The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20190707_140427[1].jpg
IMG_20190707_140431[1].jpg


Pfoe, rij ik de stad uit, zie ik bij een tankstation net zo'n Chevy Van staan! Ik wil snel keren, blijft het stoplicht eeuwig op rood staan. Maar de Van stond er nog! Bestuurder reed op dat moment net weg, dus echt nog net op tijd twee foto's kunnen maken. Best een spannend spelletje... :+
 
Wist het ding toevallig te staan.
Ooit met fietsen een doodlopende straat in gefietst in het heuvelland en kwam ik deze tegen.
Toen vond ik het ding ook zo gaaf en heb ik er een foto van gemaakt.
Kwam nu dus even van pas want geloof niet dat er uberhaupt nog ene ergens staat dus de rit van 70km was het wel waard :)
Althans via google vind je alleen een bericht dat in Limburg in 2017 de laatste telefooncel is weggehaald.

Anyway
Indien goed dan maar :

Je motor naast een 3 wielig motorvoertuig
 
Indien goed:

Je motor voor een chinees restaurant met gele lichtbakken waarop chinese tekens staan!
 
Staan niet ernaast he want dat is een aprillia SR geloof ik ;)
En aangezien die toch in je stal staat mag je nog even moeite gaan doen en ze naast elkaar gaan zetten 😘
 
Staan niet ernaast he ;)
En aangezien die toch in je stal staat mag je nog even moeite gaan doen en ze naast elkaar gaan zetten 😘
Helaas, dat gaat niet lukken gezien de beperkte ruimte. Het enige dat ik kan doen is mijn motor er haaks naast zetten.
 
Dan kan die helaas niet goedgekeurd worden aangezien het echt ernaast moet .
En naast ish daar kan nog iets mee worden gedaan maar dit is gewoon schuin erachter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan