The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te lezen goed dus..
je motor bij een gebouw waar de ramen in een hoekpunt samenkomen

raam tegen raam

voorbeeld

20180828_093403.jpg
 
full

En een beetje ingezoomd omdat de zon een beetje tegenwerkt, zo is het duidelijler te zien dat er geen stijl tussenzit, maar enkel silicone:
full
 
... watertank ...
Zoals in het voorbeeld.
Hmmm ... bedoel je dan het specifieke model van tank trailer? Zo een ovale type ipv een ronde type?
Want een trailer met watertank, nog nooit gezien in B, hier gaat het water door leidingen 😆

Dus, als het hem over dat specifiek model gaat, doe ik maar eens een poging:
full

Zij het wel jammer dat de duisternis en de afstand niet echt mee werken ...

Bij een donkerdere lichtinstelling wordt de motor erg donker, maar is de tank trailer beter zichtbaar:
full


Inzoomen toont wel de vormen en maakt duidelijk dat het geen ronde tank is, maar hetzelfde type/model als in jouw voorbeeld. Maar scherper dan dit kreeg ik het niet:
full

De vorm is eigenlijk zoals deze, alleen is deze een oplegger ipv een trailer.
De motor dichter bij de draad zetten had kunnen helpen (geeft wel een kleine 10m), maar dan bestaat de kans dat Airside Inspection een alarm binnenkrijgt ...

Waarom is het nu nog geen dag B|
 
Hmmm ... bedoel je dan het specifieke model van tank trailer? Zo een ovale type ipv een ronde type?
Want een trailer met watertank, nog nooit gezien in B, hier gaat het water door leidingen 😆

Dus, als het hem over dat specifiek model gaat, doe ik maar eens een poging:
full

Zij het wel jammer dat de duisternis en de afstand niet echt mee werken ...

Bij een donkerdere lichtinstelling wordt de motor erg donker, maar is de tank trailer beter zichtbaar:
full


Inzoomen toont wel de vormen en maakt duidelijk dat het geen ronde tank is, maar hetzelfde type/model als in jouw voorbeeld. Maar scherper dan dit kreeg ik het niet:
full

De vorm is eigenlijk zoals deze, alleen is deze een oplegger ipv een trailer.
De motor dichter bij de draad zetten had kunnen helpen (geeft wel een kleine 10m), maar dan bestaat de kans dat Airside Inspection een alarm binnenkrijgt ...

Waarom is het nu nog geen dag B|

Hij is duidelijk zichtbaar dus goed :t

Alleen krijg ik nog geen email binnen dat er gereageerd is in deze topic. Dat loopt dus nog niet helemaal zoals het hoort..
 
Hij is duidelijk zichtbaar dus goed :t
Really!? :o

Dank je! *O*:}
Alleen krijg ik nog geen email binnen dat er gereageerd is in deze topic. Dat loopt dus nog niet helemaal zoals het hoort..
In het begin ging het goed. Enkele dagen geleden kwamen ze in mijn spam terecht. Dat werd snel opgelost en werkte weer.
Maar nu idd weer geen mail. Straks is in mijn spam kijken ...

Anyway, tijd voor een nieuwe opdtacht dus:

Je motor bij een externe tegel stand
Voorbeeldje ...
Tegels, klinkers (koppelstenen) mag ook natuurlijk.
 
Nice! Effe stoppen aan werf ingang apron 40, lag toch net op mijn weg naar mijn volgende post *D

Je motor bij een mobiele hijskraan
Voorbeeldje ... tja, dat groot ding dat net binnenreed is er ene ;)
 
Je motor bij een mobiele hijskraan
Voorbeeldje ... tja, dat groot ding dat net binnenreed is er ene ;)

:(:o Dacht vanochtend naar mijn werk te gaan op de motor. Toch gekozen voor de auto (anders had ik eerst moeten tanken/weer om moeten kleden enzo/kilometers krijg ik niet vergoed ivm auto van het werk)...
Ik werk voor een verhuurder van kranen_O-.

En alhoewel op dit moment op locatie werk ipv op de zaak:
Heb momenteel uitzicht op 4 stuks naast elkaar.-O-
 
:(:o Dacht vanochtend naar mijn werk te gaan op de motor. Toch gekozen voor de auto (anders had ik eerst moeten tanken/weer om moeten kleden enzo/kilometers krijg ik niet vergoed ivm auto van het werk)...
Ik werk voor een verhuurder van kranen_O-.

En alhoewel op dit moment op locatie werk ipv op de zaak:
Heb momenteel uitzicht op 4 stuks naast elkaar.-O-
Auw ... dat doet pijn -O-
 
:(:o Dacht vanochtend naar mijn werk te gaan op de motor. Toch gekozen voor de auto (anders had ik eerst moeten tanken/weer om moeten kleden enzo/kilometers krijg ik niet vergoed ivm auto van het werk)...
Ik werk voor een verhuurder van kranen_O-.

En alhoewel op dit moment op locatie werk ipv op de zaak:
Heb momenteel uitzicht op 4 stuks naast elkaar.-O-

Het is "the riding game" niet specifiek met de motor hé, dus wat let je. Gewoon met de kraan naar je motor rijden _O-
 
Yes! 8-) kan vanmiddag wel een meer closeup van t ding zelf maken.

Nieuwe:
Je motor pal bij een auto met religieuze uiting

Denk hierbij aan een visje, een rozenkrans aan de spiegel, of zelfs een auto helemaal bestickert met teksten.
 
Laatst bewerkt:
Ik was wel met de motor, en hoop dat dit een mobiele hijskraan is :P

Die blauwe is inderdaad een mobiele kraan.:t
De rest zijn hoogwerkers.

Het is "the riding game" niet specifiek met de motor hé, dus wat let je. Gewoon met de kraan naar je motor rijden _O-

_O-
Zit zelf helaas niet op de kraan;)

Een collega was helaas niet te overtuigen een account te maken en gelijk zijn eerste puntje te scoren. Hij is wel op de motor..:9
 
@ey-dzeej, ik had de mail van jou reactie dus weer in mijn spambox staan ...

Ik heb niets in mijn spambox of andere boxen voor de berichten van vandaag zitten. Gisteren kreeg ik ze wel later op de dag allemaal.. maar dan sta je ook te kijken.. maar tot nu toe geen ene mail binnen gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan