The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was niet gemakkelijk, donker gat en dichte mist, na 5 foto's begon ik te denken, "sh*t he, voor niks zo vroeg opgestaan zeker :( ", maar dan wat met de handmatige sluitertijd instelling gespeeld :t

Sorry @peter-1981 , ik kon het niet laten :$

Je motor bij een goederentrein
 
full
:t
 
Je motor met een zeecontainer stapel(s) waarin 4x een zelfde kleur boven elkaar te vinden is.
Voorbeeldje ...
Er mogen verschillende texten/reclame opstaan, zolang ze maar zichtbaar dezelfde kleur hebben.
 
Pff, heb je overal rondgereden, nergens gevonden, ga je maar naar huis. Kom je thuis, heeft Sjefman hem prachtig op de foto :]
 
Ik vond hem op de eerste foto al duidelijk! Maar deze is heel mooi vind ik!

Precies, daarom ben ik gauw van de motor gesprongen om die foto te maken toen hij op me af kwam gereden :)

Pff, heb je overal rondgereden, nergens gevonden, ga je maar naar huis. Kom je thuis, heeft Sjefman hem prachtig op de foto :]

Ik moest nog even de stad in, dacht, ga wel op de motor langs de container terminal. Op de heenweg helaas niks te zien dus ik dacht dat het hem niet meer zou worden vandaag maar op de terugweg toch nog een keer er langs en nu had ik dus geluk! 🤘:P.


Nieuwe opdracht:
Je motor naast een schip dat containers vervoert.
mag uiteraard groot/klein/wat dan ook, als het maar een boot is en er een container op staat.
 
Lijkt me duidelijk!:t
*O* thanks!
Had een lichte twijfel, omdat in je opdracht 'naast' stond. Maar die containerterminals zijn quasi hermetisch afgesloten, enerzijds voor de algemene veiligheid, anderzijds voor het vluchtelingenprobleem. Er echt naast staan gaat hier dus gewoon niet.

Edit: waar ik sta kan je normaal ook niet komen ... maar ik ben ergens door de werf omheining "gekropen" })

Je motor bij een auto (busje) van een privé bewakings bedrijf
Geen waardetransport!
Meest bekende (bij ons) zijn Securitas, G4S, ICTS.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had een lichte twijfel, omdat in je opdracht 'naast' stond. Maar die containerterminals zijn quasi hermetisch afgesloten, enerzijds voor de algemene veiligheid, anderzijds voor het vluchtelingenprobleem. Er echt naast staan gaat hier dus gewoon niet.

Met die redenering keur ik hem inderdaad goed. En als je vanaf een ander perspectief kijkt sta je er naast ipv achter ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan