The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie gaan wel lekker hè :P

Pff ik wou dat de straten er bij mij ook zo uitzagen.. dan pakte ik de motor ook weer lekker.
Maar de auto's hebben zelfs moeite de straat uit te komen, en bij mijn werk staat er al en paar dagen elke dag wel een auto in de berm.

Ik pas dus nog even.. O-)

De zijstraat van deze straat is nog een aardige ijsbaan, dus daar is het zeker nog oppassen. :X En ik moet daar door die straat heen, gelukkig ligt daar ook een stoep die een stuk schoner erbij ligt.:) Verder was het lekker rijden vanochtend:]
 
Jullie gaan wel lekker hè :P

Pff ik wou dat de straten er bij mij ook zo uitzagen.. dan pakte ik de motor ook weer lekker.
Maar de auto's hebben zelfs moeite de straat uit te komen, en bij mijn werk staat er al en paar dagen elke dag wel een auto in de berm.

Ik pas dus nog even.. O-)
Same here; ik kom de garage niet eens normaal uit dus werk nu al 3 dagen thuis. Frustrerend is dat de weg er 5 meter verderop prima uitziet. B|
 
full
 
Sorry voor het wachten, mijn phone deed moeilijk, 3 keer uit en weer aan moeten zetten ... denk dat het tijd is voor een nieuwe :(

Dan kijk je uit naar auto's als Q5/7, X5, Jaguar SUV, Alfa Romeo Stelvio, Mercedes M, enzoveel meer van dat kaliber, en kom je zelfs nog een Maserati tegen ook, allemaal auto's waar je gekleurde remklauwen op verwacht ... maar nee hoor ... helemaal niks ...

Dan kom je zo een oud ding tegen, BAM, rode remklauwen! _O-

Was wel puzzelen door die betonblokken om de motor toch pal bij te zetten, beide klauwen (klauwtjes) in beeld te krijgen zonder de motor te veel te verstoppen achter die blokken :P

Je motor pal bij een bordje dat op spelende kinderen duidt
Voorbeeldje ...
 
Werd even overvallen door vallende sneeuw onderweg !!

Indien goed:

Je motor bij een speeltuin met minimaal 4 losstaande speel toestellen
 
Laatst bewerkt:
full


Omdat de toestellen niet allemaal kort bij elkaar liggen, heb ik ze hier ook even genummerd;)
1 en 2 zijn duidelijk, twee losstaande zwiertoestellen.
3 en 4 zijn een soort van net/klim toestellen.
5 en 6 zijn een soort minispeeltuincomplexen voor de kleinsten, klimmen, schuiven, en een hutje.
6 en 7 zijn NIET aan elkaar gekoppeld. Nr 7staat een stuk verder, en is een groot speeltuincomplex voor de groteren ... en volwassen O-)
Er staan er nog redelijk wat meer dan die 7, maar deze 7 zijn de enige herkenbaar en zichtbaar in de foto, en vermits je er maar 4 nodig had ;)
 
Btw, ik denk er nu aan, moest dat specifiek in het Frans, of mocht dat ook de vlaamse variant "occazies" zijn?
Nou ja, als je aan de rand van Brusselmwerkt, vind je ze wel genoeg in het Frans, dus maar voor zekerheid gegaan :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Btw, ik denk er nu aan, moest dat specifiek in het Frans, of mocht dat ook de vlaamse variant "occazies" zijn?
Nou ja, als je aan de rand van Brusselmwerkt, vind je ze wel genoeg in het Frans, dus maar voor zekerheid gegaan :P

Denk dat het niet heel veel had uitgemaakt.. 50-50 chance :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan