The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met mij gaat het goed. Enkel niet meer dik en voelt goed aan.. kuit bijna volledig hersteld. Nauwelijks last van. Dus zo goed als hersteld !!
Bloj dat het met jou al goed gaat *O*

Ik ga nu 3x per week naar de kinesist, is een ware marteling, maar het moet ...
Afhandelingen duren nog wel even.. morgen belletje plegen.. zal toch via de waarborgfonds gaan dus dat kan mn verzekering gewoon snel regelen lijkt mij.. dan kan een taxateur ook langskomen.. enz enz..
Ja dat ken ik. Mijn verzekeraar heeft er een extra advocaat voor ingeschakeld. Gelukkig had ik wel een tegenpartij. Die advocaat heeft al wel voor mekaar gekregen dat ik de schade van de motor vergoed heb gekregen.
100€ van de opkoper, die had ik al.
1900€ resterende waarde, uitbetaald door de verzekering.
135€ schadevergoeding wegens de tijd dat ik motorloos was. Wist niet eens dat daar voor vergoed werd!
En 61,50€ terugbetaald voor de inschrijving van de nieuwe.
Op de vergoeding van de kledij wordt het langer waxhten ...
Maandagavond wel al een proefrit gemaakt op deze jongen..

[afbeelding]
O jee ... daar gaat mijn kleine voorsprong :+

Maar wel een mooie! :t
Zeker die kleur O-)

Ene ... de nieuwe opdracht is? :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, en eigenlijk ligt er al folie op/tussen. Maar ik besef dat het zonder folie wel erg moeilijk is.

Dus, hij is :t
Snotver! Zo ben ik er in mijn zoektocht ettelijke tegengekomen, maar heb ze achterwege gelaten omdat de constructie niet meer zichtbaar was...
:(
Volgende keer beter mijn best doen!
|(
 
Kun jij niet aan doen hoor, ik ben soms gewoon te fatsoenlijk!
O-)

Dit was ook niet mijn eerste nieuwbouw project. Maar de laatste die ik wist, vandaar ook mijn 'Beter als dit word het niet'. Zo van ik zoek wel, maar ga niks vinden wat aan de strenge opdracht gaat voldoen, dit is het beste wat lukt. Dan is het aan de opdrachtgever of hij met zijn hand over zijn hart strijkt of niet. En dat hangt dan weer af van de versteken tijd, aard van de opdracht, hoe dicht de poging bij de opdracht in de buurt kwam en of het een Belg is :P
 
Laatst bewerkt:
Dit was ook niet mijn eerste nieuwbouw project. Maar de laatste die ik wist, vandaar ook mijn 'Beter als dit word het niet'. Zo van ik zoek wel, maar ga niks vinden, dit is het beste wat lukt. Dan is het aan de opdrachtgever of hij met zijn hand over zijn hart strijkt of niet. En dat hangt dan weer af van de versteken tijd, en de aard van de opdracht, en hoe dicht de poging bij de opdracht in de buurt kwam
Dat zijn idd allemaal heel belangrijke factoren :Y
Had je die bijvoorbeeld enkele uurtjes na het plaatsen al gedaan had ik hem wellicht afgekeurd :$
de strenge opdracht
Zo streng was die toch niet :?
en of het een Belg is :P
:?
:+
 
full
 
Je motor bij een winkel waar de bloemetjes buiten gezet zijn
Voorbeeldje ...
Mag bij een bloemenwinkel zijn, bij een doe-het-zelf zaak, of wathever, als het maar een winkel is die bloemetjes verkoopt, dus geen sierplanten die de winkel opleuken, maar te koop staande bloemetjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn we nou allemaal in slaap gevallen?

nieuwe opdracht: je motor bij een driewielig voertuig.

:z Nee, maar in het weekend word hier niet aan de weg gewerkt. Rijdende afzetting is dan heel lastig, een gewone afzetting is zo gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Daar heb ik ooit nog eens gestaan *O*
zoek het later wel eens op wanneer, want is toch al behoorlijk lang geleden

Je motor met een gebouw met zonnepannelen die een dubbel gebruik hebben, of "meedraaiend" zijn
Voorbeeldje dubbel gebruik...
In het voorbeeldje dienen ze dus als energiebron en zonnewering.
Ik wilde eerst enkel "en als zonnewering" plaatsen, en aangezien dit de meest voorkomende dubbel-gebruik bij zonnepanelen is, en ik er zelf geen ander kan verzinnen, heb ik de mogelijk voor een ander soort dubbel-gebruik toch ook toegelaten.
Met gebouw bedoel ik dus eender welk gebouw, van shuurtje/tuinhuis tot mega groot fabriek. Ook hier om meer mogelijkheden te scheppen.

Voorbeeldje meedraaiend ...
Deze is duidelijk denk ik?

Niet te moeilijk denk ik toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan