The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20190812_121036.jpg
 
Ik heb er ook al een bij Deeffox in de buurt gevonden. Zó lastig is 't niet om een bedrijf te vinden dat zand verkoopt. ;)
 
Ik heb er ook al een bij Deeffox in de buurt gevonden. Zó lastig is 't niet om een bedrijf te vinden dat zand verkoopt. ;)
Ja ik al twee, maar eentje die bij een bedrijf is dat vanmorgen nog dicht was, en een publiek toegankelijke aan de verkeerde kant van de Kil, gaat me tol kosten :P
Maar wie weet, vanmiddag of morgenochtend... :]

Doelde ook meer op het stukje "up tempo" ;):P
 
Laatst bewerkt:
Naja, uhm, ik heb gister twee droge setjes natgereden, dus ik heb op moment van schijven geen droge beschermende kleding :+
Haha oké maar dan valt je motor dus eigenlijk niet te verwijten dat het een kutding is? :P

Gewoon ff je natte kleding droogrijden joh, het is zomer! :+
 
Ja, hij heeft zich nogal wat aangetrokken van bepaalde kritiek en heeft daarom alles in z'n volglijstje ontvolgt om geen meldingen meer te ontvangen.
 
Ja, hij heeft zich nogal wat aangetrokken van bepaalde kritiek en heeft daarom alles in z'n volglijstje ontvolgt om geen meldingen meer te ontvangen.
Oh oké. Ik moest ineens aan hem denken. Altijd erg actief op MF en ineens sinds 2 juli weg. Nu is het wel vakantietijd, maar een licht gevoel van onrust bekroop mij. Bedankt voor de geruststelling. Blijft natuurlijk wel jammer dat hij weg is ivm bepaalde kritiek. Ik hoop dat hij zich nog eens bedenkt.
 
Oké poging 1 is mislukt.. Te laat van het werk vertrokken waardoor het terrein met de beoogde trechter al afgesloten was.

Voel me haast verplicht een half uur eerder op te staan en 2x tol te betalen morgenochtend... :')
Please! Iemand, doe 'm vanavond!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan