The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motorjeans en dun motor jasje , al denk ik dat ik vandaag in t-shirt erop zit want het wordt wel heel erg warm ja.
Maare 1000 punten is wel erg weinig he _O-
 
Motorjeans en dun motor jasje , al denk ik dat ik vandaag in t-shirt erop zit want het wordt wel heel erg warm ja.
Maare 1000 punten is wel erg weinig he _O-
Mag niet meer in B. En zelfs op de Filipijnen mag het officieel niet meer.
Maar daar doen we hat nog wel :+
Hoe verder weg van de steden en stedelijke gebieden, hoe meer we "ons eigen goesting" doen :+
 
hier mag je nog in de slippers op de motor .
Helm is alleen verplicht de rest is hooguit verstanding om te doen maar ze kunnen er niks van zeggen.
En ben zeker voor beschermende kleding maar vandaag wordt wel zo warm dat het met een zwarte jas niet te doen is.
Misschien even naar Porsche puur treffen in Best.
Lekker binnendoor cruisen en hopen op nog een puntje scoren.
 
hier mag je nog in de slippers op de motor .
Helm is alleen verplicht de rest is hooguit verstanding om te doen maar ze kunnen er niks van zeggen.
En ben zeker voor beschermende kleding maar vandaag wordt wel zo warm dat het met een zwarte jas niet te doen is.
Misschien even naar Porsche puur treffen in Best.
Lekker binnendoor cruisen en hopen op nog een puntje scoren.
Haha! Geen zorgen man, ik ben niet het moraalridderend type ;)
Ik zou ook maar al te graag met dit weer zo rijden :Y
Afhankelijk van route en rijstijl kan dat soms wel in mijn ogen, maar mag hier niet meer.
Met mijn nieuwe helm rijd ik met dit weer sowieso in jethelm modus (behalve op de snelweg), je moest eens weten hoeveel commentaar ik daar al op gehad heb. Alsof het even onveilig is als zonder helm rijden. En ik weet ook dat mijn "bakkes" iets minder beschermd is op die manier, maar als je risicoloos wil leven moet je in je bed blijven liggen ... en dan nog ...
 
Ik heb na de hoge temperaturen van vorige zomer voor deze zomer zo'n Rev'it Eclips gekocht. Echt heerlijk met deze temperaturen. Maar stel ik moet op zo'n dag als vandaag bij 30+ graden even een boodschapje doen of even wat ophalen bij familie ofzo binnen de bebouwde kom dan spring ik er gewoon op met de kleren die ik op dat moment aan heb hoor. Wel altijd schoenen aan maar als ik een korte broek aan heb, so be it. Ik rijd van stoplicht naar stoplicht en nooit boven de 50. Als ik vanavond op m'n mountainbike door de kiltunnel fiets ga ik onderaan ook tegen de 60, en ga daar echt geen leren pak voor aantrekken :+

Als ik weet dat ik buiten de bebouwde kom moet dan wordt het al een lange broek en dus m'n nieuwe Rev'it zomerjasje. En als ik de auto/snelweg op ga dan sowieso ook motorbroek/jeans.

Ben ook niet zo'n kledingmoraalridder. Maar ik vind het persoonlijk gewoon wat lekkerder voelen als je wat harder gaat rijden en wat meer bochten gaat doen om motorkleding aan te hebben.

Iemand die ik nu in z'n t-shirtje langs de terassen zie rijden kijk ik niet van op, zie ik diegene op slippers met 150 over de A16 rijden, vind ik het toch wel onverstandig...

Maar on-topic:
Het is sowieso veel te warm om de motor door het voetgangersgebied in het centrum hier te duwen om dat puntje te pakken, zelfs in t-shirt en korte broek_O-
 
1398069


Indien goed: Je motor bij een rondvaarboot
 
Ga ook in mn fiets kleding 100 plus als het moet , wel maar ene keer per jaar in de Fuchrorhe op de Ring maar toch.
Zo lekker in t-shirt rondvaartboot zoeken want weet die denk ik wel
of te wel @WinstonM het was helemaal goed 👍

Even bbq vlees halen en dan ga ik die boot eens zoeken :]
 
Ga ook in mn fiets kleding 100 plus als het moet , wel maar ene keer per jaar in de Fuchrorhe op de Ring maar toch.
Zo lekker in t-shirt rondvaartboot zoeken want weet die denk ik wel
:^
Mijn maximum is 112km/u op de fiets ... toen niet eens een fietshelm aan :$
Was met een ligfiets, en bergaf.
Volgende informatie is voor de kenners:
Was een Fleovobike met knik-sturing, ketting rechtstreeks en in rechte lijn op het VOORwiel. 20" wielen, 74/12 tandwielverhouding.

Edit: die in de link was niet mijne, maar exact dat model. In de link heeft die een 65 tandwiel bovenaan, ik had zelf een 74 tandwiel uitgefreesd. Een 65 was mij te licht.
 
Ga ook in mn fiets kleding 100 plus als het moet , wel maar ene keer per jaar in de Fuchrorhe op de Ring maar toch.
Zo lekker in t-shirt rondvaartboot zoeken want weet die denk ik wel
of te wel @WinstonM het was helemaal goed 👍

Even bbq vlees halen en dan ga ik die boot eens zoeken :]

Was een leuke opdracht. Met 28 graden de binnenstad in om een vechtsportwinkel te zoeken.
 
... en dan ga ik die boot eens zoeken :]
En ... die boot niet gevonden?

Bekijk bijlage 1398069

Indien goed: Je motor bij een rondvaarboot
Hey @WinstonM , hoeveel cc heeft je Varadero?

Edit: laat maar, ik zie het nu onder je avatar :$
Het viel me vooral op omdat de cilinders de typische diepe koelribben van een 125cc hebben, en omdat ik zelf ook eerst 2,5 jaar met een 125cc tweecilinder heb gereden, heel veel plezier aan gehad! :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan