The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
1399125


Daar is bep weer!!
 
Heel lang geleden, er was eens een motorrijder, die een puntje scoorde ...

... en hij reed nog lang en spannend, op zoek naar een nieuwe te verzinnen opdracht :+

[/ongeduldigheids-modus-uit] :+
 
Weet eigenlijk geen zak te verzinnen aangezien ik meestal onderweg een idee op doe.
Echter was vorige opdracht letterlijk 2 minuten rijden
Dus na lang verzinnen niks nuttigs eruit gekomen ..

Je motor voor de Wibra

Zag dat deze in België ook was dus beste wat nu in me op kwam
 
Weet eigenlijk geen zak te verzinnen ...
Kan je je inbeelden hoe moeilijk @ey-dzeej en ik het hebben om nog een opdracht te verzinnen? _O-

En ja hoor, Wibra's genoeg hier ;)

Zelfs Action en Albert Hein zijn hier meer en meer aanwezig.
Jumbo en Praxxis hebben we daarentegen nog niet, Burger King sinds een klein jaar dan weer wel.
 
Goh ... ik dacht dat dat al veel langer geleden was :$

Grappig ... zelfde plaats, en zelfde opdracht verzonnen _O-
Alleen werkt het voorbeeldje daar niet meer, geen idee waarom, nochttans weet ik dat ik daarvoor hetzelfde voorbeeld gebruikt had :P
Het was wel makkelijk want inmiddels wist ik dat het tafeltennnisbeeld in Papendrecht er niet meer stond, wat ik eind februari nog niet wist en erachter kwam toen ik er langs reed voor een foto :')
 
Huh ... zo makkelijk, en nog niemand heeft die gedaan :o
Heb gisteravond mijn potentiële opdrachten-lijstje aan zitten vullen en kwam er achter dat als met bijvoorbeeld 'achter' en 'onder' er een hoop nieuwe opdrachten te verzinnen zijn :Y

Waarvan er ongetijfeld in 20 delen TRG ook wel weer wat van gepasseerd zullen zijn :P
 
Heb gisteravond mijn potentiële opdrachten-lijstje aan zitten vullen en kwam er achter dat als met bijvoorbeeld 'achter' en 'onder' en "OP" er een hoop nieuwe opdrachten te verzinnen zijn :Y
"op" een publiekelijke bank kan ook spannend worden 😂

Edit: moet werken tot 14u. Benieuwd of iemand rond de middag de huidige opdracht gaat doen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan