The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Trailer geel, cabin geel, alleen de grille is niet geel ... is dat geel genoeg?

De voorbumper lijkt mij niet helemaal geel, waardoor de gehele GELE vrachtwagen opdracht niet kan worden volbracht. De grille kan ik nog wel door mijn vingers zien, aangezien deze vaak niet worden meegenomen in de kleur. De bumpers daarintegen worden vaak wel meegenomen en deze lijkt mij niet geel !
 
De voorbumper lijkt mij niet helemaal geel, waardoor de gehele GELE vrachtwagen opdracht niet kan worden volbracht. De grille kan ik nog wel door mijn vingers zien, aangezien deze vaak niet worden meegenomen in de kleur. De bumpers daarintegen worden vaak wel meegenomen en deze lijkt mij niet geel !
Precies waarom ik nog geen nieuwe opdracht plaatste dus ;)

Je weet het wel he, "niet geschoten is altijd mis" :+ , en je weet ook al wel, als ik te veelmtwijfel, wacht ik met een nieuwe oodracht ;)
Dus, straks nog wat rondkijken :]
 
We gaan het nog eens proberen ...
full

Ja, moeilijk te zien, maar hij is wel degelijk geel, zo geel als een DHL vrachtwagen, maar door het wiitte gebouw op de achtergrond, en de sneeuw op de voorgrond stoort het de witbalans (of zoiets) in de foto.
Ene, cabin compleet tot beneden geel, de laadbak is geel, en zelfs de wielen zijn geel!

Is wel een vaste vrachtwagen, maar er blijkt ook niet uit de formulering van de opdracht dat het geen vaste mag zijn :P
De "geelheid" kan ik desnoods later wel bewijzen, ergens rond de middag passeer ik er weer :]

Benieuwd ... benieuwd ... benieuwd ... maar @ey-dzeej is nog niet wakker denk ik :+
 
We gaan het nog eens proberen ...
full

Ja, moeilijk te zien, maar hij is wel degelijk geel, zo geel als een DHL vrachtwagen, maar door het wiitte gebouw op de achtergrond, en de sneeuw op de voorgrond stoort het de witbalans (of zoiets) in de foto.
Ene, cabin compleet tot beneden geel, de laadbak is geel, en zelfs de wielen zijn geel!

Is wel een vaste vrachtwagen, maar er blijkt ook niet uit de formulering van de opdracht dat het geen vaste mag zijn :P
De "geelheid" kan ik desnoods later wel bewijzen, ergens rond de middag passeer ik er weer :]

Benieuwd ... benieuwd ... benieuwd ... maar @ey-dzeej is nog niet wakker denk ik :+

Daarvoor ga ik niet wakker worden hoor.. mare ik vind hem goed.. :t
 
Je motor met een wintervoertuig
Kan vanalles zijn, sneeuwruimer, zoutstrooier, sneeuwfrees, groot of klein maakt niet uit, kan zelfs zo een "grastractortje zijn dat ze inzetten op fietspaden ...
 
Je motor bij een auto met een "antivriesdeken" op de voorraam
Mag een echt antivriesdeken zijn, maar evengoed een geïmproviseerd uit een oud laken of deken.
Ook mogen op die manier ALLE ramen afgedekt zijn.
Maar geen volledige bach, dus niet zo eentje die de auto volledig bedekt.
 
Je motor bij een auto met de buitenspiegels in een andere kleur dan de (hoofd)kleur van de auto, maar geen zwarte buitenspiegels
Dus bijvoorbeeld een witte auto met rode spiegels. Die auto mag dan volledig wit zijn, maar mag ook een witte auto zijn met rood dak.
Voorbeeldje ...
Maar als de auto nu rood was, maar met een wit dak, hadden de spiegels niet rood mogen zijn, maar wel wit.
Voorbeeldje ...
Maar zwarte spiegels mogen dus in geen geval, ook niet als de auto zelf een andere (hoofd)kleur heeft.
Slecht voorbeeldje ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan