The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja er een miniatuurweergave van maken had genoeg geweest hoor :P

Hey @DKP, ik zit net te Googlen op hoerenbuurten (euh ja, die moet ik zo nog even uitleggen aan de vrouw :')) en er zit er ook één heel dicht bij jou in de buurt... Mooi comebackpuntje? :+O-)
Ha ja, Brustem (Sint-Truiden). Maar als ik een come back maak, is het zeker niet daar :X

Al is er 1 foto waarbij er eentje per ongeluk mee op de achtergrond staat :$
Puntje 560 is op die steenweg gemaakt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt toch Sophia d'r nummer wel? Die komt wel als je d'r een Whatsappie stuurt...

Sjonge jonge, ik kom een topique binnen, gelijk volledig verstjierd
 
Ik ken hier alleen het zandpad maar dat is volledig ontruimd en nu is het slechts een watertje met een fietspad. B|
Hiervoor woonde ik in Amsterdam, dan was het wel erg makkelijk.

@Rob RD Jij kent ze allemaal, waar zitten ze in Utreg? _O-
 
Einde van mijn avond rit met even gekeken wat de laatste opdracht was. Ik heb er nog over nagedacht om naar dh te rijden, maar ben dan iets te laat thuis.

Als hij morgen nog niet gedaan is kan ik savonds nog net op tijd even langs “wippen” :+
Als je te laat thuis bent, moet je dan verklaren waar je bent geweest?
"Even een puntje scoren bij een prostituee."
 
Als ze aan mij vragen waarom ik op de pletterijkade zo nodig moest parkeren was ik bij de Haringkoning :+

Lekker hypocriet nederland: Niemand gaat er naar de hoeren en het loopt er altijd vol :P
 
Nou wie 'doet' 'm even binnen de komende 14 minuten? :P
Bijzonder dat juist deze opdracht gaat verlopen.

Ik heb er nog aan gedacht om tussen de middag ff naar de wallen te rijden... maar was toch iets verder dan ik gehoopt had dus ben maar met een collega gaan wandelen. Toch wel moeten doen...
 
Maar ik krijg nog wel een kans want ik herplaats hem gewoon een keer, staat nergens dat dat niet mag toch?
 
Maar ik krijg nog wel een kans want ik herplaats hem gewoon een keer, staat nergens dat dat niet mag toch?
Inderdaad, dat staat er niet, al is het ongebruikelijk ;)
Het is dus wel zo, maar dat heb je wel al door denk ik, als je opdracht niet gehaald wordt, je zélf een nieuwe plaatst.

En je eigen opdracht mag je uiteraard niet zelf uitvoeren ;)
Om het duidelijk te maken plaatsen we een opdracht graag in het grootste en vetste schrift. En alleen daarvoor gebruiken we dat, zo vallen de opdrachten goed op. Maakt het ook voor @Roeleey makkelijk om te volgen bij de statistieken.

Voor welkomst teksten en felicitaties en dergelijke gebruiken we dan ook welmgroot en vet schrift, maar doorgaans een andere kleur ;)

Edit: bij plaatsen (herplaatsen) van een (nieuwe) opdracht, dat ook graag effectief te doen in een nieuwe post ;)
 
Maar ik krijg nog wel een kans want ik herplaats hem gewoon een keer, staat nergens dat dat niet mag toch?

Maar het is nu wel tijd voor een nieuwe opdracht. Veel opdrachten worden weleens herhaald, dus dat komt wel goed.. maar volgens de de regels is het vanaf 21:03 uur tijd voor een nieuwe opdracht door de de laatste opdrachtgever. 😇
 
Wat makkelijker maken?

Eigenlijk was ik van plan om als opdracht "je motor bij mijn zwarte FZR op Wittezomer" te doen, maar dan sluit ik teveel mededingers uit, daarom:

Je Motor bij de gesloten slagbomen van een geopende brug!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan