The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
:t

Ik ken dat probleem.
Maar is jou phone ook al een beetje op leeftijd? (Ouder dan 1 jaar bedoel ik dan).
Dan komt dat (voorgeprogrammeerd) probleem sneller voor.

Bij mij ook. Bij koud weer daalt de batterij snel. Eens de 40% bereikt valt die meteen naar 3 a 5 %. Sluit je de lader aan, zie je meteen weer 40 a 44 % :?

Mijn mobieltje is bijna 2 jaar.

Ja, Bijna 4 jaar oud. samsung S6 edge+.. Er zal ook de eerste batterij nog inzitten aangezien je die er niet zo makkelijk eruit krijgt als bij de S4 en S5.. Wellicht meer uit de wind laten. :P
 
Ik gok dat ie is verlopen...

Je motor naast een vrachtwagen met olifantenflapjes.
Jullie weten er vast de officiële benaming voor, maar ik bedoel die spatflappen met een olifant erop.
 
Mooi hoor, maar de opdracht was NAAST een vrachtwagen :P

Nu ik het zo zie, horen ze vast bij een Schmitz onderstel. Ah ja, met wat googlen: Schmitz Cargobull trailers.
 
Mooi hoor, maar de opdracht was NAAST een vrachtwagen :P

Nu ik het zo zie, horen ze vast bij een Schmitz onderstel. Ah ja, met wat googlen: Schmitz Cargobull trailers.
:o-O- daar gaat mijn puntje ...

Ik haal de foto later weg, moet gaan slapen nu.
Kon er niet naast staan vanwege verkeer, en azn de andere kant ontbreekt de spatlap -O-
 
Maar gelukkig stond die daar deze morgen nog wel, en kan ik dan wel effe op straat gaan staan *O*
full
 
Je motor bij een vrachtwagen(trailer) met een "LONG VEHICLE" plaat achteraan
Voorbeeldje ...
Als ik het goed voorheb bestaan er ook met twee kleinere platen, dat mag ook uiteraard.
Maar géén gewone oranje/gele, al dan niet geärceerde platen, er moet wel degelijk de tekst "LONG VEHICLE" op staan.
Een fantasieplaat mag echter wel, maar ook hier met de tekst er in.

Btw: mijn vorige opdracht was toch geen moeilijke :?
Of zijn jullie allemaal bang van de politie? :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar gelukkig stond die daar deze morgen nog wel, en kan ik dan wel effe op straat gaan staan *O*
full
:t

Ik vind het echt vreselijk om ze af te keuren maar technisch gezien was de eerste echt niet goed... Deze wel!
 
:t

Ik vind het echt vreselijk om ze af te keuren maar technisch gezien was de eerste echt niet goed... Deze wel!
Klopt dan ook helemaal wat je zegt :Y
Ik had de opdracht natuurlijk weer te snel gelezen :P
En gelukkig moest ik vanmorgen weer vroeg beginnen werken, dus ik achtte de kans sowieso groot dat die daar nog zou staan :t
 
Eerst een foto zonder flashlight gemaakt, daarna eentje met. Had perongeluk de verkeerde foto geselecteerd. Tussen het werk door dan maar de betere foto uploaden, maar dat duurt hier ruim 30 seconden omdat ik hier op een plaats zit met slecht signaal. Ik lijk wel terug naar de jaren 80 getransformeerd te zijn _O-
Toen kon je je computer opstarten, en intussen had je tijd om koffie te zetten, tegen dat die klaar was, was je computer gebruiksklaar :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je motor bij een auto* met buitenlandse kentekenplaat die niet tot jouw buurlanden behoort
Dus voor jullie geen Duits of Frans, voor ons Belgen geen Frans, Luxemburgs, Duits en Nederlands.
* Geen busjes of vans of daarop gebasseerde kleine vrachtwagentjes, maar een gewone auto. SUV of terreinwagens mogen wel.
 
Zo te lezen is dat gewone hetzelfde, alleen met biologisch afbreekbaar materiaal ipv verfballetjes, dus gewoon toegestaan;)
Volgens mij is het grote verschil dat Airsoft pellets schiet en paintball verfballetjes. Maar ik ben geen kenner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan