The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
1409449
 
131km enkele reis voor een puntje is met net iets te gortig dus ik pas ook.
Gisteren hele dag Duitsland gereden dus kom je niks tegen en vandaag ook gene zien rijden.
Maargoed gok dat die minder busjes hebben dan dat er Yaris T-sports rondrijden dus ga wel wachten tot morgen ;)
 
131km enkele reis voor een puntje is met net iets te gortig dus ik pas ook.
Gisteren hele dag Duitsland gereden dus kom je niks tegen en vandaag ook gene zien rijden.
Maargoed gok dat die minder busjes hebben dan dat er Yaris T-sports rondrijden dus ga wel wachten tot morgen ;)

Die hebben alleen al meer busjes voor het witgoed dan dat er T-sports rijden 8)7
 
Ze rijden hier iedere dag, vandaag letterlijk ook de zonnepanelen bus en de tv bus gezien 😅

Met smiley

Ik heb 2 dagen lang andere ww routes gereden en ik kon ze op geen van beide handen tellen.. gewoon 0, zero, nada, noppes, niks-O- Alleen maar witte busjes, ups, gls, postnl.

En voor de huidige opdracht vrees ik ook wel een beetje, maar we gaan het zien. nieuwe opdracht, nieuwe kansen! 8-)
 
Ik heb 2 dagen lang andere ww routes gereden en ik kon ze op geen van beide handen tellen.. gewoon 0, zero, nada, noppes, niks-O- Alleen maar witte busjes, ups, gls, postnl.

En voor de huidige opdracht vrees ik ook wel een beetje, maar we gaan het zien. nieuwe opdracht, nieuwe kansen! 8-)
Deze is helemaal makkelijk, staan er hier naast het werk alleen al 3 naast elkaar O-)

EDIT: Denk ik ook eens mee te doen met iets moeilijkere opdrachten :$ :')
 
Vandaag niet in gelegenheid op de motor te stappen en ja hoor, ik draai met de auto een straat in en wat staat daar de straat te blokkeren?

Juist ja, een CoolBlue busje B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan