The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Silsomhof

't is nogal donker, mijn flashlight opgezet, en toen begonnen er een paar honden te blaffen _O-
Maar je ziet het gebouw wel staan als je je scherm licht genoeg zet ;)

Indien goed:
Je motor met een indoor speeltuin
Voorbeeldje ...
Als je nu bijvoorbeeld "indoor plopsaland" vindt, staat daar niets op van indoor speeltuin, of binnen speeltuin, maar weet ik natuurlijk welndat het om een speeltuin gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
714.jpg
 
Je motor bij een "Legoblok" betonblok
Voorbeeldje ...
Het mogen er natuurlijk ook meerdere zijn, bijvoorbeeld bij gebruik van een muur. Alleen moet ik er dan wel bij minstens 1 blok de "Legotopjes" van kunnen zien.
 
Wat bedoel je met herten "kamp"?
Ik heb hier twee "bambietjes", dat zijn kleine herten. Er zaten er in de verte nog meer.
Ze leven niet vrij, maar op afgesloten en prive terrein, dus een "kamp"?
full

Ik heb er gras naar gegooid, maar ze wilden echt niet rechtstaan :')
 
Hij is goed hoor. De meest hertenkamp en zijn van stichtingen of particulieren. Het ging mij gewoon om herten of struisvogels.

Dus hij is goed :)

Wikipedia zegt over hertkamp:

"Een hertenkamp is een kunstmatig afgescheiden terrein met voorzieningen waar herten verblijven."
 
Laatst bewerkt:
:Y
Niet verwacht daarom late reactie *O*
Ik ook niet, en had helemaal niet aan dit bord gedacht.
Maar ik vond hem zó goed gevonden dat ik hem echt wel goed vond, en als hij goed is, dan is hij gewoon goed 8-) :t

Btw: met het vrouwtje een weekendje Luxembourg gedaan, veel gaan wandelen, zo mooi! En wat een mooie motorwegen en bochten! Of toch in het noorden, naar de hoofdstad toe is het allemaal minder leuk.

Máár! Wij zaten in dit hotel, leuk als je van de jaren 60/70 look houd, zoals ik dus, de stijl is er echt naar, maar wel alles in goede en propere staat.

Maar het meest ironische, was toch wel dit! _O-

Al heb ik wel niet goed door waar die precies moeten staan, maar ik vermoed aan de overkant, in de blok naast onze auto, daar zijn twee poorten in, en behoort tot het hotel, net als de grote poort rechts van onze auto.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan