The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lukt me niet om de foto als voorbeeld te plaatsen zoals Patrick dat doet. Het woord voorbeeld waarop je kunt klikken voor de foto.....

Ja, gelukt 🤪🙃🙃
Het is idd effe wennen, maar ik denk dat we dat allemaal wel beseffen en dus zoals je het eerst had gedaan ook wel goedkeuring krijgt 😉
Enfin, als het voldoet aan de opdracht natuurlijk, maar daar zal bij deze weinig of geen twijfel over bestaan lijkt me 😉
 
IMG_20181016_172230.jpg


Indien goed:

Je motor bij een houten brug.
 
Sorry @gnomedaan maar een speelgoedbouwwerk kan ik niet echt goedkeuren als brug. Maar wel creatief!
Sorry @gnomedaan -O-
@DKP, dit is hoe een brug bedoeld is inderdaad! Goedgekeurd!
Maar *O* voor mezelf :+

Ale vooruit dan maar, nieuwe opdracht:

Je motor bij een aardappel en/of groentenautomaat
Dat mag ook zo een "stalletje" zijn, waar je het gewoon neemt en geld achterlaat. Naar het schijnt wordt dat hier en daar in verre afgelegen streken nog wel eens gebruikt

Ik ben toch origineel in het bedenken van opdrachten he O-)
 
Overigens zit ik al een tijdje met een ideetje:

Is het een idee om eens een Riding Game Meet te organiseren? Er zijn toch best een paar vaste actieve spelers en we trappen wat lol hier dus zou best een gezellige boel moeten worden.

Ergens wat terrassen, eten, ritje doen?
 
Overigens zit ik al een tijdje met een ideetje:

Is het een idee om eens een Riding Game Meet te organiseren? Er zijn toch best een paar vaste actieve spelers en we trappen wat lol hier dus zou best een gezellige boel moeten worden.

Ergens wat terrassen, eten, ritje doen?
Op zich vind ik het een goed idee.
Maar voor mij ligt het moeilijker.
Mijn weekends wisselen af met weekend werken en weekend kids time. Een babysit vinden is niet moeilijk, maar als je je kids maar om de 14 dagen ziet, geef je ze natuurlijk alle nodige tijd ipv ze aan een babysit over te laten.

Er is ooit ook eens het idee naar voor gebracht om een meeting te organiseren met het petfles spel en the riding game tesamen. Verschillende spelers hier zijn actief in beide.
 
Pff, ben ik op weg naar huis een stukje om aan het rijden, op zoek naar de opdracht, gaat mijn motor ineens 'URGENT SERVICE' alarm geven... Geen idee wat er mis is, merk helemaal niks. Morgen de dealer maar even bellen...
 
Sorry @gnomedaan maar een speelgoedbouwwerk kan ik niet echt goedkeuren als brug. Maar wel creatief!

@DKP, dit is hoe een brug bedoeld is inderdaad! Goedgekeurd!

Ik wist alwel dat het niet goed zou zijn, was eerst een bos in gereden waar ik dacht dat een houten brug zat (net zo een als DKP) maar bleek toch een betonnen te zijn. Richting huis rijdend zag ik deze "brug" _O-
 
Een babysit vinden is niet moeilijk, maar als je je kids maar om de 14 dagen ziet, geef je ze natuurlijk alle nodige tijd ipv ze aan een babysit over te laten.

Gelukkig denk je er zo over, zijn er genoeg die voor de babysit gaan..

Even kijken hoeveel animo er is in dit topic, wellicht daarna een apart topic openen voor een planning in WIWTD of offtopic..
Kun je altijd nog kijken of het uitkomt Patrick ;)
 
Pff, ben ik op weg naar huis een stukje om aan het rijden, op zoek naar de opdracht, gaat mijn motor ineens 'URGENT SERVICE' alarm geven... Geen idee wat er mis is, merk helemaal niks. Morgen de dealer maar even bellen...
Jij nu ook al problemen -O-

@ey-dzeej , hoe staat het eigenlijk met jou motor?

@gnomedaan , idd, je kan maar proberen he :t

@Sjefman , dat is waar. Maar ik zie mijn kindjes graag. Ondanks wat mijn (h)ex* mij al aangedaan heeft, geef ik de kindjes toch zoveel mogelijk aandacht. Intussen zijn ze verhuist, en wonen ze korterbij, wat maakt dat ze tijdens hun verlof periodes wel is extra kunnen komen. Dus dat is wel leuk. De oudste (zoon, 13), fietst graag, en denkt eraan om regelmatiger langs te komen, op zichzelf met de fiets.

* en neen, ik beweer niet dat ik geen fouten heb gemaakt, maar wat zij mij aangedaan heeft ga ik hier niet beschrijven, is te lelijk voor woorden, en off topic
 
Jij nu ook al problemen -O-

@ey-dzeej , hoe staat het eigenlijk met jou motor?

@gnomedaan , idd, je kan maar proberen he :t

@Sjefman , dat is waar. Maar ik zie mijn kindjes graag. Ondanks wat mijn (h)ex* mij al aangedaan heeft, geef ik de kindjes toch zoveel mogelijk aandacht. Intussen zijn ze verhuist, en wonen ze korterbij, wat maakt dat ze tijdens hun verlof periodes wel is extra kunnen komen. Dus dat is wel leuk. De oudste (zoon, 13), fietst graag, en denkt eraan om regelmatiger langs te komen, op zichzelf met de fiets.

* en neen, ik beweer niet dat ik geen fouten heb gemaakt, maar wat zij mij aangedaan heeft ga ik hier niet beschrijven, is te lelijk voor woorden, en off topic
Ik heb een Italiaan, hij piept wel vaker om ongemakjes. Maar de URGENT SERVICE had ik nog niet eerder gezien :P En aangezien ik niks merk, durf ik hem wel gewoon naar de dealer te rijden als 't moet. Alleen ff vervelend ;) En geen puntje.
 
Ik heb een Italiaan, hij piept wel vaker om ongemakjes. Maar de URGENT SERVICE had ik nog niet eerder gezien :P En aangezien ik niks merk, durf ik hem wel gewoon naar de dealer te rijden als 't moet. Alleen ff vervelend ;) En geen puntje.
Als het woord URGENT erbij staat, zal het niet zomaar zijn. Maar door de toevoeging SERVICE lijkt het mij zoveel als dat er gewoon dringend iets moet gebeuren, en kan je dus idd nog wel gewoon naar de dealer rijden. Het zal alleen niet de bedoeling zijn om te denken van "ja, volgende week maar is effe gaan". Moest het om een probleem gaan dat rijden niet meer kan/mag zou de melding "service" niet gebruikt worden denk ik.

Wat zegt de handleiding eigenlijk over de uitdrukking "URGENT SERVICE"?

Ik zou eigenlijk graag de handleiding van mijn auto eens lezen, maar het probleem is, ik kan geen Hongaars :P
 
Als het woord URGENT erbij staat, zal het niet zomaar zijn. Maar door de toevoeging SERVICE lijkt het mij zoveel als dat er gewoon dringend iets moet gebeuren, en kan je dus idd nog wel gewoon naar de dealer rijden. Het zal alleen niet de bedoeling zijn om te denken van "ja, volgende week maar is effe gaan". Moest het om een probleem gaan dat rijden niet meer kan/mag zou de melding "service" niet gebruikt worden denk ik.

Wat zegt de handleiding eigenlijk over de uitdrukking "URGENT SERVICE"?

Ik zou eigenlijk graag de handleiding van mijn auto eens lezen, maar het probleem is, ik kan geen Hongaars :P
Waarom heb je een Hongaarse handleiding? _O-

Het handboek zegt dat Urgent Service betekent dat ie asap naar de OFFICIELE APRILIA DEALER moet, en dat de motor in een spaarstand gaat waarbij vermogen/koppel en/of gas zijn gelimiteerd. Dit heb ik echter niet gemerkt. Ergo, storm in een glas water. Ik heb binnenkort een weekje vrij, dan kan ik er wel even langs.
 
Waarom heb je een Hongaarse handleiding? _O-
Heb mijn auto bij Cardoen gekocht, 8 maand geleden, nieuw.
Cardoen haalt zijn auto's in verschillende buitenlanden, voert ze met velen gelijk in, waardoor ze de auto's nieuw aan een veel lagere prijs kunnen aanbieden dan merkdealers.

Mijn auto komt daardoor uit Hongarije.

Verschil is;

Merkgarage: je gaat er naartoe, en bepaald je auto helemaal tot in het laatste detail zoals jij het zelf wil.

Cardoen: je gaat er binnen, kijkt rond, en staat een auto je aan, koop je die in de kleur en opties zoals die daar staat, kan niks aan veranderd worden.

Ben je kieskeurig, ga je naar een merkgarage en betaal je de volle pot, ben je snel tevreden, zoek je bij Cardoen wat je aanstaat.

Ik bevind me tussen beide in, maar ben bewust naar Cardoen geweest, omdat ik mezelf ken, ik zou een bepaald budget voorop stellen, maar dan zou het zo zijn van, "maar eigenlijk wil ik dit, dat en dit er ook nog op", en dan zou ik zo over mijn budget gaan.

Mijn huidige auto heeft bijna alles wat ik wil, het enige wat die mist zijn parkeer sensors vooraan, een in de hoogte verstelbare passagierszetel, een automatische kofferklep en full LED koplampen ... zie je, door het alleen al op te noemen ben ik mij bewust dat ik mij bij een merkgarage niet zou kunnen "inhouden" :$

En, hij was in het wit beschikbaar, dus ik was er helemaal weg van 8-)

En bijna 7.000€ goedkoper dan exact dezelfde bij Huyndai zelf, gerekend MET de korting die ik daar nog kreeg op de officiële prijs.

Het enige waar ik nu wel wat spijt van heb, is dat het een diesel is :')
De diesel is ruim 10€cent duurder dan benzine (E10), maar ja, dezelfde auto met benzinemotor verbruikt dan ook bijna 2L meer per 100km.

Mijn vrouwtje en ik zijn aan het proberen op hetzelfde werk binnen te geraken, en dezelfde werkschema's te krijgen, met de bedoeling samen op 1 motor te gaan werken, en de auto zo veel mogelijk te laten staan. Als dat lukt gaat de huidige wel weer weg eens die twee jaar wordt, en komt er wel een klein (eventueel oud) autootje met benzinemotor voor in de plaats.

Ik ben het autorijden in België intussen meer dan beu ...
 
Ik ben het autorijden in België intussen meer dan beu ...

Same here, dan in NL...

Helaas heb ik de keuze niet om op de motor te gaan :N.
40-45000km per jaar uit eigen zak is me iets te gortig. Ik krijg namelijk wat reisuren vergoed maar geen kilometervergoeding dus dat zou me heel veel geld gaan kosten.
 
Dat valt niet te bespreken, of wil je de leaseauto niet kwijt? Ik heb de leaseauto geweigerd en krijg de standaard 19ct per kilometer. Als ik de afschrijving even wegdenk dan kom ik daarmee prima uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan