The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maaaan ik ben er voor aan het zoeken geweest...

Als goed:

Je motor bij een brandkraan bij een spoorbaan met een hek ertussen en bomen op de achtergrond
 
Laatst bewerkt:
Verdomme dus deze gaat niet door of wat?

20190901_192602.jpg
 
Extra omdat je mij tegemoet bent gekomen met die brandkraan had ik zoiets ik ga niet een te moeilijke erin gooien.
Maar als je zometeen weer je mand uit moet dan snap ik het wel dat je gaat slapen
truste :W 😘
 
Bij twijfel gewoon even doen 🤪
Ik heb de motor schoenen ook nog aan dus ben wel klaar voor de volgende opdracht
 
Ik wax dus ontzettend naar die vastlopende veegwagen aan het googelen. Vraag ik aan me zoon: "joh, hebben ze op 103 veegwagens??? (103 is de buurman, zelfde berdrijf), nee zegtie, moet je naar vermeulengroep gaan in Hazerswoude Dorp aan de hoogeveenseweg... Dat wist ik dus zaterdagochtend al, maarja, druk weekeinde met achterspabborden vervangen, eten, boodschappen, sex en uitgaan dus het kwam er niet van, maar ik wou toch effe rijden, dus... De vermeulen groep werd het... zondagavod, denk je dat die dan werken? Nou er kwam toevallig net iemend aan en het hek ging open... netjes gevraagd "Ik heb eeb stomme vraag, mag ik mijn motor fotograferen bij een veegwagen" Hij vond dat er in de stad leukere dingen waren om je motor bij te fotograferen maar okee, ieder zijn meug...

Foto gemaakt, geupload, wegrijden... Hek dicht, jahoor...
maar na een minuut ging het open, ik heb gezwaaid (he, ik zwaai altijd hey) weet absoluut niet naar wie, aar ik had mijn foto

:}:}:}
 
Je hebt een punt maar die kennen we hier niet want we hebben geen water hier op de maas na en dat is ook minimaal midden Limburg en geen Zuid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan