The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
20190211_183457.jpg
 
Jaja, met diene misser met die olifantenflapjes in gedachte dacht ik, "neeneenee!!! Niet nog eens zo een misser he!
... dus maar effe tegen de richting terug :$
Dat is een tankstation op de snelweg, maar eentje zónder terugdraaimogelijkheid :P
En dan mag je daar eigenlijk ook enkel met vrachtwagens staan :+
 
Nou vind ik dat een beetje een twijfelgeval :P
Opdracht geplaatst om bijvoorbeeld 14:30, iemand post 2 dagen later ook om 14:30u, is dat in mijn ogen nog net binnen tijd, opdracht zou geplaatst kunnen zijn om 14:30:45, de andere post om 14:30:28 :+
Dus had jij een nieuwe moeten plaatsen :P

Máár! ...

Had dat ook al in mijn gedachten eerlijk gezegd, maar had het nog niet voorgesteld omdat soms, in het weekend zelfs makkelijke opdrachten niet gehaald worden -O-
Dat kan meerdere redenen hebben, sociaal leven (zie laatste deel van deze comment :+ ), maar evengoed slecht weer.

Maar het probleem is nu opgelost! :}
@Roeleey, onze rechtvaardige rechter :t ... streng, maar rechtvaardig :Y

Al heb ik een kleine tip, ik zou eronder zetten in kleiner schrift:
"Indien de opdrachtgever niet binnen de 6* uur hieraan voldoet, mag iemand anders een nieuwe verzinnen, maar mag de vorige opdrachtgever deze niet uitvoeren."
* 6 uur na het verstrijken van de opdracht dus, oftewel 54 uur na plaatsen van de opdracht dus.

Anders kan het alsnog lang duren als iemand bijvoorbeeld op een vrijdag ochtend een nieuwe opdracht plaatst, maar wegens een sociaal leven hebbend buiten MF om (ja dat kan dus wel he :9 ), niet meer online komt tijdens het weekend ;)

Nee.
Motivatie: Ik hoop dat door deze regel mensen beter gaan nadenken over hoe uitvoerbaar een opdracht is en er ook bij stilstaan dat sommige objecten, etc. erg streek of land gebonden zijn.
 
Nee.
Motivatie: Ik hoop dat door deze regel mensen beter gaan nadenken over hoe uitvoerbaar een opdracht is en er ook bij stilstaan dat sommige objecten, etc. erg streek of land gebonden zijn.
... zoals bijvoorbeeld een gekruist laad en los plaats bijvoorbeeld? O-):+
 
... zoals bijvoorbeeld een gekruist laad en los plaats bijvoorbeeld? O-):+
Hebben jullie die niet in België? Ik moet zeggen dat ze hier ook niet op elke hoek liggen..
Heb gisteravond op Google Maps er maar één in mijn woonplaats kunnen vinden, de volgende zou twee dorpen verderop zijn. Verbaasde me vanmorgen inderdaad al dat het puntje nog niet door jou behaald was. Maar even snel een ommetje gemaakt :]
 
Hebben jullie die niet in België? Ik moet zeggen dat ze hier ook niet op elke hoek liggen..
Heb gisteravond op Google Maps er maar één in mijn woonplaats kunnen vinden, de volgende zou twee dorpen verderop zijn. Verbaasde me vanmorgen inderdaad al dat het puntje nog niet door jou behaald was. Maar even snel een ommetje gemaakt :]
Nee, maar mijn reactie was eerder ironisch bedoelt, vooral niet serieus, zie de gebruikte emoticons ;)

Het is soms gewoon niet mogelijk te weten of te beseffen dat een bepaalde opdracht elders onmogelijk is, of bijna onmogelijk. Want in de meeste gevallen zijn zaken in België en NL niet bepaald verschillend. Ligt dan weer anders voor deelnemers in verdere landen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die is vaker gehaald dus die zal geen probleem worden
:t En intussen kan ik je fotos weer wel zien.
Had eerder datzelfde probleem met een foto van @Deeffox , geen idee hoe het komt.

Ben nu met mijn mobieltje bezig, zo dadelijk eens nakijken of ik ze ook op de tablet kan zien (want daar had ik eerder dat probleem)

Edit: yep, kan ze nu wel zien ... gek ...

Edit 2: @Roeleey , er iets een klein foutje de fotolijst. Er is een linkje geslopen in de nicknames bij de laatste 2 opdrachten. Die nicknames staan nu dus ook in het blauw, is op zich niet zo erg, maar als je dan op zowel ey-dzeejs als mijn nickname klikt, krijg je deeffox zijn aardgaspo p foto te zien ;)
De links met de eigenlijke foto's zelf (de oodrachtlinks dus) werken wel gewoon, daar krijg je de juiste foto te zien :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:t En intussen kan ik je fotos weer wel zien.
Had eerder datzelfde probleem met een foto van @Deeffox , geen idee hoe het komt.

Ben nu met mijn mobieltje bezig, zo dadelijk eens nakijken of ik ze ook op de tablet kan zien (want daar had ik eerder dat probleem)

Edit: yep, kan ze nu wel zien ... gek ...

Edit 2: @Roeleey , er iets een klein foutje de fotolijst. Er is een linkje geslopen in de nicknames bij de laatste 2 opdrachten. Die nicknames staan nu dus ook in het blauw, is op zich niet zo erg, maar als je dan op zowel ey-dzeejs als mijn nickname klikt, krijg je deeffox zijn aardgaspo p foto te zien ;)
De links met de eigenlijke foto's zelf (de oodrachtlinks dus) werken wel gewoon, daar krijg je de juiste foto te zien :t
Haha yeahhhh overal mijn aardgasfoto! Whoopwhoop *O*:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan