The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vanmiddag bij zo veel rood-witte afzettingen gestaan...
Maar elke keer was het er een van blik, dus niet van hout '(B|
 
Ik had ook nog gezocht gisteren en niet gevonden. Alles is van plastic, blik, metaal of iets dergelijks...

En nu verlopen. Nieuwe opdracht:

Je motor met een bord dat naar de ingang op een andere locatie verwijst.
Voorbeeldje
 
En een indirecte verwijzing.. geldt dat ook ? :o
20181115_163325_001.jpg


Indirect staat er eigenlijk dat je dus een andere metrostation zou moeten nemen om er gebruik van kunnen te maken.
 
Ik ben net iets soortgelijks tegen gekomen ... maar ben te voet :P
Onderweg van station Leuven naar Motor Sprint om ze weer op te halen.
Dacht, sebiet maar effe langs hier :]
Maar ik kom dus te laat :P
 
Ik wilde net de vraag gaan stellen of een bord met ingang en een pijl ook voldeed.. Maar als ik de opdracht nog een keer lees denk ik van niet -O-

Je motor met een bord dat naar de ingang op een andere locatie verwijst.

Er moet echt een andere locatie genoemd worden op het bord dus?

Anyway, misschien sowieso te laat dus... :')
 
Jeetje, ben je ff aan het werk... :P

Ik bedoelde inderdaad dat 'ingang om de hoek' goed zou zijn, en die van DKP is derhalve uitstekend. Die van ey-dzeej twijfel ik over want door de slechte omschrijving van de opdracht kan ik me voorstellen dat die er wel aan voldoet. Daar er echter niet verwezen wordt naar een ander metrostation, durf ik hem toch af te keuren.
 
@ey-dzeej , ook vanwege mij sorry ;(

Intussen is de motor weer gekuipt, en rijdt ook merkbaar beter, trekt nu lineair door tot 11.000rpm, en dan merken dat 160 in een 90 zone toch écht wel te snel is :$
Btw: @ey-dzeej , jou opdracht met die houten rood/witte afzetting, nagenoeg precies als die in uw voorbeel, op en rond de luchthaven zijn die heel bekend ... zo frustrerend als je dan net effe zonder motor zit 8)7
 

@ey-dzeej , ook vanwege mij sorry ;(

Zo is het spel eenmaal 8)7

Intussen is de motor weer gekuipt, en rijdt ook merkbaar beter, trekt nu lineair door tot 11.000rpm, en dan merken dat 160 in een 90 zone toch écht wel te snel is :$
[\quote]

snelheidsmaniak:]


Btw: @ey-dzeej , jou opdracht met die houten rood/witte afzetting, nagenoeg precies als die in uw voorbeeld, op en rond de luchthaven zijn die heel bekend ... zo frustrerend als je dan net effe zonder motor zit 8)7

Vond het al raar dat je die niet pakte..-O-
 
O nee!!! Ik was op zoek naar een bordje met letterlijk "leveranciers" er op, van zulke als deze ben ik er zo veel van tegengekomen. |(
Bij de vorige was ik ook al de mist in gegaan door te precies op zoek te gaan...
Conclusie: Gewoon foto maken en uploaden, niet geschoten is altijd mis! :')

Edit: Nu ik de opdracht nog een keer lees: Volgende keer beter lezen ook gewoon 8)7(het was nog vroeg vanmorgen)
 
Zo is het spel eenmaal 8)7
Vond het al raar dat je die niet pakte..-O-
Ik was al aan het rondkijken of ik niet ergens een stapel van die planken ergens aan de kant kon vinden, dan 2 planken en 3 sticks mee, en opstellen bij de motor, maar ja, die dingen mee op de trein gaat rare blikken opleveren, en dan bij Motorsprint * langsgaan om die effe bij de motor op te stellen ... nee, ik zag dat toch niet lukken _O-

Maar intussen rijdt ze toch weer een stuk beter!:]

* en ja, streetvieuw is nog steeds mijn vriend niet B|
O nee!!! Ik was op zoek naar een bordje met letterlijk "leveranciers" er op, van zulke als deze ben ik er zo veel van tegengekomen. |(
Bij de vorige was ik ook al de mist in gegaan door te precies op zoek te gaan...
Conclusie: Gewoon foto maken en uploaden, niet geschoten is altijd mis! :')

Edit: Nu ik de opdracht nog een keer lees: Volgende keer beter lezen ook gewoon 8)7(het was nog vroeg vanmorgen)
Dat is iets wat een wijze mededeelnemer in dit spel ook regelmatig zegt, denkt, en doet idd :t;)
(mooi voorbeeld is daarbij mijn opdracht "je motor bij een verkeerslicht IN een verkeersbord) ;)

Ik heb echter ook al foto's gemaakt na te snel gelezen te hebben, met gevolg, foto NIET goed _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
O nee!!! Ik was op zoek naar een bordje met letterlijk "leveranciers" er op, van zulke als deze ben ik er zo veel van tegengekomen. |(
Bij de vorige was ik ook al de mist in gegaan door te precies op zoek te gaan...
Conclusie: Gewoon foto maken en uploaden, niet geschoten is altijd mis! :')

Edit: Nu ik de opdracht nog een keer lees: Volgende keer beter lezen ook gewoon 8)7(het was nog vroeg vanmorgen)
Je kwam Sjefman en mij toch inhalen? ;) Gewoon proberen, als het in dezelfde strekking als de opdracht zit, is het vaak wel goed. Of als het heel creatief is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan