The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat snel zeg... (hoeven jullie niet te werken? :+ )
Jawel, maar ik was op weg naar huis, en moest onderweg een keer stoppen om te tanken, en later nog een keer bij een krantenwinkel om een pakket uniformen uit te halen, en net voor ik daar stopte, had Ey-dzeej een opdracht vervuld, en onderweg naar huis een omwegje gemaakt daar waar ik wist dat er wegenwerken waren. Op dit uur ruimen die al op, en is de kans groot om van die losse scheppen te vinden ;)
 
Je motor pal naast een pick up met "king cab"
Voorbeeldje ...
Ik weet eigenlijk niet zeker of dat wel king cab noemt. Maar ik bedoel dus zo een gesloten bak, met ramen erin, en niet zo een plat deksel.
"King kab" is een Nissan Pick-up, volgens mij noem je zoiets een hardtop net zoals bij cabrio's. :)
 
Je motor pal naast een pick up met "king cab"
Voorbeeldje ...
Ik weet eigenlijk niet zeker of dat wel king cab noemt. Maar ik bedoel dus zo een gesloten bak, met ramen erin, en niet zo een plat deksel.

G61j8u.jpg


Of

KwzkKG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmmm ... dit is eigenlijk geen pick up.
Het is een korte basis terreinwagen in cabrio versie waar wél een hard top op staat.
Een pick up onderscheid zich hierin dat het achteraan puur een laadbak is, EN gescheiden van de cabine.
Deze is doorlopend open, en achteraan kán ook een bank gemonteerd worden.

Dus ... jammer genoeg niet goed :$

Is dat een Opel Frontera?

Edit: ja, het is een Opel Frontera.

Nog een editje: die tweede is wel goed! :t

Maar je mag je foto opdracht niet updaten normaal ;)
Maar goed, zonder tussenkomst van anderen hun poging, en met betrekkelijk weinig tijd ertussen, en nog vóór mijn verdict, kan het nog wel, dus nu is die wel goed! :t

Dus, nog effe kort en duidelijk: GOED :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm ... dit is eigenlijk geen pick up.
Het is een korte basis terreinwagen in cabrio versie waar wél een hard top op staat.
Een pick up onderscheid zich hierin dat het achteraan puur een laadbak is, EN gescheiden van de cabine.
Deze is doorlopend open, en achteraan kán ook een bank gemonteerd worden.

Dus ... jammer genoeg niet goed :$

Is dat een Opel Frontera?

Edit: ja, het is een Opel Frontera.

Nog een esitje: die tweede is wel goed! :t

Maar je mag je foto opdracht niet updaten normaal ;)
Maar goed, zonder tussenkomst van anderen hun poging, en met betrekkelijk weinig tijd ertussen kan het nog wel, dus nu is die wel goed! :t

*O*

Ik zal het updaten de volgende keer in ogen houden, dacht dat de eerste al wel goed was namelijk :)
 
De katholieken hier nemen de tekst uit Openbaring 22:15 wel vrij letterlijk, "buiten zijn de honden, ..." :P

Je motor bij een hondenpoepzakjes paal/bordje
Voorbeeldje ...
Mag ook gewoon een bordje zijn dat je aanmaant hondenpoepzakjes te gebruiken.
 
Huh? Wat denk je nu? Dat ik dat bord heb beschadigd? :+
De eerste zou ook al voldoende zijn geweest. :Y
Ja, maar ik wilde zeker zijn! :]

Ik lag nog in bed, dacht eens uit te slapen, gaat mijn alarm plots af:
"08:30u controle dokter" ... :(
da was ik dus vergeten, dat dat de reden was dat ik thuis gepland stond B|
En dan straks ook nog naar de kinesist ... ben het stilaan beu aan het worden ... maar het moet nu eenmaal ...

Anyway, tijd voor een nieuwe opdracht ipv gezever :+

Je motor bij een "bocht heeft voorrang" bord
Voorbeeldje ...
De positie van -, en het aantal zijstraten (1 is dus ook al genoeg) maakt niet uit natuurlijk.
 
Ja, duidelijk hetzelfde doel. Waarom die wit moge zijn weet ik niet, maar is goed :t

Edit: snap het nu wel een beetje. Bovenste bord zegt, de weg waarop jij je bevindt heeft voorran tenopzichte van de rechtse zijstraat iets verder.
Onderste bord geeft aan dat die weg waarop jij je bevindt, een bocht naar links maakt, maar opnieuw aanduidt da die voorrang heeft op de zijstraat rechts.
Nou, daar had je genoeg aan zo 1 blauw bord.

En ik dacht dat België gecompliceerd was wat betreft verkeersborden :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan