The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euhm zo moeilijk is deze opdracht toch niet ?
Kom net thuis en dacht van er zullen wel weer 10 foto`s voorbij zijn gekomen maar gewoon helemaal niks of wat :?
 
Najah zo te zien is het een bouwplaats en duidelijk dat het om bedrijfsunits gaat
Maar bedoel je dan dat het goed is?
Ik wist dit spandoek hangen, iets meer naar rechts, daar stond alles op wat nog gepland staat te bouwen, blijkt het kapot gewaaid te zijn -O-

zie volgende :+

...en nu mag ik niet te veel meer stoppen, of ik kom te laat op mijn werk 🤪
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ING wel maar combinatie van die banken wordt lastiger
Vind je deze beter (ong 2km van mijn werk :P )
full


Indien goed:

Je motor bij een ING bank kantoor
Ken je wel denk in zo :+
 
@Mitssz en @Deeffox , waar bleven jullie nu :?

Enfin, nu moet je op zoek naar ...

Je motor bij een boekentil
Voorbeeldje ...
Hebben ze dat in NL? Mogelijk noemt het daar anders?
Dat is dus zo een box die ergens in het openbaar staat met wat boeken erin. Niet bepaald "bibliotheek" te noemen, want je leent geen boek. Bedoeling us, ben je een van je boeken beu, neem je hier een ander boek uit en legt het jouwe in de plaats, een beetje een "ruilbox" dus.
 
@Mitssz en @Deeffox , waar bleven jullie nu :?
Paar daagjes vrij, dus lekker uitslapen :z
Voorbeeldje ...
Hebben ze dat in NL? Mogelijk noemt het daar anders?
Dat is dus zo een box die ergens in het openbaar staat met wat boeken erin. Niet bepaald "bibliotheek" te noemen, want je leent geen boek. Bedoeling us, ben je een van je boeken beu, neem je hier een ander boek uit en legt het jouwe in de plaats, een beetje een "ruilbox" dus.
Ze hebben dat in het complex waar mijn oma woont binnen, maar om nou met de motor door de gang te rijden daar _O-
 
Met de toertocht 1 gezien naar ik kon niet stoppen zonder de groep kwijt te raken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan