The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ik was eerst van plan terug naar de "Oh green" in Aarschot te rijden, maar 'In de rode bol" ligt quasi op mijn route :P

Je motor bij een bedrijf met een kleur in de naam waarbij die kleur ook in die kleur geschreven is
Voorbeeldje ...
 
Je motor bij een 4-assige vrachtwagen(trekker)
Voorbeeldje ...
Bij een trekker maakt het uiteraard niet uit hoeveel assen de trailer heeft, of bij een vaste met aanhanger ook niet. Het zijn enkel de assen van de trekker of het vast gedeelte die geteld worden.
 
Onderweg naar en van dealer gezocht naar een vrachtwagen met verschillende grootte wielen maar niks gezien, tenzij ik het verkeerd heb geïnterpreteerd dus een voorbeeld is handig ;)

Ze hebben overigens niet kunnen achterhalen wat de storing heeft gegeven, en hadden het te druk om zo tussendoor langer te kijken. Mocht het lampje weer aangaan, dan kan ik een afspraak maken voor een uitgebreid onderzoek. Nu een uurtje gekeken en een aantal dingen uitgesloten. Lampje is uit en niet weer aangegaan nog... Gevoelige technologie ook allemaal.
 
dus een voorbeeld is handig ;)

Ben er mee bezig.. Ik weet dat ze bestaan, maar google laat mij momenteel in de steek. -O-

beetje fantasie dan voorlopig.. voorste wiel is beduidend kleiner dan het achterste wiel bij de dubbele as.

Als ik het niet vind, dan ben ik wel geneigd de opdracht wat aan te passen.:o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan