The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20190823_214956.jpg
 
Mijn NIEUWE motor naast een DAF trekker
20190824_151908.jpg
20190824_152000.jpg
20190824_152007.jpg



Hey over een hek is niks gezegd

De volgende, mits goed

.je motor bij, naast, op of onder een geel/blauwe WABERER trekker/oplegger. Met Waberer heb je de meeste kans op "onder"
 
Laatst bewerkt:
Waberer’s gaat verdwijnen van de Europese wegen. De naam Waberer’s althans. György Wáberer, grondlegger en voormalig CEO van de Hongaarse transportgigant, heeft dat bekend gemaakt.
Koegel_Waberers-300x207.jpg
Wáberer verkocht zijn aandelen in het bedrijf vorig jaar aan Mid Europa Partners. Tegelijk verkocht hij ook het recht om de naam Waberer’s te gebruiken, maar dat recht verloopt volgend jaar zomer. Vanaf midden 2018 moeten de eigenaren van Waberer’s dus op zoek naar een nieuwe naam.

Dat lijkt slecht nieuws voor Mid Europa Partners, want alleen al het vernieuwen van de huisstijl op de meer dan 3.500 trucks en opleggers is een megaklus. Ook de talloze Waberer-haters op internet, vaak verenigd in Facebook-groepen, moeten op zoek naar een nieuwe naam.
 
Op elke willekeurige VZP staat er wel wat, zal ik Wolter Koops er wel bijzetten, het gaat om de voortgang??? Volgens de spelregels mag het niet dus de Jury mag het zeggen
 
Ik ben vandaag over de A28 naar Duitsland gereden en over de A1 terug, op de A1 heb ik er 4 gespot, op de A28 1
 
Ik zit me een beetje online te verdiepen in Waberer (in de hoop morgen een puntje te pakken), en kom er net achter dat er dus een soort van hele community om het fenomeen Wabererchauffeur-fails enz. is... Geniaal _O-
 
Je moet eens kijken op youtube, wat voor schade ze aanrichten... Dan begrijp je ook gelijk waarom je er geeneen vindt als je er geeneen vindt
 
Over een half uur geen resultaat, dan is de opdracht

Je motor op de foto met een verkeerstoren.
Duidelijk herkenbaar, hoe ver die weg staat maakt niet uit.
Tip: Op ypenburg kan je hem bijna binnen zetten...
 
Indien goed:

Je motor op de foto bij een voertuig met ten minste 3 dezelfde cijfers óf letters in het kenteken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan