The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien goed,

Je motor met een zweefvliegtuig
Voorbeeldje ...
Het vliegtuigje op de voorgrond dus.
Die mag net als in het voorbeeld een hulpmotor hebben, maar dus geen vliegtuigje als op de achtergrond.
 
Helaas blijft 99% van de zwevers binnen met dit weer...
Ik dacht dat het goed weer ging worden -O-
En morgen? Heb nog niet naar de weersverwachtingen gekeken.

En mijn voorbeeldje doet het niet meer, de map waar die foto in opgeslagen was, is samen met nog een andere fotomap, verdwenen. Ik hoop maar niet voorgeod verdwenen, want mijn vier petflessfoto's zaten daar ook bij -O-
 
Het is helaas zeik weer hier...-O-

Spijtig genoeg heeft mijn vriendin mijn RC zweefvliegtuig meegenomen en opgehangen in haar klaslokaal. (ze geeft les aan de basisschool)
Anders had ik die wel op de foto gezet met mijn motor_O-. dat is namelijk het eerst waar ik aan dacht toen ik de opdracht las.

(ik heb nog wel meer vliegtuigen hier thuis liggen, waaronder een fun-kist en een warbird, helaas maar 1 zwever in de hangaar.)
 
20180925_084931.jpg

20180925_084939.jpg


Telt zeker niet:+
 
Uit de regelementen:
5- Het MOET niet nodig zijn om bij een opdracht andere personen of attributen nodig te hebben.
Goed: Je motor bij een auto
Fout: Je motor bij een auto met een postbode die een steelpan vast heeft

De nieuwe opdracht:
Helaas verlopen ?

Je motor met 2 katten op je zadel / tank / buddy . :)


Volgens mij dus geen geldige opdracht?

EDIT: Zie net dat ey-dzeej creatief is :P... Dan zou deze opdracht weer wel mogen... Jury??
 
Een van onze katten zat vanmorgen op 't zadel van m'n voor de verandering eens buiten geparkeerde V-Strom... maar ik achtte de kans klein dat ze zou blijven zitten als ik de ander ernaast zou zetten dus dat heb ik maar niet geprobeerd. :P

Ik vind 't wel een leuke opdracht trouwens, niet zo zeuren over regeltjes hoor. ;)
 
De opdrachtgever bepaalt.
Met mijn zweefvliegtuig opdracht had ik een echt zweefvliegtuig verwacht. Maar het (voor mij) onverwachte slechte weer zou e4 wel voor gezorgd hebben dat ik dat rc zweefvliegtuig van Sjefman goedgekeurd zou hebben.

Nu over de katten, zet 1 kat (als je er al 1 gepakt krijgt) op je motor, en hoop dat die blijft zitten voor de foto. Ja, dat is best moeilijk, probeer het dan eens met 2 katten ...
Als ik opdrachtgever was ... maar ik ben hem niet ... dus ...
 
Uit de regelementen:


De nieuwe opdracht:



Volgens mij dus geen geldige opdracht?

EDIT: Zie net dat ey-dzeej creatief is :P... Dan zou deze opdracht weer wel mogen... Jury??

Dit is gewoon een geldige opdracht.. anders zouden we helemaal dit spel niet kunnen spelen aangezien we wel attributen/voorwerpen nodig hebben om dit spel te kunnen spelen.. De opdracht zou niet geldig zijn als die katten ook nog een bijvoorbeeld een steelpan vast zouden moeten hebben_O-

Het probleem zit meer in de moeilijkheidsgraad. Hij heeft er niet bijgezegd dat het echte moeten katten zijn, maar om speelgoed te gebruiken is nou ook weer niet de bedoeling.. maar toch niet geschoten is altijd mis :P
 
Het probleem zit meer in de moeilijkheidsgraad. Hij heeft er niet bijgezegd dat het echte moeten katten zijn, maar om speelgoed te gebruiken is nou ook weer niet de bedoeling.. maar toch niet geschoten is altijd mis :P
Idd. En idd wordt er niet aan speelgoed gedacht. Maar de moeilijkheid van een opdracht kan een opdrachtgever ertoe bewegen erg mild te zijn.
Zie mijn eerdere uitleg ivm het zweefvliegtuig 😉
 
Wie weet, ej-dzeej's poging is nog niet afgekeurd,...})
Idd. Maar IndianScout is nog niet online geweeat ná de foto.

Ik ben weer thuis van het werk.
Onderweg gestopt aan het dierenasiel van Tienen. (Doen honden en katten).
Ik moest voorzichtig zijn voor de 10 a 15 buiten lopende katten, dus ik dacht, "dat komt hier dik in orde!"
Ik leg ze uit wat ik doe, en wat de huidige opdracht is.
Ze vinden het tof, en zien er wel de leut van in.
Ze willen wel wachten op de verantwoordelijke.
Ik leg het opnieuw uit aan de verantwoordelijke, ook hij wil meewerken, maar zeg al schaterlachend "good luck!! Je kan maar drie van alle katten pakken, en dan nog, als je ze probeert samen te brengen heb je troubles."
We proberen (ik houd op zijn aanraden mijn handschoenen aan), en ik kan er een op pakken, en licht spartelend krijg ik ze op de motor. De verantwoordelijke krijgt een tweede kat vast, intussen een van de medewerkers staat klaar met mijn phone, maar van zodra de tweede kat korter dan 2 meter komt, merkte ik waarom ik mijn handschoenen moest aanhouden! Die viel niet vast te houden!
Na 2 pogingen houden we het voor bekeken.

Sorry, vergeten te vragen om het intussen ook te filmen -O-

Nou, het is me dus niet gelukt, maar ik vond het wel een leuk avontuurtje! :]8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan