The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een flat hier in Heerlen heeft ook huisnummer 1000 , zometeen eens kijken of ik dat zichtbaar krijg op een foto maar ben er bang voor.
 
1400996


1400997


Het was een ligplaats (woonboot), geen woonhuis. _O-

Zoveel moeite gedaan 'm te vinden dat ik toch maar even een foto heb gemaakt. :P
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1400996

Bekijk bijlage 1400997

Het was een ligplaats (woonboot), geen woonhuis. _O-

Zoveel moeite gedaan 'm te vinden dat ik toch maar even een foto heb gemaakt. :P
Sorry dat ik nu pas kijk, maar ...
... het is effectief een woonboot? Dus eigenlijk ook gewoon een officieel adres, aangezien ik die nummer 1.000 toch op een brievenbus zie hangen? Toch?

Als dat zo is, zelfs als er een kleine zaak mee op die boot is, is het eigenlijk hetzelfde als een woonhuis, alleen drijft deze dan op het water.

Een appartament had ik uitgesloten omdat vanwege appertementenblok nummering die nr's ook snel oplopen. Zo hebben wij dat regelmatig dat appertamenten zo genummerd worden, grote vlakten waar ze verschillende rijen blokken zetten, beginnende met bijvoorbeeld 101, 102, 103, en de volgende rij wordt dan 201, 202, 203, en dan 301, blablabla, en zo verder, de eerste cijfer staat dan voor de rij, dus de 10de rij krijgt dan 1001, 1002 enz.

Maar, om dus een lang verhaal kort te maken, als dit een woonhuisboot is, en dat is een officieel adres met het nummer 1.000, dan is het GOED :t
 
Hier ook een "vroege vogel" ;) Heb nog staan kijken naar een eend (2cv) maar geen gezien.
Niet dat het veel uitmaakt gezien ik niet op de motor zit vandaag maar goed.
Maar ik vermoed dat @CravingCookie een ECHTE eend bedoelt, anders zou hij wel over een "lelijke eendje" gesproken hebben ;)

... en wat eigenlijk helemaal geen lelijke eendje is, omdat het om te beginnen niet lelijk is, en ook helemaal niet op een eend lijkt, maar het is een "geitje", omdat het "huppelt als een geitje" ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan