The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die is wel goed :t

Is zowel een huis als een "werf"*.....nieuwe woonwijk die nog niet helemaal af is....

*grappig die taalverschillen.... Bij een werf denk ik aan een plek waar schepen uit het water gaan voor onderhoud, een plek waar gebouwd wordt heet dan weer bouwterrein....
 
full
 
Is zowel een huis als een "werf"*.....nieuwe woonwijk die nog niet helemaal af is....

*grappig die taalverschillen.... Bij een werf denk ik aan een plek waar schepen uit het water gaan voor onderhoud, een plek waar gebouwd wordt heet dan weer bouwterrein....
Dat noemen wij dan weer ewn droogdok, of in het kort, een warf ;)
 
Ook gene second geduld he })

Is de electriciteitscabine aan de overkant, ik was aan het eten met het vrouwtje, kijk buiten en bedacht me opeens dat daar gewoonlijk zo een bordje op hangt _O-

Ik zeg "I need to push the motorcycle to ... "

Ze onderbreekt me met "ah, for the riding game!"

:}

Btw: mis je de motorscooter nog niet? :]
 
Meestal zijn de onderonsjes tussen DKP en ey-djeez, leuk om het eens met Roeleey te zien :P

Waarom moet ik altijd werken :(
 
Meestal zijn de onderonsjes tussen DKP en ey-djeez, leuk om het eens met Roeleey te zien :P
Bwah, twee weekends geleden was er anders wel veel actie, met een relatief grote verscheidenheid aan deelnemers :t

De "onderonsjes" tussen Ey-dzeej en mijzelf is meestal van toepassing in de winter, dan blijven wij gewoon doorgaan })
Daardoor ook dat wij samen zo ver zijn uitgelopen :]

Weet je, er zijn weken geweest dat Ey-dzeej en ik de enige deelnemers waren _O-
Waarom moet ik altijd werken :(
Om de motor te nemen en onderweg ook een fotootje te maken?
 
Bwah, twee weekends geleden was er anders wel veel actie, met een relatief grote verscheidenheid aan deelnemers :t

De "onderonsjes" tussen Ey-dzeej en mijzelf is meestal van toepassing in de winter, dan blijven wij gewoon doorgaan })
Daardoor ook dat wij samen zo ver zijn uitgelopen :]

Weet je, er zijn weken geweest dat Ey-dzeej en ik de enige deelnemers waren _O-Om de motor te nemen en onderweg ook een fotootje te maken?
Met onderonsjes bedoel ik inderdaad dat 2 leden over en weer challenges invullen in een kort tijdsbestek ;)

En ik neem ook wel eens de motor, maar onderweg heb ik maar beperkte mogelijkheden. Gisteren bijv. op heenweg (weinig tijd voor omrijden) geen dakkoffer gezien en op de terugweg nergens een dubbel-assige caravan... En ik wou mijn prachtig sprankelende, vers schoongemaakte motor nog wel showen ook, maar nu sprankelt ie niet meer _O-

En meestal helaas met de auto ivm gratis benzine, en meer spullen mee.
 
Dat noemen wij dan weer een droogdok, of in het kort, een warf ;)
_O- Rare jongens die romei...uuh belgen
Een droogdok is toch heel wat anders als een werf hoor....Ze hebben hetzelfde doel, dat dan weer wel :Y Een droogdok is een "bak" die wordt leeggepompt om het schip droog te leggen en een (scheeps)werf is een helling waar het schip door middel van wagentjes op rails het land wordt opgetrokken.....
Ook gene second geduld he })
:N Geduld kost tijd.... :+
Btw: mis je de motorscooter nog niet? :]
Mis de scooter niet echt nee, zou wel anders zijn als ik de GSR niet had waarschijnlijk :Y
De "onderonsjes" tussen Ey-dzeej en mijzelf is meestal van toepassing in de winter, dan blijven wij gewoon doorgaan })
Als de scooter weer terug komt zou ik zomaar vaker woon/werk op de motor kunnen gaan doen O-)
 
Next: je motor bij een jehova’s getuigen gebedshuis

als de mijne goed is :P
 
Laatst bewerkt:
Je motor bij een bord "fietsers op de rijbaan"
Voorbeeldje ...

Had mijn foto al ergens rond 4:45u gemaakt, maar MF kleurde rood -O-
Ikke bang ikke te laat zijn, maar gelukkig toch niet :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan