The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het straks warmer is zal er wel meer gepost worden.
Daarom was het nu even mijn kans om hogerop te komen in de ranking _O-
 
full
 
Je motor bij een wegwijzer naar een HoReCa zaak
Zie onderste bordje op mijn foto als voorbeeld ;)
 
Je motor bij een wegwijzer naar een HoReCa zaak
Zie onderste bordje op mijn foto als voorbeeld ;)

Mag helaas niet rijden nog ivm operatie... anders had ik 'm gemaakt en de volgende opdracht: je motor met :+ de NotreDame gemaakt :+ ...

-edit: Daar gaat weer een stuk geschiedenis, someone f*cked up.. denk dat de restauratie werker nu een slecht gevoel van zijn geweten kan krijgen.
 
Mag helaas niet rijden nog ivm operatie...
-O-
anders had ik 'm gemaakt en de volgende opdracht: je motor met :+ de NotreDame gemaakt :+ ...
notre dame, of EEN notre dame?
Want effe naar Parijs om die specifieke notre dame te nemen, dat overtreft zelfs mijn Krombacher ritje :P

Ale ja, ik vermoed dat je je inspiratie haalt uit dat nieuws van die brand? Ik heb er nog niets van gezien, maar vernam het juist in een ander topic ...
 
-O-

notre dame, of EEN notre dame?
Want effe naar Parijs om die specifieke notre dame te nemen, dat overtreft zelfs mijn Krombacher ritje :P

Ale ja, ik vermoed dat je je inspiratie haalt uit dat nieuws van die brand? Ik heb er nog niets van gezien, maar vernam het juist in een ander topic ...

De... maar goed ik ben dan ook een KM-vreter ;) zou het best wel eens gedaan hebben op een mooie zaterdag/zondag, ~4 uur heen, uurtje of 3-4 daar, ~4 uur terug. Maar dan allemaal wel van te voren bedacht en niet last-minute...

-edit: Operatie: Amandelen eruit, simpele operatie bij kinderen, bij volwassenen "verplicht 2 weken rust"...
Gezien afgelopen weekend de pijn doorstraalde naar m'n oren is m'n evenwicht niet al te best... en de pijn straalde af en toe ook door naar de schouders/armen...
Niet handig op de motor, ondanks dat je (ook) met je heupen stuurt, is je handen kunnen gebruiken wel handig om te remmen enzo... en die reageerden amper meer van de pijn in de schouders/armen
 
De... maar goed ik ben dan ook een KM-vreter ;) zou het best wel eens gedaan hebben op een mooie zaterdag/zondag, ~4 uur heen, uurtje of 3-4 daar, ~4 uur terug. Maar dan allemaal wel van te voren bedacht en niet last-minute...
Niet dat ik er niet naartoe zou willen rijden hoor, ondanks het vanaf thuis heen en terug ruim 720km is, maar ... volgens mij komt het niet echt overeen met de regel wat betreft haalbaarheid ;)
En je bevoordeeld er de Belgische spelers ook nog eens mee, want die wonen een stuk dichter bij de Notre Dame de Paris :P

Btw: zelfs op google maps staat dat hij in brand staat :o
-edit: Operatie: Amandelen eruit, simpele operatie bij kinderen, bij volwassenen "verplicht 2 weken rust"...
Gezien afgelopen weekend de pijn doorstraalde naar m'n oren is m'n evenwicht niet al te best... en de pijn straalde af en toe ook door naar de schouders/armen...
Niet handig op de motor, ondanks dat je (ook) met je heupen stuurt, is je handen kunnen gebruiken wel handig om te remmen enzo... en die reageerden amper meer van de pijn in de schouders/armen
Ik heb soortgelijke ervaring gehad bij het laten trekken van mijn wijsheidstanden plus twee andere kiezen die erdoor kapot gedrukt waren. Motorrijden was toen ook 2 weken niet mogelijk.

Veel beterschap gewenst man! :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij het monument van gisteren kan ook een hapje gegeten worden:

1386783


Indien goed:

Je motor op de foto bij een betonnen oorlogsbunker uit de eerste of tweede wereldoorlog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan