Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraard goed maar wat is in godsnaam een olifanten paadje
Dit: Olifantenpad - WikipediaUiteraard goed maar wat is in godsnaam een olifanten paadje
Wat @WinstonM zegt. Een niet officieel (en dus ook niet bestraat of geasfalteerd) paadje, waar wel heel vaak mensen lopen omdat het bijvoorbeeld een kortere weg is op een drukke doorlooproute. Dat slijt dan uit (voornamelijk in gras) en er ontstaat dan een zichtbaar paadje - een olifantenpaadje.Uiteraard goed maar wat is in godsnaam een olifanten paadje
Helemaal goed!Zoiets dus ?Bekijk bijlage 1401948
Hij is leuk hè? Ik kon nog geen lamp indraaien toen ik 'm kocht en nu doe ik bijna alles aan dat ding zelf. Puur gekocht op looks, voor ik m'n rijbewijs had zelfs, maar boh gelukkig viel dat goed uit want ik ben er nog steeds hemmal verliefd op. Facebook herinnerde me er vanochtend nog aan dat 'ie inmiddels alweer vier jaar bij mij leeft (mijn vriend heeft er eerst een paar maand voor gezorgd)! Gelukkig hoeft 'ie ook nooit meer weg.Ow en even offtopic: @CravingCookie, ik ben echt zwaar jaloers op die GS500 van jou. Mijn eerste (echte) motor was een 91er GS500, ooit verkocht voor een paar rotcenten omdat er veel aan mankeerde en ik dat zelf nog niet kon repareren. Met mijn huidige motor wel leren sleutelen, en nu nog wel eens hartstikke veel spijt dat ik m'n ouwe slingshotje toen weggedaan heb
Mocht er ooit weer eentje bijkomen dan wordt dat er misschien wel weer zoeen, of het modelletje van jou, wat een heerlijk gooi en smijt dingetje was dat
Zeker!!Hij is leuk hè? Ik kon nog geen lamp indraaien toen ik 'm kocht en nu doe ik bijna alles aan dat ding zelf. Puur gekocht op looks, voor ik m'n rijbewijs had zelfs, maar boh gelukkig viel dat goed uit want ik ben er nog steeds hemmal verliefd op. Facebook herinnerde me er vanochtend nog aan dat 'ie inmiddels alweer vier jaar bij mij leeft (mijn vriend heeft er eerst een paar maand voor gezorgd)! Gelukkig hoeft 'ie ook nooit meer weg.
Morgen ga ik ermee richting Brabant. Geen idee hoeveel tijd ik deze week heb om mee te doen, maar ik hoop stiekem wel dat ik nog een paar opdrachtjes tussendoor kan sneaken.
Haha ja het probleem is een beetje dat ik dat nu ook met m'n GSF600 aan het krijgen ben. Die zou ik eigenlijk volgend jaar willen upgraden naar een GSF1200. En ik zou er wel een GS500 bij willen voor de klus en hobby. Maar dan zou de GSF600 eigenlijk ook niet weg mogen, stel je voor dat ik daar net zo'n spijt van krijg als bij de GS500...@Deeffox en @CravingCookie , kijk, dat is nu net wat ik heb met mijn GSX F
Dus ik begrijpmjullie gevoel helemaaaaaal!
Alsmik het budget had om 2 motoren rijdend en verzekerd te houden, er kwam een andere motor voor woon werk, en een 7de GSX F voor hobby!
Edit: toen ik mijn eerste GSX F kocht, ben ik er "onwettelijk" mee naar huis gereden
Was welmgeslaagd in mijn lessen en attest mee voor mijn voorlopig rijbewijs, maar daar mag je nog niet mee motorrijden. Toch de motor na de laatste les gaan ophalen, en ermee naar huis
Nou... Ik heb inmiddels vrij veel geprobeerd en een dagje op een R1200R rondgetuft, en ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat veel cc niet zo mijn ding is. Ik houd van gooien en smijten en volgas een bocht uit en dan weer vol in de rem voor de volgende, na m omgegooid te hebben. Nou ben ik ook best klein en licht, dus dat zal niet meehelpen zodra een motorblok zwaarder wordt, maar ik heb me ontiegelijk vermaakt op de Duke 390&790, de BMW G310 (behalve dan de koppeling van dat ding), en aan de Ducati Scrambler Icon had ik denk ik ook wel kunnen wennen. Maar een Bonneville T100, R NineT, Monster 821... Nah. Geef mij maar een lekker lichte rotfiets.Als je eenmaal een 1200 gereden hebt wil je niet meer anders
Mijn GSX s750 is niet traag onderin en met 115pk op het achterwiel zeer zeker een beest , maar om lekker te rijden gaat er niks boven een dik blok en daarom na een uur op een GSX S1000 gereden te hebben heb ik er dus ook ene bestelt.
Laat wel al maand op zich wachten ondertussen maar ok dat is een heel anders onderwerp ( al is het ene waar ik slechte zin van krijg )
Maare komt die foto bij die loempia kraam nog ?
Als je toch voor de 1200 wil gaan, koop die dan eerst. Rijd er twee maanden op rond en beslis dan pas of de 600 of de 1200 weg gaat.
Als je eenmaal een 1200 gereden hebt wil je niet meer anders
Mijn GSX s750 is niet traag onderin en met 115pk op het achterwiel zeer zeker een beest , maar om lekker te rijden gaat er niks boven een dik blok en daarom na een uur op een GSX S1000 gereden te hebben heb ik er dus ook ene bestelt.
Laat wel al maand op zich wachten ondertussen maar ok dat is een heel anders onderwerp ( al is het ene waar ik slechte zin van krijg )
Maare komt die foto bij die loempia kraam nog ?
Google maps geeft 2,5u enkele reis aan, dan ben ik na 12en pas thuis weerMan man man , hier staan ze overal gewoon op hun plek dus kom maar even naar Heerlen voor wie de punt binnen wilt halen