The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG-20180925-WA0009.jpg

IMG-20180925-WA0008.jpg

Nou, laat ik dan ook maar eens een poging wagen. Mijn motor, en de poezen van Highking en mezelf (en ik)... Telt ie?
 
hahaha :Y Uiteraad is hij goedgekeurd ! . ik dacht weer eens wat anders :9:t


ey-dzeej

Leuk geprobeerd :P

@ DKP , Haha ook leuk probeerd *D
 
Dacht ik wel 😉

Is kort bij huis, ter plaatse geupload en gepost om op tijd te zijn, maar weer naar huis voor de rest, mobiele data een beetje sparen :P
Niet gedacht dat ik hem nog ging halen, want deze is heel gemakkelijk, maar moest eerst braaf mijn bordje leeg eten van het vrouwtje :+

71 puntjes geleden ook daar gestaan, dus de motor maar in de andere richting gezet deze keer ;)

Je motor bij een dierenasiel
Die wilde ik daarstraks al plaatsen, maar de katten werkten bij mij niet mee 8)7
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank u dank u.
Zonder mij bleven die katten echt niet op de motor zitten :+
Dat zie je idd aan de foto's :Y
En dan kennen die katten jullie, kan je je inbeelden wat een worsteling ik had met die ene (half(wilde)) kat? Ik was écht blij dat ik mijn handschoenen aanhad, anders had ik nu een aantal goede schrammen!

Toen ik je foto's de eerste keer zag, dacht ik te reageren met, "ik zie wel maar 1 kat per foto, bedoeling is dat je de twee katten samen op de motor zet." Ik dacht namelijk dat jullie twee witte katten hadden, en je ze 1 voor 1 op de motor had gezet, ik zag de eerste keer namelijk de zwarte kat niet :$_O-
 
Dat zei ik ook al. Beestje is zo zwart dat je haar soms echt niet ziet totdat je haar kopje naar je toe draait zodat je haar ogen kunt zien. :P
 
Indien goed:

je motor bij een bedrijfsbord met de tekst dat men verhuisd is naar een andere locatie.

voorbeeld

20180926_071430.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weer een woord geleerd. Thanks! *O*
Geen idee of dat wel een bestaand woord is :P
Edit: jouw posts zijn sowieso vaak leerzaam. 't Is al vaker gezegd, maar: :t
Nu voel ik me wat verlegen :$:$
Maar ik vind het soms wel leuk om wat achtergrond informatie neer te pennen bij een opdracht, vooral als het wat geschiedenis gericht is :t

En verder, komaan mensen, zo moeilijk is deze toch niet? Of gaan er in NL geen nieuwe zaken open? :P
 
Ben al 600km over m'n beurt heen, dus ik rijd geen kilometer meer voordat er wat onderhoud gepleegd is-O-

Afgelopen weekend te slecht weer gehad om buiten te sleutelen.. dit weekend ziet er beter uit :t
 
Geen idee of dat wel een bestaand woord is :P

Nu voel ik me wat verlegen :$:$
Maar ik vind het soms wel leuk om wat achtergrond informatie neer te pennen bij een opdracht, vooral als het wat geschiedenis gericht is :t

En verder, komaan mensen, zo moeilijk is deze toch niet? Of gaan er in NL geen nieuwe zaken open? :P

Wat een pech kun je hebben. Gisteravond kwam ik met de fiets langs dit bordje.
Up0dF5N.jpg

Helaas niet de mogelijkheid om er direct met de motor naar toe te rijden. Dus ik dacht, als hij morgen na mijn werk nog niet is ingelost rij ik er langs.
Gekeken, niet voltooid ik blij! Want ja toch weer een puntje!

Kom ik daar, winkel geopend...-O-
 
In gebruik zijn ze in België quasi onvindbaar. Dit tankstation/garage is op een plaats waar ik in mijn jonge jaren gewoond heb, en ik wist dat die dat vroeger hadden. Gelukkig nog steeds, al wordt die nog amper gebruikt, maar deze is steeds onderhouden omdat ze er een sentimentele waarde aan hechten.
De (oudere) uitbaatster zette hem na mijn uitleg voor me buiten en vulde hem zelfs een beetje! *O*

Van nostalgie naar modern:

Je motor pal naast een particuliere adblue pomp
Zo eentje aan een tankstation waar je dus ook zelf adblue kan tanken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan