bord is zonder leesbaarheid ook wel te kerkennen, anders wordt het wel te moeilijk als het ook leesbaar moet zijn, want je kan de motor moeilijk (pal) naast een appartement op de derde of hoger zetten, maar ook (pal) naast het gebouw wordt te moeilijk om de borden én de motor mooi in beeld te krijgen.
Let wel, de bord(en) moeten zichtbaar zijn, hoeft dus niet leesbaar, maar ook geen puntjes.
 
:t

Onder het te koop staand pand is het volgens mij een duplex, maar dat maakt niet uit,het te koop/te huur bordje bevind zich op de derde verdieping :Y

Klopt..


Je motor bij een huis die half gesloopt is of in zeer vervallen toestand is.
 
Ze bouwen een nieuw achteraan, het huis vooraan zal na verloop van tijd volledig verdwijnen, maar op dit moment is het nog maar ongeveer half gesloopt ...
Enfin ja ... ik woon hier kort bij en passeer hier nu al bijna 2 jaar regelmatig, en het enige wat ik er bij heb zien komen is het houtwerk van het nieuwe dak ... een "vele-jaren-project" dus ...

Indien goed, nieuwe opdracht:
Je motor bij een huis in aanbouw/renovatie waarvan het dak nog maar enkel houtwerk bevat
Voorbeeldje, zie mijn foto hierboven *D
Dus nog helemaal niets dak is niet goed, en er mag ook nog geen enkele dakpan of andere bedekking of folie op liggen, enkel houtwerk. Dat het dekmateriaal op de grond al klaarstaat mag uiteraard wel.
Is toch niet te moeilijk denk ik?

Ik had trouwens niet verwacht dat die met het appartement zo lang zou duren :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je motor bij een schuur/huis/boerderij/uitbouw/orangerie met transparante dakbedekking. Dus van die doorzichtige pvc platen.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Zoiets?? Uitbreiding van mijn schuur. Staat ook op een hold aangezien mn motor ook op een hold staat ;(

Haha precies dat bedoel ik. Inspiratie was mijn achterbuurman die ook zoiets aan het bouwen is. Dus hij is goed :)

Kun je met je motor niet alvast de minimale dingen fixen zodat je weer kan rijden? Of moet de verzekering er nog naar kijken?
 
Laatst bewerkt:
Haha precies dat bedoel ik. Inspiratie was mijn achterbuurman die ook zoiets aan het bouwen is. Dus hij is goed :)
Ey-dzeej heeft dat goed gezien, want ik wilde na het eten aan de buurvrouw vragen of ik met de motor even via haar inrit tot aan haar schuurtje mocht rijden, heeft ook zo een transparante dak.

Dus niet alleen teveel typen kan je een puntje kosten, eerst eten doet dat ook :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
-O-
En hoe gaat het verder met jou? En met de afhandeling(en)?

Met mij gaat het goed. Enkel niet meer dik en voelt goed aan.. kuit bijna volledig hersteld. Nauwelijks last van. Dus zo goed als hersteld !!

Afhandelingen duren nog wel even.. morgen belletje plegen.. zal toch via de waarborgfonds gaan dus dat kan mn verzekering gewoon snel regelen lijkt mij.. dan kan een taxateur ook langskomen.. enz enz..

Maandagavond wel al een proefrit gemaakt op deze jongen..

03rGgBj.jpg
 
Haha precies dat bedoel ik. Inspiratie was mijn achterbuurman die ook zoiets aan het bouwen is. Dus hij is goed :)

Kun je met je motor niet alvast de minimale dingen fixen zodat je weer kan rijden? Of moet de verzekering er nog naar kijken?

De verzekering moet er inderdaad nog naar kijken. Dus echt handig is het niet om hem nu al rijdend te maken.. en daarbij is de houder van mijn linkerspiegel volledig afgebroken, dus die heb ik ook niet.

Eigenlijk wil ik er ook geen geld meer instoppen. Er stond alweer een flink onderhoud op het programma en met dit erbij begint het toch wel te kriebelen om hem gewoon weg te doen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan