The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij staat er nu idd al een heel stuk beter op, en het is meer dan "een wiel of de tank", zoals in de regels beschreven, maar er ontbreekt toch nog (bijna) een heel achterwiel. Niet?

Je doet wel veel moeite, dat wel, en ik wil je motorvakantie niet vergallen ...

Ik sta nu wel aan een frietkraam, en er pal voor nog wel:
full

Die is duidelijk goed volgens jou opdracht, maar ik zou graag, indien mogelijk, van "hogerhand" (lees: Roeleey :+ ) horen wat hij van je tweede foto vind, alvorens ik een puntje krijg voor dit frietkraam :$ :$

Eerlijk gezegd, ik voel me spelbreker als ik je foto afkeur, maar hem goedkeuren kan "belangen verdediging" lijken omdat ik tussen Leuven en Tienen tig frietkramen tegenkom, en daardoor een beetje bevoordeeld kan lijken te zijn, om weer uit te lopen op Ey-dzeej :$ :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoor het wel. Jouw foto is in ieder geval prima!

:t


Ik zie overigens regelmatig vagere foto's goedgekeurd worden dus daarom dacht ik hiermee wel degelijk kans te maken. ;)

We zullen ons neerleggen bij de mening van de officiële vakjury :9.

En mijn vakantie begint officiële morgen. Stiekem hoop ik in de ardennen /Luxemburg /Duitsland nog puntjes te kunnen scoren. :] mobiel internet hebben we tegenwoordig toch in heel Europa.
 
Uitlopen doe je toch wel weer. Zeker wanneer je weer begint te werken. :X
Omdat ik dan weer veel ochte d foto's kan maken? :9

Bwah, we zullen nog wel zien, jij volgt meestal tussen 7:30u en 9u, en smiddags ben je er dikwijls weer :] :t

Maar! The show must go on ... dus ik plaats een nieuwe:
Je motor pal voor een bloemenwinkel

En als Roeleey wil, mag hij beslissen wat hij doet met je tweede foto. Is die goed, heb ik ook een puntje met het frietkraam :t

Maar, we gaan in ieder geval door met de bloemenwinkel :]



Ene ... volgende keer ga ik korter zijn, gewoon goed of gewoon niet goed, want ik heb het gevoel dat ik weer teveel aan het zeveren ben, en me teveel door emoties laat leiden :+



@ Sjeman: als je een opdracht goed uitgevoerd krijgt in het buitenland, laat dan weten welk he!
Ik houd namenlijk een lijstje bij.

Momenteel hebben we al:
Nederland - België - Australië - Nieuw Zeeland - Filipijnen - Zwitserland - Frankrijk 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ene ... volgende keer ga ik korter zijn, gewoon goed of gewoon niet goed, want ik heb het gevoel dat ik weer teveel aan het zeveren ben, en me teveel door emoties laat leiden :+

Haha... ik zei net tegen m'n vriendin, DKP heeft weer zo'n dag :+ ;)
(niet slecht bedoeld! Het is gewoon grappig dat als je dit topic meer van de zijlijn doorbladert dat je bepaalde patronen gaat herkennen. Zo heb jij weleens dagen dat alles best is en dagen dat alles heel fanatiek volgens het boekje moet.)

Het is en blijft een spelletje en ik vind het altijd weer leuk om op zoek te gaan. Zodra we de motor op stappen of zodra ik er aan denk zeg ik dan ook tegen m'n vriendin: 'vandaag zijn we op zoek naar ....'. (Ze rijdt graag mee achterop). Heel vaak lukt het ook niet om een opdracht te vervullen of ben ik te laat...

Kijk nu thuis nog eens alles na en heb ook nog deze... misschien nog meer motor dan de vorige:


(als ik deze nu gewoon als eerste had gepost waren we waarschijnlijk wat discussie bespaard gebleven _O- )
 
Laatst bewerkt:
@ Sjeman: als je een opdracht goed uitgevoerd krijgt in het buitenland, laat dan weten welk he!
Ik houd namenlijk een lijstje bij.

Momenteel hebben we al:
Nederland - België - Australië - Nieuw Zeeland - Filipijnen - Zwitserland - Frankrijk 8-)


Oh, maar dan ga ik extra mijn best doen voor Duitsland en Luxemburg! Zou een primeur zijn!

Morgen rijden we eerst naar de Ardennen (Bertrix voor de kenners), zaterdag door Luxemburg naar Cochem (moezel), zondag via Trier naar Monchau en maandag weer naar huis.
 
Laatst bewerkt:
...Zo heb jij weleens dagen dat alles best is en dagen dat alles heel fanatiek volgens het boekje moet.
Als de foto niet scherp is, maar nog wel duidelijk, is het goed. Maar er mag niet te veel ontbreken ;)
Maar ik denk dat je min of meer versijst naar een foto van Roeleey waarvan ik zei dat ik hem nog net goed vond omdat zijn achterwiel onvolledig was, maar toch nog tot de achteras erop stond.
Het is en blijft een spelletje en ik vind het altijd weer leuk om op zoek te gaan.
Dat is het idd ook :t
Kijk nu thuis nog eens alles na en heb ook nog deze... misschien nog meer motor dan de vorige:
[~[url="https://preview.ibb.co/cKAeoz/DSC_0559.jpg"]afbeelding~][/url]
Kijk eens aan! Deze kan ik nog nét goedkeuren! :t
(als ik deze nu gewoon als eerste had gepost waren we waarschijnlijk wat discussie bespaard gebleven _O- )
Wie weet ... :+

Dus effe alles op een rijtje;
Deze foto heb je dus gelijktijdig genomen met de andere twee, en ik vind hem goed.
Dus je opdracht met het frietkraam was geldig.
Daar heb ik een goede foto voor kunnen maken.
Dus, jij hebt een puntje voor de roltrap.
En ik heb een puntje voor het frietkraam.
En we gaan verder met een bloemenwinkel.

Klopt dat Roeleey? ;)
 
Het is wel een oud kramikkel, maar het is een draaibaar stoepbord :Y

Indien goed,

Je motor pal naast een reuze 3D aardbei
Te vinden aan van die aardbeikraampjes uiteraard
 
Na wat googlen heb ik er inderdaad eentje gevonden... Je hoeft er maar 30 kilometer Duitsland voor in :)

Ik heb zoiets in Nederland nog nooit gezien. Misschien buiten de randstad? (Kom ik niet zo vaak...)
 
:^

Die gekkigheid kennen we niet in Nederland :P
Dus voor de mensen die op vakantie zijn in Duitsland, dit is je kans! *D
Hier in B, eens je een beetje van de steden weg bent, zie je regelmatig van die ineengeflanste kraampjes langs de wegen, de een in betere staat dan de andere, en meestal staat er dan zo een grote 3D aardbij aan de straatkant om aandacht te trekken.

Hebben julie dat dan echt niet in NL :?

Jullie hebben toch wel aardbeien :?
 
Hier in B, eens je een beetje van de steden weg bent, zie je regelmatig van die ineengeflanste kraampjes langs de wegen, de een in betere staat dan de andere, en meestal staat er dan zo een grote 3D aardbij aan de straatkant om aandacht te trekken.

Hebben julie dat dan echt niet in NL :?

Jullie hebben toch wel aardbeien :?

ja en kraampjes ook weet er een te staan ook z on aardbei
maar ja ik woon dan ook bijna in belgie O-) in de steden zul je dit niet snel zien denk
 
Hier in B, eens je een beetje van de steden weg bent, zie je regelmatig van die ineengeflanste kraampjes langs de wegen, de een in betere staat dan de andere, en meestal staat er dan zo een grote 3D aardbij aan de straatkant om aandacht te trekken.

Hebben julie dat dan echt niet in NL
:?

Jullie hebben toch wel aardbeien :?
iig hier in het noorden nog nooit gezien, in DE staan ze zowat om elke straathoek.
In België ook nog nooit gezien volgens mij, maar ik kom dan ook niet zo vaak in België. :P
 
Roltrap is :t
Motor zo volledig mogelijk en dat lijkt me gelukt.

Aardbeikraam..... _O- Zie je inderdaad veel bij de oosterburen, regelmatig in de vorm van een aardbei zelfs :Y Flesje ligt op de grens van Duitsland.....twee vliegen in één klap :? :P
 
Laatst bewerkt:
Roltrap is :t
Motor zo volledig mogelijk en dat lijkt me gelukt.
*O*
:^

Die gekkigheid kennen we niet in Nederland :P
Dus voor de mensen die op vakantie zijn in Duitsland, dit is je kans! *D
Hier in B, eens je een beetje van de steden weg bent, zie je regelmatig van die ineengeflanste kraampjes langs de wegen, de een in betere staat dan de andere, en meestal staat er dan zo een grote 3D aardbij aan de straatkant om aandacht te trekken.

Hebben julie dat dan echt niet in NL :?

Jullie hebben toch wel aardbeien :?

Hier hebben we vaker kersen kraampjes _O- .
Of aardbeien automaten...
 
Hier hebben we vaker kersen kraampjes _O- .
Of aardbeien automaten...
Really??? Ik ben net aangekomen bij mijn kinesiste, 11km van huis en onderweg 4 aardbeikraampjes gezien (enfin, die wist ik natuurlijk sowieso staan, vaste route), waarvan er drie open waren. Drie kort bij elkaar wel, binnen een 3 tal km, 1 van die was gesloten.

Maar, het kraampje moet niet open zijn voor de opdracht he, zolang die 3d reuze aardbei maar zichtbaar is.

En als je zo een kraampje tegenkomt in de vorm van een aardbij, dan is dat een 3d reuze aardbij op zich en dus ook goed he!

Dus, als je al in Duitsland zit, ik zie ze graag komen he! :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan