The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ook zo hoor. Had misschien iets anders verwoord mogen worden maar het was zeker niet onterecht.


Ene kant een punt andere kant vind ik dit forum juist prettig omdat er weinig jankerts zitten en mensen wat kunnen hebben van elkaar.
Mag DKP heel erg en vind het jammer dat hij niet meer komt hier maar wat hij al meegemaakt heeft in zn leven van wat ik al weet denk ik kom op niet janken en gewoon lekker verder gaan op het forum
 
Sorry, maar als je zieltje zo teer is dat je na één publiek bericht met opbouwende kritiek waarin geen hatelijk woord stond al je foto's, etc. verwijdert dan kun je beter niet op een forum rondhangen. Voor wie het eventueel gemist heeft, de reden van de verdwijning van DKP is onderstaand bericht....

Zo heeft fastbike het spel ook bedoeld toen hij er mee begon en het zal dus ook niet veranderen.

Het staat natuurlijk een ieder vrij om een ander soortgelijk spel te bedenken ;)

Ook staat het iedereen, met name @DKP vrij om gewoon door te spelen of een eigen Riding Game herinneringen/ik kan het niet los laten/ik wil graag aandacht topic te openen. Af en toe een berichtje met een anekdote o.i.d. is best leuk en vermakelijk, maar 16 nieuwe berichten waarvan 8 er van iemand zijn die elke keer zegt "maar ik ben gestopt", "toen ik nog meedeed", etc.etc. wordt simpelweg vervelend en doet jou alleen maar zielig lijken.

Laten we er allemaal voor waken het topic niet te veel te vervuilen met berichten die niks met spel te maken hebben of verhalen over van alles en nog wat. Soms zit er tussen het plaatsen van de opdracht en het plaatsen van de gevraagde foto 2 of 3 pagina's met van alles en nog wat.....Dat vereenvoudigd het bijhouden van de punten niet echt -O-

En om m'n eigen bericht op te volgen en omdat ik geen zin heb om er nog meer woorden aan vuil te maken is dit gelijk het eerste en laatste wat ik over dossier de verdwenen vlaming wil zeggen.
 
IMG_20190814_060214.jpg


Indien goed:

Je motor op de foto pal onder een onderbord met twee pijlen er op

voorbeeld of voorbeeld, richting van de pijlen maakt dus niks uit.
 
Dat had wel wat 'paller' bij de paal gekund, maar het is meer 'pal' dan het bord aan de paal verderop en gezien de situatie ook je best gedaan 'pal' bij de paal uit te komen, dus ik keur 'm goed :Y:t
Mooie zin weer...
Oh m'n hoofd had er 'bij' van gemaakt ipv 'pal onder'. :+

Tnx anyway
 
Je motor pal bij het alfa logo bord/zuil van de alfa romeo dealer

Dus bedoel zn bord / zuil waar het logo en meestal ook de bedrijfsnaam opstaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan