The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is de "inspiratie" van de BMW en Mercedes foto.....hoefde dus alleen maar een stukje terug te rijden.... _O-
_O-

Ale dan, hier nog een bijdrage van mij :9~
full
 
Dichtste bij een kunststof hek dat ik kom is dit....
7dCDuus.jpg

De hekken zoals in jouw voorbeeld zie je in Nederland niet echt... :N
 
Dichtste bij een kunststof hek dat ik kom is dit....
[afbeelding]
De hekken zoals in jouw voorbeeld zie je in Nederland niet echt... :N
Nou,het hoeft uiteraard niet hetzelfde model te zijn natuurlijk. Ook niet dezelfde kleur.
Maar dit zijn toch gewoon paaltjes eigenlijk?

Bestaat er echt niet zoiets als afzetheken in kunststof?

Eventjes gegoogeld:
Afzethek kunststof 2000x1000 mm | Wegbeveiliging staphorst
Ze bestaan dus toch ook in NL hoor :Y

Dus sorry, ik kan jou foto niet goedkeuren :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou,het hoeft uiteraard niet hetzelfde model te zijn natuurlijk. Ook niet dezelfde kleur.
Maar dit zijn toch gewoon paaltjes eigenlijk?

Bestaat er echt niet zoiets als afzetheken in kunststof?

Eventjes gegoogeld:
Afzethek kunststof 2000x1000 mm | Wegbeveiliging staphorst
Ze bestaan dus toch ook in NL hoor :Y

Dus sorry, ik kan jou foto niet goedkeuren :$

Zal een andere belg de opdracht moeten doen, van deze hekwerken ga je niet vinden hier ben ze nog niet tegen gekomen
 
Zal een andere belg de opdracht moeten doen, van deze hekwerken ga je niet vinden hier ben ze nog niet tegen gekomen
Maar die dat ik vond komen van Nederland, die in mijn linkje bedoel ik dan he.

Had ik er geen op een NL site gevonden, had ik Roeleeys foto wel goedgekeurd, want ik zou ook graag doorgaan :]
 
Zo DKP is weer lekker uitgelopen :] en maar zeggen dat ik kans maak om hem in te halen :+ :Y :N _O-

maar ondertussen :W :W :W


anyways lekker bezig :] :t
 
Maar die dat ik vond komen van Nederland, die in mijn linkje bedoel ik dan he.

Had ik er geen op een NL site gevonden, had ik Roeleeys foto wel goedgekeurd, want ik zou ook graag doorgaan :]

Maakt ook niets uit :)

Maar ik ben ze geloof ik nog nooit tegen gekomen en zit toch heel de week op de weg

Hier zijn die hekken allemaal van metaal
 
Nog steeds in Duitsland :


compound nh4



Indien goed, nieuwe opdracht:

je motor naast een standbeeld van een man
De hele man moet te zien zijn, dus van armen/hoofd/benen voeten moeten er aan zitten.
 
De zon speelt een beetje tegen.
Kon de motor korter naar mij toe zetten, maar dan stond ze niet meer naast het standbeeld.
Motor valt nu in de schaduw. Het beeld mocht niet omringd worden door de bomen, want dan was het op de foto amper te zien.

Indien goed:

Je motor bij een standbeeld van een volledig dier
Voorbeeldje ...
Die staat dus onderaan het standbeeld van deze man ;)
 
w8r46OY.jpg

Indien goed: je motor bij een Massey Ferguson

beetje ver weg maar dit is pas de eerste die ik tegen kom
 
Vraagje DKP.. gewoon uit nieuwsgierigheid.

Deze afkeuren

DSC_0558.jpg


En deze goedkeuren

w8r46OY.jpg


De ene laat je terugkomen naar locatie en de ander hoeft dat niet terwijl er nagenoeg (als in bijna hetzelfde percentage)dezelfde hoeveelheid motor op staat..

Kan je mij even een uitleg geven over hoe je met twee maten* meet ? Maak mij verder niet zoveel uit.. maar het lijkt erop dat de ene meer moeite zal moeten doen dan de ander. -O-



* Nederlandse uitdrukking :+
 
Vraagje DKP.. gewoon uit nieuwsgierigheid.

Deze afkeuren ... enz
Begrijp je vraag ;)

Volgens de OP moet de motor er "zo volledig mogelijk" opstaan. Dus niet met enkel een wiel of een tank.

Na die hele discussie, door mij opgewekt :$ bleek ik toch wel wat té streng geweest te zijn :$ en geen zin in weer zo een situatie.
Dus voortaan is het goed, of niet goed. Als de motor er in de volledige lengte opstaat, en toch op zijn minst een deel van de wielen zichtbaar is, beschouw ik het voortaan als goed.
Maar bij Sjefman ontbreekt er in mijn ogen toch redelijk wat meer, zowel als in volledige lengte, als wat betreft de wielen, maar voortaan is het wat mij betreft ook goed.
De laatste foto die hij daarvan gepost had was immers een stúk beter, en hij is er dus niet voor moeten terug gaan.

Dus het is niet mijn bedoeling met twee maten te meten (ja, wij gebruiken die uitdrukking ook ;) ), maar ik bleek gewoon te streng te zijn, vandaar dus ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo hé, ik ga even een weekje weg en ik mis allerlei drama. :P

en puntjes
 
Ik was ook niet helemaal tevreden met m'n foto, probeer als het kan de gehele motor erop te krijgen. Maar gezien de afstand en het felle licht lukte het alleen maar door wat te inzoomen, anders had ik een zwarte schuur.. :9

Kwam overigens later nog wel een verrotte Ford trekker tegen die in de berm stond maar zag dat DKP de andere foto al had goedgekeurd en ben toen maar weer snel verder gereden (35+ graden is toch wel wat warm met motorgear aan :+ ).


Overigens vind ik dat als een opdracht wat moeilijker is en er langer dan 24 uur over gedaan wordt voordat iemand überhaupt een foto plaatst je wel wat makkelijker mag zijn in de beoordeling. Zo bekijk ik het iig wel, ik wel tenslotte zelf ook weer opzoek/een puntje scoren als ik op de motor zit. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan