The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hele Amsterdamse binnenstad hangt vol met regenboogvlaggen. De reden moet te raden/vinden zijn.

Waarom zou je trouwens het woord homofiel inslikken?

Over flauwe woordspelingen gesproken...

je motor bij een zaak met een woordspeling in de naam
Voorbeeld:
https://i.imgur.com/VHCpuVS.jpg
 
eq8ghj.jpg
 
Je motor met een muziek instrumenten winkel
Dus er moeten muziek instrumenten zichtbaar zijn in de etalage, gitaren, violen, drumstellen, pianos, en wat nog meer ...
Dus geen "platenwinkel". Ook niet als daar enkele instrumenten inhangen als sierstuk. Mag wel als die duidelijk ook een verkoper van instrumenten is.
 
Je motor bij een hi fi sound system winkel

Geen grote winkelketen maar eentje die puur is gefixeerd op hi fi systems
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat bedoel je met "niet groot"? Niet iets als een grootwarenhuis waar ze gewoonlijk óók hi fi hebben, en niet iets zoals mediamarkt?

Maar deze kleine winkel, is die goed?
[afbeelding]

Ben alweer op weg naar huis, dus check tussendoor wel even ;)

Ik bedoelde inderdaad geen mediamarkt of iets dergelijks.

Wat ik kan vinden van deze winkel (BEKO Center aka AMS electro sprl) is dat deze meer in de huishoudartikelen zit, dan alleen maar hifi.

Het gaat hier om een winkel die puur in de hifi soundsystemen zit.

Dus helaas niet goed.
 
Indien goed:

Je motor met een roltrap
Hoeft niet vlakbij uiteraard, aangezien je er niet altijd heel kort bij kan.
Zoals in het voorbeeldje is al goed genoeg, je ziet de roltrap niet helemaal, maar is wel duidelijk tussen de palen door definieerbaar als roltrap.
Voorbeeldje ...
 
Geen probleem, dan een omwegje via Begijnendijk:
[afbeelding]
Audiomix
Volgens mij is dit wat je zoekt? Hebben ook wel tv's, tablets en zo, maar zeker geen huishoudtoestellen wat ze bij zaken als Mediamarkt wel hebben.

ja prima. :t

Hun hoofdprodukt is de hifi systemen. *O*

Dat ze daarbij nog wat bijprodukten erbij verkopen, kan ik mij prima bij indenken. ;)
 
Zo, weer thuis. Douchke pakken, iets eten, en dan weer weg, moet nog naar een medisch onderzoek vanwege werkhervatting.
Terug gaan werken is al even ingewikkeld als werkonbekwaamheid bewijzen en regelen B|

*O*
Hun hoofdprodukt is de hifi systemen. *O*
Ze zijn daar klein begonnen, en werden succesvol in de auto tuning sector, en al snel breidde de zaak uit tot de huidige :t
Dat ze daarbij nog wat bijprodukten erbij verkopen, kan ik mij prima bij indenken. ;)
Ja idd, een hi fi winkel zonder tv's en tablets/laptops en mobieltjes zal moeilijk zijn.
Maar die vorige was wat te snel gepost eigenlijk. Ik was gefocust op "klein" en het opschrift "tv / hi fi" :P
Zag later pas dat ze ook (of voornamelijk, want heb het niet nagezocht) huishoudtoestellen doen.

Zo, was een fijn ritje in de voormiddag :]
Deze namiddag zal het dan weer te warm zijn 😥
 


Al helemaal bepakt als zijnde generale repetitie voor onze eerste motorvakantie komend weekend *O*

Indien goed

je motor pal voor een frietkraam.

(niet goed gekeurd)
 
Laatst bewerkt:
[~[url="https://preview.ibb.co/iJjQdz/DSC_0558.jpg"]afbeelding~][/url]

Al helemaal bepakt als zijnde generale repetitie voor onze eerste motorvakantie komend weekend *O*

Indien goed

je motor pal voor een frietkraam.
Ik zie wel de roltrap ... maar er ontbreekt wel veel van je motor ...

Kan je niet snel effe terug, of naar een andere?

Bij een nieuweling die zijn eerste puntje maakt zien we zulks door de vinger, maar je hebt al 7 puntjes ;)

En verder vinden we een stukje ontbrekend wiel natuurlijk niet erg. Je motor staat er wel in de volledige lengte op, maar onderaan ontbreekt heel veel -O-

Of wat vind onze Roeleey ervan?

Ik houd hem effe onder voorbehoud, je kan hem intussen gaan vernieuwen als je kan, maar ook iemand anders kan de kans grijpen, tenzij Roeleey er anders over denkt, en dit tijdig kan melden.

Vergeef me dit ongemak :$
 
Ik zie wel de roltrap ... maar er ontbreekt wel veel van je motor ...

Kan je niet snel effe terug, of naar een andere?

Bij een nieuweling die zijn eerste puntje maakt zien we zulks door de vinger, maar je hebt al 7 puntjes ;)

En verder vinden we een stukje ontbrekend wiel natuurlijk niet erg. Je motor staat er wel in de volledige lengte op, maar onderaan ontbreekt heel veel -O-

Of wat vind onze Roeleey ervan?

Ik houd hem effe onder voorbehoud, je kan hem intussen gaan vernieuwen als je kan, maar ook iemand anders kan de kans grijpen, tenzij Roeleey er anders over denkt, en dit tijdig kan melden.

Vergeef me dit ongemak :$

Geen probleem :t

Had meerdere foto's gemaakt, bij de vorige was de roltrap duidelijker, bij deze staat mijn motor er beter op maar moet je meer zoeken naar de roltrap.



Indien goed blijft:
je motor pal voor een frietkraam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan