The Riding Game [Deel 22]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De politiemotor mag geen twijfel zijn, en het kenteken MG-71-TN kan je natrekken...

1581689808136.jpeg
 
Maar het gaat erom dat je de foto maakt naar aanleiding van de opdracht, dus mijnes is ook niet geldig
 
Na 3 uur samen rijden moest de zoektocht helaas afgeblazen worden voor het avondeten. Teleurgesteld rij ik toch nogmaals even langs het politiebureau bij mij in de buurt. Mijn oprechte excuses @RR Vliet })
FFD14672-E78B-49D5-AB65-A18EB071E7EA.jpeg

918C59D2-8C6D-4652-8E6B-F3CFCA9E3FD8.jpeg
 
Aangezien dubbele punten er niet inzaten, zal je eigen opdracht voltooien ook wel uit den boze zijn.
Dat gezegd hebbende; je weet waar je hem kan vinden! :W
 
We zoeken een politiemotor. Ik ben morgen in Rilland, de koffie staat klaar. "Je motor op de foto met een politiemotor" ofzo


Edit -O-
 
Ja, van mij. Beter knikker je die dubbele post even de prullenbak in :j

Edit: alsjeblieft meneer O-)


OOohhww... ging het daarover ?

Ik zag jou naam en dat was genoeg om de reports gelijk weg te gooien, geen idee waar ze over gingen.


Maar nu snap ik m... geloof niet dat we echt erg veel problemen hebben met een dubbelpost hoor :+ maar ik zal m weghalen ;)
 
Wilde eindelijk weer eens meedoen, maar geen politiemotoren te bekennen. -O-
 
Voor dat we vergeten wat de opdracht was (en is tot 13.40, 16-02) door alle onzin foto's en praatgroepsessies......

Je motor naast een politiemotor

Shit lees deze opdracht nu pas, stond vrijdag geparkeerd vlakbij meerder politie motoren, had hem er zo naast kunnen zetten ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan