The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even naar een andere architect gereden op "route" naar het werk....daar hangt alleen een heel klein naambordje wat nauwelijks zichtbaar is.
Indien goed dan maar: Je motor bij een lunchroom*

het woord lunchroom moet echt zichtbaar zijn in de naam, op het raam, een bord, o.i.d.
 
Het was me het een en het ander om dat in het donker gedaan te krijgen ...

Lunchroom "De Pandora" in Leuven ...

Poging 1 ... krijg het niet leesbaar ... kerstboom in de weg ... ingezoomd ...

Komt er hulp uit onverwachte richting, een student komt na een nachtje stappen thuis, en vind mij raar, ik leg dus alles uit, en hij zegt "en als ik bijlicht met mijn gsm?"
Ik vind dat een goed idee, dus we proberen, met dit als resultaat:
full

Maar toch ook even ingezoomd natuurlijk.

Ik heb de jongeman uiteraard heel vriendelijk bedankt!

Een eind verder op weg, in Kortenberg, "Gailly Lunchroom" ... hmmm, hier ook nog is proberen, misschien wordt deze beter:
Poging 3 dus ... licht werkt heel hard tegen ... dus ook nog is ingezoomd uiteraard ...

Maar volgens mij is de beste toch die met de helpende student ...
 
De foto's waren eigenlijk al gemaakt rond 3:30 in Leuven, en 3:50 in Kortenberg, maar had geen tijd om me bezig te houden met uploaden, posten, en het verhaal erbij te typen, dus maar het risico genomen te wachten tot op het werk :P

Ben immers aan het "werken" sinds 4:50u :+

Maar weer eens genoeg gezeverd, dus ...

Indien goed:

Je motor bij een TEA ROOM
Net als bij de vorige opdracht, het woord "TEA ROOM" moet zichtbaar zijn ergens op de voorgevel/ramen, maar het mag uiteraard ook in kleine letters staan ;)
 
Yep, nieuwe baan waar erg veel tijd in kruipt, nagenoeg niet meer aan motorrijden toegekomen. Gaan we toch wel iets aan moeten doen!
Ik ben er juist achter gekomen dat ik nagenoeg niet aan motorrijden toe kom sinds ik vanaf de kerst vakantie heb...
Maandag is het feest weer over dus dan weer elke dag op de motor naar het werk! :]
En weer wat actiever puntjes bij elkaar schrapen..
 
Wat voor winkel bedoel je daar precies mee?
Een groentewinkel ofzo?
Edit: oooh....google leerde mij wat meer.....
:^

Maar met wat gegoogle kom ik meestal (wat België betreft) uit op een winkel van Origin'O:
full

Nu zie je op de gevel "biologische voeding" staan, er is toch wel een verschil tussen een "gewone bio-winkel", en die van Origin'o.
Waar je in een gewone bio-winkel wél vlees, gevogelte en vis kan vinden, vind je die bij Origin'o niet:
Origin'O - Aanbod
 
Indien goed:

Je motor bij een vegetarisch restaurant
Niet te verwarren met een restaurant waar ze ook vegetarische gerechten hebben, want dat heb je tegenwoordig in elk restaurant, zelfs in fast food tents tegenwoordig.
Maar dus een specifiek vegetarisch restaurant.
Het mag ook veganistisch zijn, maar zo ver moet je het niet gaan zoeken natuurlijk.
Maar als het veganistisch is, is het ook sowieso vegetarisch, omgekeerd is dat niet het geval)
(veganistisch is gewoon een sterk overdreven vorm van vegetarisme in mijn ogen, en gaat té ver, kan niet meer gezond zijn, vegetarisme daarentegen wel ... maar dat is mijn mening maar natuurlijk ...)

@Sjefman , voor de opdracht is de foto voldoende, je hoeft er dus uiteraard niet te gaan eten ;)
 
@Sjefman , voor de opdracht is de foto voldoende, je hoeft er dus uiteraard niet te gaan eten ;)

Vegetarisch eten kan geweldig lekker zijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb een probleem met de hype er omheen. Vroeger thuis aten we wel eens een dagje geen vlees of een vegetarische maaltijd. Dat vonden we vrij normaal. Tegenwoordig mag je dan heel trots roepen dat je flexitarier bent:?. Het feit dat ze nu zelfs bij geneesmiddelen reclame maken dat het 'ook geschikt voor veganisten' is. :N Of dat er een vegetarische slager is. Wat slacht je dan? Noem het beestje gewoon bij zijn naam: Groenteboer.

Maar ach...

Overigens heb ik veel respect voor alle vegetariers die gewoon vegetarisch zijn uit een bepaald principe en zich daar aan houden.:t

Helaas heb je de nieuwe generatie hypocrieten die het om niks anders doen dan de hype. :+

Edit: Overigens is ons Bergen op Zoom te klein en bourgondisch voor een vegetarisch restaurant en moet ik vandaag eerst de kerstversieringen opruimen
 
Vegetarisch eten kan geweldig lekker zijn hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb een probleem met de hype er omheen. Vroeger thuis aten we wel eens een dagje geen vlees of een vegetarische maaltijd. Dat vonden we vrij normaal. Tegenwoordig mag je dan heel trots roepen dat je flexitarier bent:?. Het feit dat ze nu zelfs bij geneesmiddelen reclame maken dat het 'ook geschikt voor veganisten' is. :N Of dat er een vegetarische slager is. Wat slacht je dan? Noem het beestje gewoon bij zijn naam: Groenteboer.

Maar ach...

Overigens heb ik veel respect voor alle vegetariers die gewoon vegetarisch zijn uit een bepaald principe en zich daar aan houden.:t

Helaas heb je de nieuwe generatie hypocrieten die het om niks anders doen dan de hype. :+

Edit: Overigens is ons Bergen op Zoom te klein en bourgondisch voor een vegetarisch restaurant en moet ik vandaag eerst de kerstversieringen opruimen
:^

Vegetariër zijn beteent dat je geen vlees, gevogelte en vis eet, geen dieren dus.
(Maar nog wel gebruikt maakt van dierlijke producten als melk en eieren bijvoorbeeld).
Als ik een vegetariër zou zijn, hoef ik geen "martino" op mijn broodje, want daar zit vlees in. Maar ik zou dan ook geen behoefte hebben aan "veggie martino", wat men er hetzelfde doet uitzien (en smaken) als echte martino. Nee, ik hoef dan geen martino, en ook geen nep martino ...

Just my 2 cents ...
 
Hallo allemaal!

Ik ben redelijk nieuw op MF, maar volg dit topic al een tijdje. Erg leuk concept! Omdat ik eigenlijk alleen voor mijn plezier op de motor stap en geen woon-werk ritjes maak, ben ik nog niet in de gelegenheid geweest mee te doen. Daar komt nu dan verandering in! *D Bij deze mijn eerste bijdrage.

Je motor bij een vegetarisch restaurant

IMG_20190106_135943.jpg

IMG_20190106_140009.jpg

Het lijkt een treinwagon (dat is het in wezen ook) maar daarin zit een veganistisch restaurant. Ik neem aan dat dat ook doorgaat als vegetarisch restaurant. Website
 
Hallo allemaal!

Ik ben redelijk nieuw op MF, maar volg dit topic al een tijdje. Erg leuk concept! Omdat ik eigenlijk alleen voor mijn plezier op de motor stap en geen woon-werk ritjes maak, ben ik nog niet in de gelegenheid geweest mee te doen. Daar komt nu dan verandering in! *D Bij deze mijn eerste bijdrage.



Bekijk bijlage 1346327
Bekijk bijlage 1346328

Het lijkt een treinwagon (dat is het in wezen ook) maar daarin zit een veganistisch restaurant. Ik neem aan dat dat ook doorgaat als vegetarisch restaurant. Website
Uiteraard is die goed! :t

En, Welkom in het TRG topic! *O*

En uiteraard Gefeliciteerd met je eerste puntje! *O*
 
Hallo allemaal!

Ik ben redelijk nieuw op MF, maar volg dit topic al een tijdje. Erg leuk concept! Omdat ik eigenlijk alleen voor mijn plezier op de motor stap en geen woon-werk ritjes maak, ben ik nog niet in de gelegenheid geweest mee te doen. Daar komt nu dan verandering in! *D Bij deze mijn eerste bijdrage.



Bekijk bijlage 1346327
Bekijk bijlage 1346328

Het lijkt een treinwagon (dat is het in wezen ook) maar daarin zit een veganistisch restaurant. Ik neem aan dat dat ook doorgaat als vegetarisch restaurant. Website

Welkom bij een leuk spel! Gefeliciteerd met je eerste punt:t.

Ik rijd ook alleen maar recreatief maar het voegt toch wat leuks toe aan je rit.
 
:^

Maar met wat gegoogle kom ik meestal (wat België betreft) uit op een winkel van Origin'O:
full

Nu zie je op de gevel "biologische voeding" staan, er is toch wel een verschil tussen een "gewone bio-winkel", en die van Origin'o.
Waar je in een gewone bio-winkel wél vlees, gevogelte en vis kan vinden, vind je die bij Origin'o niet:
Origin'O - Aanbod

:t

Wat voor winkel bedoel je daar precies mee?
Een groentewinkel ofzo?
Edit: oooh....google leerde mij wat meer.....

waar google allemaal niet goed voor is.


Ik krijg schijnbaar weer niet alle mails binnen.. laatste mail dat ik van motor-forum heb gekregen is de goedkeuring van mijn laatste vervulde opdracht door DKP. Al de andere berichten erna zijn niet in mijn mailbox(en) ge-eindigd..Ik vind het maar raar vinden dat de ene wel en de andere niet binnenkomt.-O-

Hallo allemaal!

Ik ben redelijk nieuw op MF, maar volg dit topic al een tijdje. Erg leuk concept! Omdat ik eigenlijk alleen voor mijn plezier op de motor stap en geen woon-werk ritjes maak, ben ik nog niet in de gelegenheid geweest mee te doen. Daar komt nu dan verandering in! *D Bij deze mijn eerste bijdrage.



Bekijk bijlage 1346327
Bekijk bijlage 1346328

Het lijkt een treinwagon (dat is het in wezen ook) maar daarin zit een veganistisch restaurant. Ik neem aan dat dat ook doorgaat als vegetarisch restaurant. Website

gefeliciteerd met je eerste punt*O**O**O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan