The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeilijk geval ... om een goede positie te nemen bedoel ik dan ...
Voetpad veel te smal, parkeerplaatsen allen bezet, straat te smal wegens voortdurend passerende bussen, ...

FONTEIN SLAGERIJ Tessenstraat Leuven.

full

In de boogvormige benaming "FONTEIN SLAGERIJ" staat ook het woord halal, nu niet zichtbaar door de bakken fruit ... ze doen blijkbaar ook fruit. Links ervan staat wel kip aan t spit, dat hoort er ook nog bij.


Ingezoomd geeft het dit:
full

Speciaal gewacht tot er een of ander soort vlees op die LED balk doorrolt.


Op StreetView zie je het woord Halal wel staan:
full



Dus ja, het IS een Islamitische slagerij, en ik sta er BIJ zoals in de opdracht beschreven, maar wat vind @ey-dzeej ervan? Ik vertrek naar huis, eens van de snelweg af (20 minuutjes ongeveer) kijk ik weer ;)
 
Moeilijk geval ... om een goede positie te nemen bedoel ik dan ...
Voetpad veel te smal, parkeerplaatsen allen bezet, straat te smal wegens voortdurend passerende bussen, ...

FONTEIN SLAGERIJ Tessenstraat Leuven.

full

In de boogvormige benaming "FONTEIN SLAGERIJ" staat ook het woord halal, nu niet zichtbaar door de bakken fruit ... ze doen blijkbaar ook fruit. Links ervan staat wel kip aan t spit, dat hoort er ook nog bij.


Ingezoomd geeft het dit:
full

Speciaal gewacht tot er een of ander soort vlees op die LED balk doorrolt.


Op StreetView zie je het woord Halal wel staan:
full



Dus ja, het IS een Islamitische slagerij, en ik sta er BIJ zoals in de opdracht beschreven, maar wat vind @ey-dzeej ervan? Ik vertrek naar huis, eens van de snelweg af (20 minuutjes ongeveer) kijk ik weer ;)

prima hoor :t Het is toch woensdag donderdag _O-
 
Boulevard ... dat is een Frans woord ... komt ge dat veel tegen in NL?

Je motor bij een bibliotheek, of een bordje ervan/ernaartoe
Zie bijvoorbeeld dat bordje in mijn foto ;) , tis maar dat ik niet weet of ge overal bij een bibliotheek kunt met de motor
 
Boulevard ... dat is een Frans woord ... komt ge dat veel tegen in NL?
Ja zekers, hier in Dordt ligt in het centrum de Spuiboulevard, maar daar hoef ik morgenochtend niet meer heen :P.
Zie bijvoorbeeld dat bordje in mijn foto ;) , tis maar dat ik niet weet of ge overal bij een bibliotheek kunt met de motor
Jaaa zijn hier allemaal publiekelijk bereikbaar hoor ;)
 
Je motor bij een bloemenstal
Wat bedoel je met bloemenstal?
Als ik erop google kom ik een bepaalde bloemenwinkel tegen met bloemenstal als naam, die hebben we niet in België.
Zet ik de google op afbeeldingen, krijg ik ipv gewone bloemenwinkels zo van die standen met rekken vol bloemen en zo.

Dus zoiets als dit als ik het goed begrijp:
Niet goed ...
Allemaal rekken, zover als je kan zien, bloemen, bloembollen, bloemzaden ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier in NL zie je regelmatig een bloemenkraam. Een beetje het zelfde idee als zo'n loempiaboer of frietkot op wielen of een soort van kiosk die ergens staat. Ben benieuwd of hij goedgekeurd wordt!;)
 
Ik bedoel inderdaad zoiets als een frietkot. Een vrijstaand gebouwtje, of een kraam of markt aanhanger. Niet een gewone bloemenwinkel.
 
Ik bedoel inderdaad zoiets als een frietkot. Een vrijstaand gebouwtje, of een kraam of markt aanhanger. Niet een gewone bloemenwinkel.
Nou, dit is ook geen gewone bloemenwinkel, maar een tuinwinkel ;)
Maar het is dus idd ook geen vrijstaand kraam of aanhanger.
Die vind je natuurlijk niet om 3:21u 's morgens :P
 
Nou, dit is ook geen gewone bloemenwinkel, maar een tuinwinkel ;)
Maar het is dus idd ook geen vrijstaand kraam of aanhanger.
Die vind je natuurlijk niet om 3:21u 's morgens :P

In Gouda bij het station staat er een soort van permanente ;)

Maar daar heb jij natuurlijk niks aan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan