The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moest nog naar huis dus ben toch maar gegaan :P

IMG_20190205_184636.jpg
 
Kijk eens aan! Perfect gewoon! *O*

Goed dus he :t
Yes! Toch nog een puntje. Eerst vanochtend de buitenlandse auto gemist omdat ik echt geen tijd had om te stoppen onderweg naar werk, omdat ik had zitten worstelen met de tuindeur die niet op slot /dicht wilde en uiteindelijk door tijdgebrek had opgegeven.

En nu vlak bij huis een puntje en denk ik een nieuwe opdracht wel vanuit huis te posten... Tuindeur vergeten. Dus excuses voor de vertraging, maar hij zit op slot.

Je motor bij een bordje VERBODEN FIETSEN TE PLAATSEN of iets van die strekking.

Voorbeeld: zie mijn foto. Wel echt met tekst, niet alleen fiets met een streep erdoor.
 
Lang geleden dat ik nog eens binnen de 10 minuten een puntje scoorde! *O*
Ik op mijn vrije dag naar Leuven, wetende dat je daar ontelbaar veel van die plaatjes hebt, maar eerst ook wat rondgecirkeld in Tienen. Dat laatste had ik niet mogen doen, dat gaf te veel tijdverlies 8)7
En ik wist natuurlijk dat ik mij in het " @ey-dzeej uurtje" bevond, dus het was een bewust risico :9

Anyway, bijna heel Leuven is een blauwe zone, en nog wat omliggende regio's ook :t

Je motor bij een bordje (sticker) "verboden vuur te maken
Voorbeeldje ...
Niet te verwarren met een verboden te roken bordje.
 
Ik ga veel puntjes mislopen in de (nabije) toekomst ...

Het 5G supersnelle mobiele netwerk zal nog niet meteen in België geïntroduceerd worden -O-

Dus ik zal het moeten doen met het slakkentrage 4G netwerk (en op relatief veel plaatsen zelfs nog maar 3G, of zelfs H+) :+
 
Hoe houden jullie alles zo shiny trouwens? Vooral die uh.... buizen vooraan onderaan.

Echt shiny zijn ze niet meer.. maar dagelijks ff (de pekel) afspoelen..

Ik was mijn motor btw nauwelijks.. eind van de zomer gewoon niet meer wassen en gewoon het vuil erop laten.. extra beschermlaagje tegen de winter perikelen..:+ Geen flauw idee of dat werkt btw.. 8)7

Ik ben wel wat netter met deze motor tegenover mijn oude motor hoor..die had ik echt nooit gewassen, behalve een keer in het begin van de lente, maar die zag er ook niet uit, dusja het boeide mij ook niet zo.. Deze ga ik wel proberen wat netter te houden..:$:o

Wellicht de buizen en andere glimmende oppervlaktes is een keer in de lente een goede was en poetsbeurt geven..:X
 
Ik ga veel puntjes mislopen in de (nabije) toekomst ...

Het 5G supersnelle mobiele netwerk zal nog niet meteen in België geïntroduceerd worden -O-

Dus ik zal het moeten doen met het slakkentrage 4G netwerk (en op relatief veel plaatsen zelfs nog maar 3G, of zelfs H+):+

Wat zijn ze dan daar aan het doen met het netwerk ?! moet je je telefoon niet een keer opnieuw laten starten of opschonen.. kan ook een verschil uitmaken

niet dat ik dat wil hoor, dan wordt het 100 punten verschil wat langer uitgesteld :+
 
Echt shiny zijn ze niet meer.. maar dagelijks ff (de pekel) afspoelen..

Ik was mijn motor btw nauwelijks.. eind van de zomer gewoon niet meer wassen en gewoon het vuil erop laten.. extra beschermlaagje tegen de winter perikelen..:+ Geen flauw idee of dat werkt btw.. 8)7

Ik ben wel wat netter met deze motor tegenover mijn oude motor hoor..die had ik echt nooit gewassen, behalve een keer in het begin van de lente, maar die zag er ook niet uit, dusja het boeide mij ook niet zo.. Deze ga ik wel proberen wat netter te houden..:$:o

Wellicht de buizen en andere glimmende oppervlaktes is een keer in de lente een goede was en poetsbeurt geven..:X
Die buizen waren bij mij al wat roestig toen ik 'm kocht en dat is alleen maar erger geworden. Ik rijd ook gewoon door zonder tectyl of wat, probeer alleen de ergste pekel te vermijden. Dus afspoelen doen we ook niet ,dan spoelen we het verzamelde vuil eraf. Maar goed, ergens in november blijkbaar door pekel gereden die ik niet door had/verwacht had en twee weken later was alles roestig :@ Ik vraag bij de beurt wel of ze er wat aan willen doen.
 
Je motor bij een bordje (sticker) "verboden vuur te maken

Haha, ik lees dit en kijk letterlijk tegen zo'n sticker aan. _O- Zit op mijn werklaptop geplakt om hem wat herkenbaarder te maken. Ben helaas niet op de motor, anders was het een makkelijk puntje. En hij blijft ook nog even warm binnen staan, wat onder andere te maken heeft met de discussie hierboven. Bleh.. pekel :N

Vuur.jpg
 
Echt shiny zijn ze niet meer.. maar dagelijks ff (de pekel) afspoelen..

Ik was mijn motor btw nauwelijks.. eind van de zomer gewoon niet meer wassen en gewoon het vuil erop laten.. extra beschermlaagje tegen de winter perikelen..:+ Geen flauw idee of dat werkt btw.. 8)7

Ik ben wel wat netter met deze motor tegenover mijn oude motor hoor..die had ik echt nooit gewassen, behalve een keer in het begin van de lente, maar die zag er ook niet uit, dusja het boeide mij ook niet zo.. Deze ga ik wel proberen wat netter te houden..:$:o

Wellicht de buizen en andere glimmende oppervlaktes is een keer in de lente een goede was en poetsbeurt geven..:X
@Xaryna , ik sluit mij hier nagenoeg 100% aan bij @ey-dzeej, behalve dat ik geen beschermingsproducten toepas. Al heb ik mijn uitlaat onderaan wel ingespoten met hittebestendige alu-lak. Toch begin ik te vrezen dat mijn uitlaatcollector het na volgende winter (2019/2020) het toch eens gaat begeven. Als ik daartegen niet een andere motor rijd, want ik zou nu graag een nieuwe motor, of jonge tweedehands kopen, maar het budget wil niet echt mee. En dan zou ik toch beter moeten gaan zorgen dat de motor wat proper blijft eigenlijk :$ Maar mijn F'je wil ik er wel graag naast blijven behouden ...
Want je zou mijn motor maar eens van dichtbij moeten zien :X
2 winters geleden zag mijn vorige motor er eens zo en zo uit :r
Momenteel is het minder erg. Maar bij mij valt het sowieso niet op, buiten het feit dat mijn motor dat vuil verstopt door de kuipen, zijn veel van mijn foto's in het donker :P

Wat zijn ze dan daar aan het doen met het netwerk ?! moet je je telefoon niet een keer opnieuw laten starten of opschonen.. kan ook een verschil uitmaken

niet dat ik dat wil hoor, dan wordt het 100 punten verschil wat langer uitgesteld :+
Het heeft niets met de phone te maken (al weet ik niet of mijn phone 5G gaat kunnen ontvangen?)
Het heeft te maken met een strijd tussen wie de vergunningen binnenhaalt voor dat 5G netwerk uit te zenden.
En ik bedoel het vooral ironisch, want buiten het feit dat Belgische telefonie/internet de duurste ter wereld is, zijn ze zeker niet de beste ter wereld |( , maar intussen zal die 4G toh nog wel snel genoeg werken om regelmatig tussen 2 en 6 uur 's morgens een foto te posten zeker :P
 
Haha, ik lees dit en kijk letterlijk tegen zo'n sticker aan. _O- Zit op mijn werklaptop geplakt om hem wat herkenbaarder te maken. Ben helaas niet op de motor, anders was het een makkelijk puntje. En hij blijft ook nog even warm binnen staan, wat onder andere te maken heeft met de discussie hierboven. Bleh.. pekel :N

Bekijk bijlage 1352302
Nou ja, als niemand je voor is bij thuiskomst, weet je wat je te doen staat :t

Maar ... ik vrees dat je te laat gaat komen ... -O-
 
Top!

Mijn broemie staat weer in de tuin, en die poort ga ik de komende tijd niet weer open en dicht worstelen _O-

Hoe houden jullie alles zo shiny trouwens? Vooral die uh.... buizen vooraan onderaan.
Die van mij is nu niet shiny hoor :N
Bij de eerste berichten over vorst heb ik 'm gewassen en helemaal ingespoten met S100 Corrosionschutz. Dat spul laat ook een beetje een vettige laag achter waardoor vuil e.d. nog wat erger blijft plakken. Ik ben erg benieuwd hoe hij er weer onder vandaan komt als ik hem over een maandje weer een grote grondige poetsbeurt ga geven... :)
 
Ik heb binnen ongeveer 1.700km groot onderhoud op het programma.
Olie, oliefilter, bougies, kleppen stellen, remmen volledig inspecteren, beide banden vervangen. Werk genoeg dus. En ik had graag eens (grondig) gepoetst ook.
Ik hoopte dat de winter dan wel gedaan zou zijn, maar ik vrees dat het nog voor deze maand gaat zijn dus dan zal er nog veel kans zijn op vriesweer in maart B|
 
Je motor bij een bordje "veroden toegang voor onbevoegden"
Ja ... wegens gebrek aan inspiratie ... ik mis mijn opdrachten voorraadje uit het oude MF '(
Voorbeeldje ... tja, kijk hierboven he :P
Hoeft uiteraard niet gepaard te gaan met een of ander symbool.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan