The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is in ieder geval vierkant en heeft geen wielen. Dus ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Goed dus! :t
*O*
ze hebben op de vier hoeken bovenaan ook van die ogen, maar kleinere, en je kan ze stapelen en puzzelen als zeecontainers.
Maar ik had een beetje twijfels omdat ik een beetje dacht dat je specifiek het type zeecontainer bedoelde

Je motor bij een kippenkraam
Hetzij op de markt, hetzij ergens langs de kant van de weg. Open of gesloten maat ook niet uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het wil mij ook nog niet echt lukken om puntjes te scoren dit jaar. De ene keer rijd ik weg als er net een foto geupload is maar nog geen nieuwe opdracht, dan krijg ik zo'n stom Amerikaans windmolentje niet op de foto door de duisternis (waar ik nu nog 2x per dag langsrij, het lijkt wel of dat ding me uitlacht...). En nu een kippenkraam!? In België staan die dingen inderdaad gewoon vaak langs de kant van de weg, maar hier moet je er echt de markten voor af. En die is vrijdag pas hier in mijn woonplaats en zaterdag pas in de buurt van mijn werk. Vandaag wel in een dorp waar ik langs reed, maar zag de nieuwe opdracht pas thuis. B|

Verder is het niet verslavend ofzo O-)
 
Laatst bewerkt:
Poging 1:
full

Autostad Leuven, is een Opel garage EN een erkend hersteller alle merken, wordt erkend door heel wat verzekeringsmaatschappijen.
Autostad is een ERKEND HERSTELLER van meerdere grote verzekeringsmaatschappijen.


Poging 2:
full

Carrglass, vroeger enkel ramen, vanwazr dus ook de naam, tegenwoordig doen ze alle schade.
Uw carrosserieschade herstellen bij Carglass® Carrosserie

@Roeleey , u zegt het maar of er een goede tussrn zit, en welke ;)

:t
 
Het wil mij ook nog niet echt lukken om puntjes te scoren dit jaar. De ene keer rijd ik weg als er net een foto geupload is maar nog geen nieuwe opdracht, dan krijg ik zo'n stom Amerikaans windmolentje niet op de foto door de duisternis (waar ik nu nog 2x per dag langsrij, het lijkt wel of dat ding me uitlacht...). En nu een kippenkraam!? In België staan die dingen inderdaad gewoon vaak langs de kant van de weg, maar hier moet je er echt de markten voor af. En die is vrijdag pas hier in mijn woonplaats en zaterdag pas in de buurt van mijn werk. Vandaag wel in een dorp waar ik langs reed, maar zag de nieuwe opdracht pas thuis. B|

Verder is het niet verslavend ofzo O-)
Nu heeft er ook nog iemand een leenauto van een schadeherstelbedrijf naast mijn motor gezet.. :')
 
En heb je ook kip gegeten? :9

Uiteraard goed he :t

Ene ... buurtpreventiedingetjes heb ik hier en daar al wel gezien ... maar icm whatsapp ... maar ik zal er eens op letten :Y
Want je weet maar nooit. Nog niet zo lang geleden, met dat driehoekig bord met een uitroepteken erin, ik dacht, ja, die zijn met uitsterven bedreigd, en was al euforisch er 1 gevonden te hebben, en het puntje ervoor gehaald te hebben.
Máár, door die opdracht zie ik er nu heel wat staan, en nog erger, in een straal van ongeveer 1 km van thuis staan er al een stuk of 10 _O-
Nou ja ... meestal gaan die hier gepaard met onderbordje "vervormd wegdek" :+
Nee, ze zetten er niet "slecht wegdek" op, onze wegen zijn immers toch goed, alleen een beetje ... eu ... vervormd ja O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:t

En heb je ook kip gegeten? :9

Uiteraard goed he :t

Ene ... buurtpreventiedingetjes heb ik hier en daar al wel gezien ... maar icm whatsapp ... maar ik zal er eens op letten :Y
Want je weet maar nooit. Nog niet zo lang geleden, met dat driehoekig bord met een uitroepteken erin, ik dacht, ja, die zijn met uitsterven bedreigd, en was al euforisch er 1 gevonden te hebben, en het puntje ervoor gehaald te hebben.
Máár, door die opdracht zie ik er nu heel wat staan, en nog erger, in een straal van ongeveer 1 km van thuis staan er al een stuk of 10 _O-
Nou ja ... meestal gaan die hier gepaard met onderbordje "vervormd wegdek" :+
Nee, ze zetten er niet "slecht wegdek" op, onze wegen zijn immers toch goed, alleen een beetje ... eu ... vervormd ja O-)
Ja we zitten nu aan lekkere kippenbouten :t

Ik had speciaal ook een voorbeeldje er bij gedaan met degene die in België vaak voorkomt, voorbeeld 1. Maar 't is al te laat...
 
Bekijk bijlage 1347233

Eén van de zitbanken heeft geen leuning O-)
Oké die andere ook niet, maar daar hoef ik geen extra puntje voor ;)

:+

-O-

Als één van de twee zitbanken geen rugleuning dient te hebben volgens de opdracht, dat betekent automatisch dat de andere wel voorzien moet zijn van een rugleuning. Anders zou de opdracht anders verwoord zijn. Dus helaas moet ik hem wel afkeuren, maar ik vind je doen van denken wel leuk dus daar krijg je dan wel een duimpje voor :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan