The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
1396614


Indien goed:

Je motor voor de ingang van een overdekte parkeergarage
 
Indien goed,

Je motor bij een zaak (of reclame van) die aanduidt uit hoeveel m2 de zaak/showroom bestaat
Voorbeeldje ...
 
Is de huidige opdracht zo moeilijk :?

Btw: ik heb er nog 16 te gaan, maar ik lijd nu al aan afkickverschijnselen 8)7

Net 2 uurtjes gaan fietsen, en kijk maar eens wat ik op de foto gezet heb _O-
 
Indien goed:

Je motor pal bij een Mercedes Sprinter die niet wit is

Dus ook niet voor de helft, of een kwart, etc.
 
Meer dan duidelijk he :t
Dit was echt zo'n mooi toevallig puntje. Ik zag vanmorgen dat jij de kringloopopdracht gehaald had. Nieuwe opdracht: beachflag.
Maarja aangezien het flink aan het onweren was, maar nog niet aan het regenen dacht ik bij mezelf: Die opdracht komt wel, eerst maar eens naar het werk.

Ik twijfelde nog of ik het pontje zou nemen of over de snelweg zou gaan. De richting van binnendoor met het pontje leek minder bewolkt, en omdat het minder kilometer is hoefde ik ook niet te tanken, dus nog meer kans voor het slechte weer uit te rijden. Echter, word ik ingehaald door het slechte weer, dan heb ik op de dijkjes geen mogelijkheid om te schuilen en met bliksem het hoogste punt op zo'n dijkje zijn leek me ook niks.

Dus ik rijd nog een beetje dubbend de straat uit, ga ik over de snelweg dan moet ik wel even tanken. Duurt weer nog langer dus nog meer kans dat het onweer me inhaalt. Eén keer links en dan de rotonde rechts, zo'n 750 meter van mijn huis vandaan is het tankstation. Terwijl ik de rotonde oprijd zie ik ineens een rij gloednieuwe beachflags staan bij het tankstation :o
Je raadt het al, ik ben dus gaan tanken, de knoop was doorgehakt _O-

Overigens wel heel de tijd in de zeikregen gereden, maargoed, het was het waard...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan