The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* ik twijfelde lichtjes en heb de opdracht 2 keer aandachtig herlezen want ik vermoed dat je in gedachten open parasols had ;)

Je motor bij een op de grond geschilderd verkeersbord
Voorbeeldje ...
Zoiets als enkel het getal 30, 50, of dergelijke, of bijvoorbeeld het woord "stop" op zich tellen niet, TENZIJ die wél als verkeersbord geschilderd zijn, in een rode omlijnde cirkel of volrode 8hoek in voornoemde gevallen.
 
1390113


*O* ik twijfelde lichtjes en heb de opdracht 2 keer aandachtig herlezen want ik vermoed dat je in gedachten open parasols had ;)
Haha ja had ik in gedachten maar niet specifiek bij gezet dus uhmmm...

Indien goed:

Je motor op de foto bij een horecaterras met opengevouwen parasols

Zoals deze O-)
 
Je motor pal voor een Action winkel
Mijn vrouw haar favoriet sinds we die ook in België hebben 🤪
 
Dat was een makkie voor me , ben zonder helm erheen gereden zo dichtbij was het.
Zonder lopende motor erheen maar wel even gestart om terug te komen want het is nog vroeg voor me _O-



20190429_105232.jpg



Indien goed

Je motor bij een fietsenmaker
 
Laatst bewerkt:
... en terwijl ze in een ander topic vol ongeduld op een puzzel wachten ... :+

full


... en voor de deelnemers van dat ander topic ... deze foto verraad al heel wat ... :')
 
Je motor bij een jachthaven
Hoe ik daarbij kom ... kan je ook merken in dat andere topic ... :P
 
Productief dagje vandaag! :}
Zeg dat wel! *D
1 LV, en reeds 3 TRG punten, en alle drie in NL nog wel! _O-

Btw: vandaag gemerkt dat ik ook géén email melding krijg op mijn gsm als ik in NL zit. Ik kreeg ze wel weer wanneer ik in B zit. Ach, lig er niet wakker van, ik zit immers niet alle dagen in het buitenland.
 
Effe kijken ... ik zie daar op dat bord, ligplaatsen verhuur, winterstalling, motorbootverhuur, ... , ja, dat klinkt wel als een jachthaven, dus hij zal wel goed zijn zeker ..









:+:+:+

Maar met het woord jachthaven op dat bord is het superduidelijk natuurlijk he! :P:t:t:t
 
full


Of er onder dat rode een bed zit is me niet duidelijk, maar links achteraan staat er 1, moeilijk te zien door de muggenzift
Close upje ...
clise upje hersteld ... werkte eerst niet ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan