The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom! :W
Je hebt 48 uur om de opdracht te halen, als hij niet gehaald wordt dan moet de opdrachtgever een nieuwe plaatsen.

Ik heb nog een rondje gereden vanmiddag binnen Dordt maar zonder resultaat...
Ahh okeej ! Ik zie mezelf aankomende 2 dagen nog niet echt op jacht gaan, ivm met het weer. ;) Maar, dit lijkt me wel leuk om op een vrije dag te doen *D
 
Is er altijd 1 iemand die opdracht geeft waar de foto mee genomen moet worden ? Of, bepaald diegene die de foto zelf genomen heeft een nieuwe opdracht ?
 
Degene die de opdracht voldoet plaatst ook de nieuwe. De opdracht dient wel nog goedgekeurd te worden door de opdrachtgever, maar meestal is het wel duidelijk dat hij goedgekeurd gaat worden en dan plaatst degene die hem voldaan heeft vaak alvast een "indien goed:"

Er loopt dus altijd maar één opdracht tegelijk, maar alles is ook na te lezen in de OP op de eerste pagina :t

Leuk dat je mee doet! :t
 
Hoe gaat dit in zn werk ? Motor bij dierenambulance fotograveren ? en als 1 iemand het gedaan heeft, komt er een nieuwe ?
Zoals al uitgelegd, degene die als eerste een juiste foto maakt, krijgt een puntje, en verzint ook een nieuwe opdracht :Y

Ene, welkom in dit leuke spel! *O*

Tip: lees aandachtig de OP, en alles is duidelijk ;)

En, aangezien de door mij geplaatste opdracht dus niet binnen de 48u ingevuld werd, is het aan mijzelf om weer een nieuwe opdracht te verzinnen, dus ...

Je motor bij een stoffen (textiel) winkel
Voorbeeldje ...
Dus niet te verwarren met een kledij winkel. Er mag wel een kleine aanbieding kledij bij zijn, anders wordt het te moeilijk, maar moet dus in hoofdzaak een winkel zijn waar je stof/textiel aan de lopende meter kan kopen om zelf kledij, gordijnen, en zo meer kan maken.
 
20200222_144652.jpg
 
20200224_031016.jpg

20200224_031100.jpg

Moeilijk in 't donker :/
Maar een aantal deelnemers gaat zich wellicht herinneren dat ik hier nog eens gestaan heb ...

Dus, indien goed:

Je motor bij een korfbalclub/veld
 
Op de motor naar je werk rijden, en soms ff checken of een opdracht is die je langs de route van/naar huis kunt uitvoeren. ;)
 
20200224_121919.jpg

Let op het eerste huis links, kans bestaat dat dat het onze wordt ...

Indien goed:

Je motor bij een straatnaambord met een Bijbelse naam erin
De straat waar ik sta is bijvoorbeeld de Sint-Jobstraat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan