The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo'n kar. Da's een vistent toch, de toevoeging MOBIEL lijkt me genoeg verduidelijken, geen maktkraam dus

visboer.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gezocht maar niet gevonden.
Dacht ene weten te staan op de oprit aangezien ze allemaal gesloten zijn maar helaas.
Ga denk ik zo nog wel een ronde maar eerst eten en douche
 
Klote hè? Ik ben voor verboden voor bouwverkeer heel Leidschendam afgreden, rond leidschenhage wordt je helemaal debiel van de gele borden, maar geen VVB bord. Toen door de zijkregen bij de Sluis wezen oeken, niks. Onderweg terug reed ikm weer de zon in en dacht ik aan de Rotterdamdebaan, daar had ik suces. Nou is Heerlen en vis geen combinatie waarvan ik denk dat je je gauw overgeeft aan een offer aan Bacchus...
 
Dat bord was ik al niet aan begonnen maar dat vis is nog wel te vinden.
Die visboer wat ik kon heeft tegenwoordig een loods ipv de wagens op zn oprit staan dus das was helaas.
Echter staat volgens mij in Valkenburg nog ene langs de weg dus daar ga ik zo eens heen rijden.
Vind wat moeilijker niet erg maar zoals dat bord wist ik gewoon dat het niet te doen was hier dus dan begin ik er niet eens aan.
 
Juist dan is het een uitdaging. Ik vind juist bij zo'n spelletje de research wel grappig. Gebouw hoger dan 100 meter, heb ik van I-Net, Eerst zoeken en dan als de sodemieter erheen... het verkeerslicht, die vind je overal, echt overal. Maar je kan niet even overal je motor parkeren om een foto te maken. Voor de witte Audi ben ik naar wittebrug gereden, daar kom je dus na 17:01 het terrein niet meer op. Ben ik maar door wijken heen gaan rijden, ene wijk, volgende wijk nog een allemaal geen witte Audi. Toen ben ik naar v.d.Velde in Zoetermeer gereden en stond er een buiten...dat is dus gewoon zoeken zonder research. Best leuk, daarom doe ik mee!!! De bestelpaal bij de Mac, hier kan je bij de 24uursmac echt niet bij de paal, staat helemaal achter het gebouw, dus research gepleegd op Google Maps en deze Mac in Z'meer had de paal aan de parkeerplaats... Visboeren vind je hier zó veel, daarom dacht ik ook dat het een snelle zou zijn... Ik heb de volgende al bedacht!
 
Ook niet heel voorzichtig? Op zich is trappenlopen in dit opzicht net zo gevaarlijk.
 
Nou ik mag officieel 6 tot 12 maanden niet rijden. ;( als ik iets aan de hand kan duwen, doe ik t, anders zal ik voor Heel Erg Lang op 30 puntjes staan.

Succes allemaal!
Wat klote voor je Xaryna. Doe het ook maar niet want als er iets gebeurt dan ben je niet verzekerd. Kop op en hou je taai!
 
Ook niet heel voorzichtig? Op zich is trappenlopen in dit opzicht net zo gevaarlijk.
Potver dat is klote -O-
Maar hebben ze een oorzaak gevonden?
Ja, ik heb twee epileptische aanvallen gehad veroorzaakt door een hersentumor. Door de epileptische aanvallen mag ik niet rijden en een aanpak voor de tumor hoor ik morgen... Maar genoeg slowchat, kom op met die foto's, dan kan ik meegenieten :P
 
Ja, ik heb twee epileptische aanvallen gehad veroorzaakt door een hersentumor. Door de epileptische aanvallen mag ik niet rijden en een aanpak voor de tumor hoor ik morgen... Maar genoeg slowchat, kom op met die foto's, dan kan ik meegenieten :P
Pff heftig joh! Sterkte er mee dan in ieder geval!
 
Ja, ik heb twee epileptische aanvallen gehad veroorzaakt door een hersentumor. Door de epileptische aanvallen mag ik niet rijden en een aanpak voor de tumor hoor ik morgen... Maar genoeg slowchat, kom op met die foto's, dan kan ik meegenieten :P
Gaan we met ze tweeen op jouw motor, klinkt als een geintje maar je weet niet half waar ik toe in staat ben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan