The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekijk bijlage 1467399

it_photo_94156.jpg
Die is goed @ey-dzeej!!


🥳
:}:}
*O**O**O*
Gefeliciteerd met de 1000!!
*O* *O* *O*
:}:}
🥳
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* 😘
Onwijs hè. Ik kom er telkens niet toe. Daarbij heeft het al een half jaar geregend
 
@RR Vliet , gefeliciteerd met je eerste puntje!!! *O*

Doe je prachtig, je eerste puntje scoren met minder dan een minuut voorsprong! :9~

Laat nu de nieuwe opdracht maar komen :Y
 
Dit is een nieuwe brug die, eens ze in gebruik is, de oude, die iets verderop licht zal vervangen. Ook te zien op de satellietfoto.

Opdracht gewist, staat er opnieuw na de betere foto.

Dit alles in het kader om het overzichtelijk te houden voor @Roeleey .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En zo niet, doen we het met deze!

20200220_133746.jpg


De boot die eronder vaart, en een wachtende rij auto's zegt wel genoeg zeker :P
Het licht voor de boten gaat meteen weer op rood van zodra de boot nog maar net aan de brug is ...

Enfin, in déze goed als de andere niet zou voldoen:

Je motor bij een dieren ambulance :+
 
Lekker heur @DKP, ik vind helemaal mooi!
Zo, blijkbaar vind je ze allebei goed?
Thanks! :t
Dan kies ik persoonlijk toch voor de 2de :Y
En daarmee is de nieuwe opdracht ook 16 minuten langer geldig ;)

Nou, ik zou zover niet meer rondrijden voor een puntje, ware het niet dat ik op mijn rit naar de dansschool nogal wat getroffen werd door de wet van Murphy ...

Aan het werk kom ik naast twee politiemotoren te staan, omdat ik moet vragen hoe te rijden, want een deel weg was afgesloten wegen EU top of dergelijke. Onderweg twee Cadillacs gezien (lijkwagens wel), en een stuk of 6 veegwagentjes, en dan nog een fractie te laat met de dansschool ...
Ja, dan wil je toch nog wel effe doorzetten :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ey-dzeej ; Van harte gefeliciteerd met je duizendste punt *O*
Ga je nu stoppen? :X_O-

JA! Hierbij ga ik mijn afscheid aankondigen met dit spel. Ik ben er teveel mee bezig en moet duidelijk wat minderen. :/








Daarna ga ik nog incorrecte foto's toevoegen om te laten zien dat ik het best moeilijk vind, om uiteindelijk een paar maanden afwezig te zijn :+ :t, waarbij ik daarna uit het niets weer mee ga doen aan het spel. :'):+






















hahah geintje ik ga gewoon door *O*
 
JA! Hierbij ga ik mijn afscheid aankondigen met dit spel. Ik ben er teveel mee bezig en moet duidelijk wat minderen. :/








Daarna ga ik nog incorrecte foto's toevoegen om te laten zien dat ik het best moeilijk vind, om uiteindelijk een paar maanden afwezig te zijn :+ :t, waarbij ik daarna uit het niets weer mee ga doen aan het spel. :'):+






















hahah geintje ik ga gewoon door *O*
Shots fired
 
JA! Hierbij ga ik mijn afscheid aankondigen met dit spel. Ik ben er teveel mee bezig en moet duidelijk wat minderen. :/



Daarna ga ik nog incorrecte foto's toevoegen om te laten zien dat ik het best moeilijk vind, om uiteindelijk een paar maanden afwezig te zijn :+ :t, waarbij ik daarna uit het niets weer mee ga doen aan het spel. :'):+


hahah geintje ik ga gewoon door *O*
You can check out any time you like
But you can never leave"
 
Hoe gaat dit in zn werk ? Motor bij dierenambulance fotograveren ? en als 1 iemand het gedaan heeft, komt er een nieuwe ?
Jup.. helemaal correct.. degene die een goede foto heeft geplaatst, mag een nieuwe opdracht verzinnen.

Dus hop.. naar de dierenambulance 😄


Het is dat ik thuis werk vandaag anders had ik hem vanochtend al gedaan 😜
 
Hoe gaat dit in zn werk ? Motor bij dierenambulance fotograveren ? en als 1 iemand het gedaan heeft, komt er een nieuwe ?
Welkom! :W
Je hebt 48 uur om de opdracht te halen, als hij niet gehaald wordt dan moet de opdrachtgever een nieuwe plaatsen.

Ik heb nog een rondje gereden vanmiddag binnen Dordt maar zonder resultaat...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan