The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie hebben serieus e-mail notificatie aan staan :?
Dat verklaart de bijna obsessieve aanwezigheid hier _O-
Maar even serieus, wat is de meerwaarde er van? Nu "moet" je dus je e-mail checken om te zien of er nieuwe meldingen zijn in The Riding Game om dan vervolgens naar het topic te gaan terwijl je ook direct naar het topic zou kunnen gaan......toch?
 
Niet gemakkelijk om zo een klein item achter een autoruit zichtbaar op de foto te krijgen.
Je kan een stropje aan een flesje zien hangen aan de spiegel, daarachter hangt een rozenkrans/paternoster
full


Dus een beetje ingezoomd, met nog een stukje motor erop, om de rozenkrans/paternoster zichtbaarder te krijgen:
full


Omdat het daar al zichtbaarder op wordt, maar nog niet zo geweldig, nog een close up gemaakt:
full
 
Jullie hebben serieus e-mail notificatie aan staan :?
Dat verklaart de bijna obsessieve aanwezigheid hier _O-
Maar even serieus, wat is de meerwaarde er van? Nu "moet" je dus je e-mail checken om te zien of er nieuwe meldingen zijn in The Riding Game om dan vervolgens naar het topic te gaan terwijl je ook direct naar het topic zou kunnen gaan......toch?

Mijn email wordt om de X minuten gesynchroniseerd.. en dan krijg ik een push bericht welke email er binnen zijn gekomen. Mocht er eentje of meerdere van mf binnen zijn gekomen kan ik direct naar de site toe.. ik hoef dus niet eerst naar mijn email te gaan.

Maar nu komen die email dus niet binnen en moet ik dus zelf gaan kijken of er al een bericht is geplaatst ipv dat ik het via een push bericht krijg :N
 
Niet gemakkelijk om zo een klein item achter een autoruit zichtbaar op de foto te krijgen.
Je kan een stropje aan een flesje zien hangen aan de spiegel, daarachter hangt een rozenkrans/paternoster
full


Dus een beetje ingezoomd, met nog een stukje motor erop, om de rozenkrans/paternoster zichtbaarder te krijgen:
full


Omdat het daar al zichtbaarder op wordt, maar nog niet zo geweldig, nog een close up gemaakt:
full
Helemaal goed. En prachtige spanningsopbouw zo, met al die foto's :P

Edit: je voorbeeld doet 't niet
 
20180920_164137.jpg


Aan de linkerkant een schuifdeur en achter de auto aan de rechterkant duidelijk kleurverschil in de muren wat duidt op een opgemetselde doorgang
 
Bij mij zitten ze niet in de spambox maar de eerste wel, daarna had ik direct het mailadres aan mijn contactenlijst toegevoegd. Probleem was daarmee voor mij opgelost.
Er zaten er weer enkele in mijn spam box. Nu ook dat emailadres in mijn contactenlijst gezet, en nu komen ze weer gewoon in mijn normale inbox terecht en krijg ik dus weer een melding op mijn smart phone.

Ik krijg dus een soort van pop up, of hoe je dat ook noemt. Op de pop up klikken, en de mail opent. In het oude MF kon ik net als in het nieuwe MF vandaaruit doorlinken naar MF, rechtstreeks naar dat bericht in TRG.
Bij de mails die via het nieuwe MF komen hoeft dat niet meer, het gehele bericht, inclusief foto('s) staan nu in de mail.
 
Je motor met een graafmachine die OP een berg zand staat
Voorbeeldje ...
zand, grind, of wat voor grondmaterie ook, zolang de graafmachine maar op een menselijk aangelegde berg staat. Dus niet op een met gras begroeide heuvel of zo.
 
Hmmm ... als ik het goed zie, staat die niet op een berg zand, maar gewoon op een vlak stuk, maar achter, en links naast hem is het wel uitgegraven.
Of heb ik het nu zo mis?
Ik bedoel met het voorbeeldje dus, een graafmachine die op een berg zand staat die daar afgekapt is door een vrachtwagen, of gelegd door de graafmachine zelf, waarna die daarop gaat staan om nog hoger te kunnen werken.

Je zit wel goed in de regen precies? :/

Edit, nog een goed voorbeeldje.
En een duidelijker voorbeeldje van een graafmachine die niet op een aangelegde berg staat, maar op vlakke grond, en ervoor/naast uitgraaft, maar zelf niet op een berg zand staat. Het lojkt mij zo ook in jou foto.
Maar correct me if I'm wrong, ik ben voor rede vatbaar, dat weet je he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm ... als ik het goed zie, staat die niet op een berg zand, maar gewoon op een vlak stuk, maar achter, en links naast hem is het wel uitgegraven.
Of heb ik het nu zo mis?
Ik bedoel met het voorbeeldje dus, een graafmachine die op een berg zand staat die daar afgekapt is door een vrachtwagen, of gelegd door de graafmachine zelf, waarna die daarop gaat staan om nog hoger te kunnen werken.

Je zit wel goed in de regen precies? :/

Ja en nee. Het is wel een groot stuk grond die ze aan het omploegen zijn. Het zand/aarde wordt daar regelmatig verplaatst. (Dont know why) om vervolgens een tijd lang te laten staan waardoor er weer begroeiing plaatsvind.. het is een beetje tussenin... het is geen plat stuk waar ze dus op rijden en dan vervolgens gaan uitgraven. Ik heb meer het idee dat ze daar het zeker wel hebben opgehoogd (om een of ander reden). aangezien ik een stuk lager sta, dan die berg aarde. maar ja dat kan ik moeilijk bewijzen dat die berg is aangelegd.

Wel heb ik nog een oude trg foto van de situatie eerder dit jaar.

btw. Ik ging net rijden na de regen :) Op mijn werk nog een opmerking gekregen van de receptioniste "zo toe maar op de motor in dit weer ?", waarmee ik reageerde met "ja het is droog" _O- ben wel weer de enige op de motor vandaag 8)7
 
Ja en nee. Het is wel een groot stuk grond die ze aan het omploegen zijn. Het zand/aarde wordt daar regelmatig verplaatst. (Dont know why) om vervolgens een tijd lang te laten staan waardoor er weer begroeiing plaatsvind.. het is een beetje tussenin... het is geen plat stuk waar ze dus op rijden en dan vervolgens gaan uitgraven. Ik heb meer het idee dat ze daar het zeker wel hebben opgehoogd (om een of ander reden). aangezien ik een stuk lager sta, dan die berg aarde. maar ja dat kan ik moeilijk bewijzen dat die berg is aangelegd.

Wel heb ik nog een oude trg foto van de situatie eerder dit jaar.

btw. Ik ging net rijden na de regen :) Op mijn werk nog een opmerking gekregen van de receptioniste "zo toe maar op de motor in dit weer ?", waarmee ik reageerde met "ja het is droog" _O- ben wel weer de enige op de motor vandaag 8)7
Gij doet dat al even goed als ik, je foto onderbouwen, want je hebt me overtuigd :+

Maar serieus nu, ik geloof je wel ;)

Met andere woorden, zet maar een nieuwe, want is goed :t

Jij dus na de regen? Ik was net vóór de regen op 't werk :]
 
Gij doet dat al even goed als ik, je foto onderbouwen, want je hebt me overtuigd :+

Maar serieus nu, ik geloof je wel ;)

Met andere woorden, zet maar een nieuwe, want is goed:t

Jij dus na de regen? Ik was net vóór de regen op 't werk :]

Echt ?? oke *O**O*

Je motor bij een verboden in te halen voor vrachtwagens bord

Voorbeeld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan