The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20200630_132829.jpg

IMG_20200630_132951.jpg

IMG_20200630_133130.jpg


IMG_20200630_133625.jpg

IMG_20200630_133702.jpg


Zit hier wat tussen?
 
Laatst bewerkt:
Die eerste en derde lijken qua stijl erg op de foto's die naar boven komen als ik google op "jaren 30 stijl nieuwbouwwoning". Zoiets zou ik zelf ook gedaan hebben, dus was er maar niet meer voor gereden.

Mocht je vanavond nog geen goedkeuring krijgen doe dan maar vast een "indien goedje" hoor :Y :P
 
Die eerste en derde lijken qua stijl erg op de foto's die naar boven komen als ik google op "jaren 30 stijl nieuwbouwwoning". Zoiets zou ik zelf ook gedaan hebben, dus was er maar niet meer voor gereden.

Mocht je vanavond nog geen goedkeuring krijgen doe dan maar vast een "indien goedje" hoor :Y :P


Ze zijn zowiezo vrijstaand.. Alleen wel dicht bij elkaar hahha

Inderdaad een indien dan maar...

Indien goed:

Je motor langs een beton houten schutting

Voorbeeld
 
Ha leuk! 😄 bekende plekken hier 'om de hoek' waar ik dagelijks langsrij of in de buurt ben.

Dat op zichzelf best mooie huis met de witte grindsteentjes staat op een onmetelijk lelijke locatie langs de Laan van Avantgarde in R'dam Nesselande, wat het huis in 1 klap onaantrekkelijk maakt. (maar wel herkenbaar 😁)

Nou, lees weer lekker mee en wacht verder af of het buitenkansje van het jaar nog langskomt. Iets zoals, "je motor naast een beige Seat Leon FR ST bouwjaar 2016 bij 'iemand' op z'n oprit... 😋"
 
20200702_051455.jpg


Indien goed:

Je motor bij een zebrapad met 6, 7 of 8 strepen
De motor hoeft er dus niet OP (straat niet blokkeren, veiligheid, blablabla), maar de foto wel zo maken dat beide uiteinden van het zebrapad zichtbaar zijn, zodat ik zeker ben dat de foto niet zo gemaakt is dat ik maar 8 van de 9 of meer strepen kan zien :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
'T is niet moeilijk, 't is gemakkelijk ... waarom doet niemand hem :?

Moet ik dan echt alles zelf doen? :+

Ale dan, tussen al het harde werk door ...
20200702_170220.jpg


Indien goed:

Je motor bij een naambordje van een waterloop
Voorbeeldje ...
 
Ik moest er zelfs nog 2 meter voor achteruit peddelen _O-

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een richtingsbord welke verwijst naar een kampeeraccomodatie

Dus het moet een richting aangeven, pijl oid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan