The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Het zal toch ook wel een Nederlandse soortgelijke serviceparkeerplaats van een supermarkt mogen zijn?
Die van de supermarkt hier heet 'pick up point', exact hetzelfde principe als ik het zo zie volgens het voorbeeld...
Ben alleen helaas aan huis gekluisterd, vanavond alleen met de kleine man. Wel gezellig, maar geen puntje meer vandaag -O-
 
oefff telefoon houdt niet zo van de kou volgens mij.. in no time naar 2% en vlak daarna uit !! kreeg nog net de foto geupload !!

Ik wist dat albert heijn wel van die pick up points hebben, maar was nog wel even zoeken welke daadwerkelijk ook een speciale parkeerplaats met bord ervoor had.

Ik kwam meer deze situatie nog tegen.

maar genoeg geluld :P

Je motor met een bord met de tekst "TIR" op de vrachtwagentrailer.

Voorbeeld
 
Sorry voor het wachten :$
Eerst weer naar huis ... brrr ... zo koud ... ben dat niet meer gewoon :')
En kan er ook niet meer zo goed tegen als vroeger ... ik word oud '(

Maar moest toch effe uit voor een testritje, en nu even bellen naar motorsprint, motor* draait niet altijd even zuiver B|

* had ik het nodige budget, ging ze weer de deur uit en ging ik voor iets jonger, of zelfs nieuw ...

Je motor bij een bedrijfsvoertuig met een "emergency nummer" erop
Voorbeeldje ...
rode kadertje rechts van het voorwiel.
Moet geen vrachtwagen zijn, bedrijfsvoertuig in het algemeen dus.
Maar kom je voor 95% van de gevallen wel tegen op vrachtwagsns.
 
Even een aantal vrachtwagen parkeerplaatsen en bedrijfsterreinen rond getuft, maar geen emergency nummer of iets dergelijks op de voertuigen te bekennen. Denk dat je getallen eerder andersom zijn. 5% aanwezig en 95% niet aanwezig..
 
Even een aantal vrachtwagen parkeerplaatsen en bedrijfsterreinen rond getuft, maar geen emergency nummer of iets dergelijks op de voertuigen te bekennen. Denk dat je getallen eerder andersom zijn. 5% aanwezig en 95% niet aanwezig..
Ik denk dat je het een klein beetje verkeerd begrepen heb, of ik heb het verkeerd verwoord, kan ook :P
Ik bedoel, als je 100 van die stickers tegenkomt, het in 95% van de gevallen een vrachtwagen is ;)
Ik kom ze alvast regelmatig tegen, en zelfs meer dan die met "dode hoek" waarschuwing.

Btw: met die T.I.R. was ook wel leuk, ik maar kijken op elke truck, want ik wist niet dat ze niet voorkomen op West Europese trucks. :$
Ik ken ze namelijk wel van ziens, die T.I.R. stickers/borden, maar nooit geweten wat het wilde zeggen. Pas ná de foto eens gekeken naar de link, voorheen enkel naar je voorbeeld. Bij het maken dacht ik nog, "leuk toeval dat het net eentje van Oekraïne is." Blijken ze juist vooral van daar en omliggende landen te komen _O-
 
Ook ik heb een rondje woonplaats gedaan en wat vrachtwagenparkeerplaatsen bezocht maar nergens zo'n soort sticker te vinden -O-
Nou ben ik ook alleen maar Nederlandse vrachtwagens van Nederlandse bedrijven tegengekomen, wellicht meer geluk bij buitenlandse vrachtwagens...
 
Hij is inmiddels al een tijdje verlopen geloof ik...
Ik snap inmiddels dat als eerste weer een nieuwe opdracht posten tactisch niet heel handig is (ik loop hier een potentieel puntje mis), maar ik vind het ook leuk als het spel lekker voortgaat. Dus bij deze:

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een bouw/schaftkeet op wielen

Voorbeeldje
 
Sorry voor de wachttijd :$
Bij thuiskomst telefoon van 't werk, kon ik weer andermans problemen oplossen :(
'T word tijd dat ik opslag vraag :')

De bouw/schaft/werkkeet is er eentje van de spoorwegen ;)
Bij het inrijden van het straatje bijna op mijn zij :o
Ik was wat te enthousiast, en het was er glibberig :X

Maar, Indien goed:

Je motor bij een werfkeet/container met airco
Voorbeeldje ...
Zo een uitwendige airco zoals je ze ook steeds meer en meer aan huizen ziet dus. Dat is trouwens meestal airco en verwarming tesamen, maar ik bedoel dus een werfkeet met zo een koelradiator aan de buitenkant ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan