The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]
Indien goed: je motor bij een paard wat grotendeels wit is

yHoMTe.jpg


Kon het niet dichterbij krijgen....
 
@ PatrickPeeters, is dit je eerste foto in dit spel?
Zo ja, GEFELICITEERD MET JE EERSTE PUNTJE! *O*

O ja, we hebben de gewoonte om een nieuwe opdracht tussen B en A tags te plaatsen, zodat die in groot- en vetschrift staat, dan is het duidelijker voor zowel deelnemers als voor Roeleey om alles te inventariseren ;)

Anyway, jou foto is duidelijk goed, mijne ook, dus we gaan door met:

Je motor bij een neon figuur
Voorbeeldje ...
Dat kan vanalles zijn, maar bijvoorbeeld een woord, naam of zin in enkel neonletters is niet goed, het moet een figuur zijn. Mag wel een combinatie zijn ook natuurlijk.
De dierenarts van in mijn voorbeeldje is die waar ik eerst naartoe wilde, maar Anke was veel dichterbij.
 
Indien goed, je motor op de foto met de nationale vlag van je land.
Ik bedoel dan wel een echte vlag, dus niet zo'n ding aan een kaasprikkertje of een sticker.
 
Nog nooit zo snel in mijn kleren gesprongen, mijn vrouwtje verbaast kijken terwijl ik in mijn kleren sprong _O- _O-

"I need the Belgian flag a little farther in here!!" en ze had het al door waarom :}

Je ziet hier nog veel van die achtergebleven vlaggen van het WK voetbal *D
Twee straten verder, ik schat 800m ongeveer :]

En anders was ik wel naar het gemeentehuis gereden, dat is minder dan 3km ;)

Je motor bij een huis waarvan een van de gevels (deels) uit hout bestaat
Voorbeeldje ...
 
Te laat.... -O-
[afbeelding]

Hoewel....twee motoren is beter dan één....toch? O-) _O-
Jawadde! Naar het gemeentehuis doorrijden had mij wellicht een puntje gekost _O-

Puur uit nieuwsgierigheid, vanwaar de beslissing een tweede motor, en waarom een scooter?

Wij denken er ook aan er een 125cc motor of scooter bij te nemen voor mijn vrouwtje. Persoonlijk geef ik dan de voorkeur aan een motor, zodat ze leert schakelen.
 
Jawadde! Naar het gemeentehuis doorrijden had mij wellicht een puntje gekost _O-

Puur uit nieuwsgierigheid, vanwaar de beslissing een tweede motor, en waarom een scooter?

Wij denken er ook aan er een 125cc motor of scooter bij te nemen voor mijn vrouwtje. Persoonlijk geef ik dan de voorkeur aan een motor, zodat ze leert schakelen.

_O- Zat net de puntjes bij te werken en zag de opdracht voorbij komen.....zoeken naar een vlag, naar beneden, :( telefoon vergeten, terug, foto maken, uploaden, te laat -O- _O-

Heb (nog) niet echt een tweede motor :N
Maar.....Zoek wel iets waar mijn vrouw prettiger achterop kan zitten dan op de GSR....
De eigenaar van de scooter ( mijn broer) zei probeer mijn scooter eens want ik gebruik hem toch haast niet en dat bevalt eigenlijk best goed, veel, heel veel opbergruimte, een zetel i.p.v. een zadel en door de automaat en benendeken :$ ook handig voor stads/woon/werk verkeer in de winter.

Ga straks de scoot terugbrengen, maar mocht de nieuwe baan (in Mozambique) van mijn broer doorgaan is er grote kans dat hij terug bij mij voor de deur komt te staan aangezien hij dan voor heeeeeeel weinig tot geen centjes van eigenaar wisselt O-) :X
 
_O- Zat net de puntjes bij te werken en zag de opdracht voorbij komen.....zoeken naar een vlag, naar beneden, :( telefoon vergeten, terug, foto maken, uploaden, te laat -O- _O-
Dat is jammer -O-
Heb (nog) niet echt een tweede motor :N
Maar.....Zoek wel iets waar mijn vrouw prettiger achterop kan zitten dan op de GSR....
De eigenaar van de scooter ( mijn broer) zei probeer mijn scooter eens want ik gebruik hem toch haast niet en dat bevalt eigenlijk best goed, veel, heel veel opbergruimte, een zetel i.p.v. een zadel en door de automaat en benendeken :$ ook handig voor stads/woon/werk verkeer in de winter.
Je hoeft je helemaal niet te :$ omdat je automaat leuk vindt. Het gezegde dat een "echte motorrijder schakelt" is zever in mijn ogen. Ikzelf ben ook een automaatliefhebber geworden.
Mijn vrouwtje heeft haar auto rbw behaalt op de Filipijnen, 8u rijles (waarbij nooit een hogere snelheid dan 35km/u gehaald werdt _O- ), examen, dat al even snel ging :+ , en rbw ophalen in het gemeentehuis, alles samen, ong. 7000PHP, reken maar eens uit. Daarin was onbegrensd motor rbw begrepen. Dan 7 maand niet meer gereden, en dan naar B. Rbw laten vertalen door een beëdigd vertaler (20€), en laten omzetten in een EU rbw (12€ dacht ik). Maar enkel auto rbw werdt overgezet, motor rbw niet wegens nog geen 2 jaar in bezit. Ach, ergens wel begrijpelijk, haar auto rbw was dan toch al lekker goedkoop, want tegenwoordig heb je daar minstens 1200€ voor nodig, 10 keer meer dus dan wat wij nu betaald hadden.

Dan opnieuw leren rijden. Ging niet goed met versnellingen (of ik was te ongeduldig en te gestresseerd :$ :$ ), dus de al kapot gaande Jetta weg, en een automaat in de plaats, ook al was ikzelf niet automaat gezind. Tot twee weken later, ik niet anders meer wilde dan automaat. Citroën kapot, Hyundai besteld, nieuw en MET automaat.
Intussen heeft ze de nodige driving skills en verkeers inzicht, en hebben we enkele keren met mijn moeders auto geprobeerd, en 10km later kon ze met versnellingen rijden.
Ga straks de scoot terugbrengen, maar mocht de nieuwe baan (in Mozambique) van mijn broer doorgaan is er grote kans dat hij terug bij mij voor de deur komt te staan aangezien hij dan voor heeeeeeel weinig tot geen centjes van eigenaar wisselt O-) :X
Tja, goede vooruitzichten? Maar als je een goede band hebt met je broer, is er ook wat negatiefs aan, je zal hem moeten missen.

Voor woon werk zou ik zelf ook wel een motor met automaat willen, en een scooter is heel handig zoals jezelf aangeeft. Enige punten die mij tot nu toe tegenhouden zijn de kleinere wielen, het verbruik, en de hogere aankoop prijs.
Mijn GSX F'en zijn allen al zo zuinig geweest dat een scooter niet beter doet, integendeel, en GSX F is heel goedkoop.
Maar toch, ... ik twijfel nog dikwijls ...

Edit: voor mijn vrouwtje zou ik deze bijvoorbeeld wel zien zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor woon werk zou ik zelf ook wel een motor met automaat willen, en een scooter is heel handig zoals jezelf aangeeft. Enige punten die mij tot nu toe tegenhouden zijn de kleinere wielen, het verbruik, en de hogere aankoop prijs.

Kleinere wielen merk je niks van, stuurt :t , verbruik is een stuk beter als mijn GSR.....350 km op 12 liter doet deze scooter :o
Aanschaf, tsja dat ligt eraan wat je eisen zijn....
De Honda PCX125 koop je nieuw al voor 2000 eu ofzo en dat ding rijdt met z'n start/stop systeem 1 op 45 _O- _O-
 
Kleinere wielen merk je niks van, stuurt :t , verbruik is een stuk beter als mijn GSR.....350 km op 12 liter doet deze scooter :o
Aanschaf, tsja dat ligt eraan wat je eisen zijn....
De Honda PCX125 koop je nieuw al voor 2000 eu ofzo en dat ding rijdt met z'n start/stop systeem 1 op 45 _O- _O-
Ik heb natuurlijk te weinig ervaring met scooters. Ooit eens een tijdje een 400cc scooter van een kameraad in bruikleen gehad (en nog 9 opdrachten mee uitgevoerd ook :9 ), maar hoeveel ik ook poogde, die verbruikte in het beste geval nog een halve liter per 100km meer dan het gemiddelde op mijn GSX F, die 4,5L/100km verbruikt.
Maar ja, 1 scooter zegt niet zoveel, en het was ook niet de beste. Intussen heeft hij die ook niet meer, weggedaan omdat hij elke drie maand een nieuwe firma auto krijgt, zowat alles van VW en Audi heeft die al gehad 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan