The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow wauwwww (zou mijn zoontje zeggen), met licht en al!

:P :t
_O-

Dat licht maakt de foto moeilijk. Ik ken dat probleem, ofwel is je motor goed zichtbaar, maar geeft het bord zoveel licht dat je de nodige tekst niet kan lezen. Ofwel zorg je dat de focus op het bord ligt en dus leesbaar is, maar dan wordt je motor nog maar net zichtbaar.
Gelukkig maakt dat niet uit in dit spel *O*
 
20200115_215456.jpg
 
Voor onze Belgische vrienden:

Het UWV in NL is de instantie die aanvragen voor (permanente)ziekte- en werkeloosheiduitkering aanvragen beoordeelt, uitkeert en controleert
 
Haha, mooie opdracht!
Het staat inmiddels uit maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om het weg te halen. Elke keer regen en ik wil het toch echt niet nat inpakken. _O-

Speciaal voor de opdracht de schakelaar weer omgezet :Y


Nieuwe opdracht:
Je motor op de foto met een glas-in-lood paneel dat achter een raam hangt/staat.

(voorbeeld, zie het paneel achter het raam in de woonkamer...)
 
Ja, ik ben zo'n idioot :)
Maar zoals gezegd, inmiddels ligt de stekker er uit, moet het alleen nog eens opruimen
_O-
Zelf vier ik geen kerstmis, maar ik woon boven mijn moeder (tijdelijk), en had ik de opdracht eerder gelezen, had ik ook gewoon de motor moeten buitenduwen, want zij laat die versiering ook altijd lang hangen. Zelfde "taktiek" dus, motor buiten duwen, en stekker er weer even in 😅
 
Uh jaaa...
Ik bedenk me nu gewoon pas dat ik deze ook had kunnen doen _O- _O-
M'n eigen voortuin, gewoon geen erg in.. :o :')

_O-
Mijn energieverbruik verdubbelt letterlijk in december.. lang leve een slimme meter en maandelijkse overzichten.
Binnen hoef ik ook geen schemerlampjes aan te zetten rond die periode.

Uiteindelijk heb ik het eerste weekend van het jaar alles binnen al opgeruimd en wilde ik buiten afgelopen weekend opruimen maar sindsdien alleen maar regen.:(



Motor stond toevallig al buiten omdat ik net de petfles opgehaald had en ik hem na het eten wilde verstoppen. Helaas te laat doorgehad dat ik een dubbelslag op de foto kon zetten.. Het flesje zat gewoon in de topkoffer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan